مرحله جدید نات کوین

مرحله جدید نات کوین ؛ چگونه NOT رایگان کسب کنیم؟

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 9 خرداد 1403

خرید ارز دیجیتال

قیمت نات کوین ۹ خرداد؛ ۵۴۶استخراج رایگان نات کوین که فقط از طریق فرآیند کلیک بر روی صفحه انجام می‌شد، مدتی است که به پایان رسیده است و حتی بسیاری از بازیکنان توکن‌های NOT خود را به صرافی‌ها فروخته اند. پیش از عرضه رسمی نات کوین، تیم توسعه دهنده این بازی گزینه‌ای را تحت عنوان استیک نات کوین در اختیار کاربران فعال خود که قصد فروش توکن NOT را نداشتند قرار دادند. هر کاربر با قفل دارایی‌های خود هنوز هم می‌تواند نات کوین رایگان به دست آورد. اما اخیرا خبر از مرحله جدید نات کوین به گوش می‌رسد! این مرحله شامل چه فعالیت‌هایی است و چطور می‌توان توکن رایگان به دست آورد. در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال فراچنج به آموزش مرحله جدید NOTCOIN پرداخته ایم. با ما همراه باشید تا همچنان بتوانید به صورت رایگان ارز دیجیتال NOT را به دست آورید.

مرحله جدید نات کوین شامل چه تسک هایی است؟

در طی هفته گذشته نات کوین در صرافی‌های معتبر لیست شد، کاربران می‌توانستند با وصل کردن کیف پول خود به صرافی ارزهای خود را برداشت کنند و به فروش برسانند. علاوه بر این استیکینگ نات کوین نیز امکان‌پذیر شد. استیک NOT به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با قفل کردن دارایی‌ها به مدت ۳۰ روز همچنان پاداش دریافت کنند.

استیکینگ در فضای بلاکچین به نوعی مشارکت با تیم توسعه دهنده اشاره دارد که در طی آن کاربر برای مدتی امکان دسترسی به دارایی‌های خود را ندارد و آن‌ها را باید در اختیار شبکه یا پروتکل قرار دهد. در قبال این مشارکت که قطعا به نفع پروتوکل مذکور است، کاربر هم مقداری ارز به عنوان پاداش دریافت می‌کند. البته نات کوین استیکینگ متفاوتی دارد و تیم توسعه دهنده برای درگیر نگه داشتن کاربر، ساز و کار متفاوتی را در نظر گرفته است. یعنی هر کاربر با توجه به میزان توکنی که استیک می‌کنند سطح‌بندی می‌شوند. این سطوح شامل نقره‌ای، طلایی و ویژه (Premium) است. هر چه سطح کاربر بالا‌تر باشد، پاداش بیشتری دریافت می‌کند. به طور کلی تسک‌های جدید نات کوین عملا مربوط به استیکینگ این ارز می‌شوند و در ادامه همه جزئیات را توضیح خواهیم داد.

  • مرحله جدید نات کوین:

برای شرکت در مرحله جدید نات کوین استیک دارایی‌ها اجباری است. البته این نکته را یادآور می‌شویم که در حال حاضر امکان واریز نات کوین به بازی وجود ندارد و شما باید از قبل در ربات نات کوین داشته باشید. (اگر همه توکن‌های NOT را برداشت کرده‌اید باید صبر کنید تا امکان واریز به ربات فعال شود.) طبق اعلام تیم توسعه دهنده از خرداد ماه امکان واریز به ربات فعال خواهد شد.

زمانی که موجودی مد نظر را استیک کردید، صفحه بازی شما تغییر می‌کند و موجودی شما صفر نمایش داده می‌شود. اما بخش موجودی استیک شده نمایش داده می‌شود که از آن قسمت می‌توانید جزئیات مربوط به استیکینگ را مشاهده کنید. در حال حاضر در مرحله جدید فقط یک ماموریت تعیین شده است و آن هم برای آَنایی با شبکه تون کوین هست. برای این منظور نیز باید روی بخش Explore TON کلیک کنید.

پس از انتخاب گزینه Explore TON، تسک‌های بازی به شما نمایش داده می‌شود. این فعالیت‌ها عمدتا شامل دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی مربوط به تون کوین هستند. این فعالیت به سادی قابل انجام است و خود بازی هم به شما کمک می‌کند تا مرحله به مرحله پیش بروید. تنها گزینه پیچیده این تسک، مربوط به وصل کیف پول به بازی و هولد ۵ واحد تون کوین است. البته اگر از قبل کیف پول را متصل کرده اید، این مرحله به صورت خودکار انجام می‌شود.

البته این نکته را فراموش نکنید، کاربران ایرانی نمی‌توانند از کیف پول تلگرام استفاده کنند. زیرا امکان مسدود شدن تراکنش‌ها برای کاربران داخل کشور بسیار بالا است. بنابراین اگر قصد انجام این تسک را دارید، حتما از کیف پول تون کیپر استفاده کنید. بنابراین تسک اول، مرحله جدید نات کوین هولد ۵ توکن NOT است. اگر این میزان تون کوین داسته باشید، این فعالیت تیک می‌خورد و مابقی تسک‌ها نیز مربوط به دنبال کردن شبکه تلگرام و توییتر تون کوین است.

آموزش مرحله جدید نات کوین

زمانی که این تسک‌ها را به پایان رساندید، پیغام «Challenge is completed» نمایش داده می‌شود. مشاهده این پیغام یعنی پیان موفقیت‌آمیز و دریافت پاداش. در پایان هم با توجه به سطح شما در بازی، مقداری توکن در هر ساعت به میزان کل توکن های شما اضافه می‌شود.

در حال حاضر مورد توضیح داده شده تنها پروژه موجود در مرحله جدید نات کوین است. با این وجود امکان اضافه شدن موارد دیگر در روزهای آتی وجود دارد.

کلام پایانی:

مرحله جدید نات کوین شامل نسخه بتا یا آزمایشی است و امکان دارد با مشکل همراه باشد. قرار است در روزهای آتی امکان واریز نات کوین به ربات فراهم شود. باید ببینیم در این مرحله نیز محبوبیت NOT افزایش پیدا می‌کند یا خیر؟!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان