نات کوین به کاربران 4.2 میلیون دلار پاداش می‌دهد

نات کوین به کاربران 4.2 میلیون دلار پاداش می‌دهد

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 6 تیر 1403

خرید ارز دیجیتال

نات کوین به کاربران 4.2 میلیون دلار پاداش می‌دهد ؛ توسعه‌دهندگان نات کوین از سوزاندن 3 میلیون دلار توکن‌های کلیم‌نشده خبر دادند. در این راستا توسعه دهنده این بازی تلگرامی برای کاربران سطح پلاتینیوم و طلایی خود 4.2 میلیون دلار پاداش در نظر گرفتند.

خلاصه ای از خبر:

  • حدود 1.5 میلیون نفر 94.18 درصد از عرضه نات کوین را در دست دارند.
  • درصد باقی‌مانده، برای توسعه پلترفم نات کوین، در خزانه نات کوین قرار دارد.

طبق گزار کریپتونیکا، در جدیدترین اطلاعیه تلگرامی توسعه‌دهندگان نات کوین، تاکید داشتند که یک ماه از زمان لیست شدن این توکن در صرافی‌ها گذشته است. آن‌ها ادامه دادند، با وجود اینکه این یک ماه پرفراز و نشیب بود، اما این پلتفرم در راه‌اندازی بازی خود بسیار موثر بوده است. به‌علاوه، این توکن توانست به رشد اکوسیستم تون کمک کند و یکی از بازیگران اصلی دنیای ارزهای دیجیتال شود. توسعه‌دهندگان گفتند که سه بخش، توکن کلیم نشده وجود دارد. این سه بخش شامل توسعه بازی، توکن سوزی و پاداش به کاربرانی است که دارای سطح طلایی و پلاتینیوم هستند.

لازم به ذکر است که ارزش توکن‌های سوزانده شده، 3 میلیون دلار یعنی 210 میلیون واحد NOT است. توسعه‌دهندگان، برای کاربرانی که سطح طلایی یا پلاتینیوم دارند، 4.2 میلیون دلار پاداش در نظر گرفتند. حدود 11.5 میلیون نفر 94.18 درصد از عرضه نات کوین را در دست دارند. درصد باقی‌ما‌ند یعنی 5.82 درصد نیز برای توسعه پلتفرم نات کوین در خزانه این پلتفرم قرار دارد.

در روز گذشته قیمت نات کوین 5 درصد رشد داشت و به 0.014 دلار رسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان