آموزش فروش نات کوین

فروش نات کوین | آموزش گام به گام برداشت نات کوین

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1403

طبق اخبار منتظر شده از سمت صرافی بایننس و تیم توسعه دهنده توکن نات کوین، این ارز دیجیتال قرار است که در تاریخ ۱۳ may ۲۰۲۴ یعنی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ لیست شود. در صورت لیست این رمز ارز همه کاربرها به دنبال برداشت و فروش نات کوین هستند. لذا برای اینکه بتوانید notcoin‌های ماین شده خود را برداشت کنید در این مطلب به آموزش کامل و گام به گام کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا پس از لیست توکن not بتوانید به راحتی این ارز را برداشت کنید.

آموزش فروش نات کوین

اگر شما هم از طرفداران نات کوین هستید احتمالا می‌دانید که طبق اخبار قرار است این ارز دیجیتال به زودی در صرافی بایننس و چند صرافی معتبر دیگر لیست شود. برای اینکه بدانید چقدر از نات کوین‌هایی که ماین کرده‌اید قابل برداشت است می‌توانید به ربات تلگرام مراجعه کنید و میزان نهایی نات کوین‌ها را مشاهده کنید. تا زمان لیستینگ نهایی امکان برداشت و انتقال نات کوین‌ها به کیف پول غیر حضانتی وجود ندارد. اما روش‌های احتمالی که می‌توان به کمک آن‌ها نات کوین‌ها را برداشت کرد مشخص است و در ادامه این روش‌ها را آموزش می‌دهیم.

همانطور که می‌دانید notcoin روی بلاکچین تون کوین قرار دارد و در همین راستا برای برداشت این میم کوین روش‌های مختلفی وجود دارد.

  • برداشت نات کوین از کیف پول تلگرام: برای برداشت not از کیف پول تلگرام باید ۱.۵ درصد فی قبل از لیستینگ پرداخت کنید و روش آن بسیار ساده است. اما با توجه به مسدود کردن حساب کاربران ایرانی از این روش نباید استفاده کرد.
  • برداشت notcoin به کمک صرافی‌های متمرکز: این روش نیز شامل ۱.۵ درصد فی می‌شود. اما با توجه به لیستینگ نات کوین در صرافی‌هایی مانند بای بیت و بایننس هنوز امکان استفاده از این روش باز هم برای کاربران ایرانی وجود ندارد.
  • برداشت نات کوین به کمک کیف پول غیر حضانتی: تنها روشی که برای کاربران ایرانی در دسترس است و ریسک به خطر افتادن دارایی را ندارد. اما برای این روش باید صبر کنید تا نات کوین در صرافی‌های مذکور لیست شوند و سپس به کمک کیف پول‌هایی مانند تون کیپر اقدام به برداشت نمایید.

آموزش فروش نات کوین با کیف پول تون کیپر

  • برای برداشت notcoin به کمک این کیف پول غیر حضانتی ابتدا باید اپلیکیشن تون کیپر را از وب سایت رسمی آن (https://tonkeeper.com/) دانلود کنید.
  • بعد از نصب اپلیکیشن باید یک کیف پول جدید بسازید و یا وارد حساب کاربری که از قبل دارید شوید.
  • بعد از ساخت کیف پول تون کیپر باید وارد ربات تلگرام شوید و تون کیپر را به ربان notcoin متصل کنید و ارزهای خود را به کیف پول انتقال دهید.

نکته: برای برداشت نات کوین نیاز به توکن حاکمیتی آن یعنی تون کوین دارید. برای این کار باید اقدام به خرید تون کوین از صرافی‌ها (حدود ۳ دلار) کنید تا در زمان برداشت وجه با مشکل مواجه نشوید.

در ادامه مراحل برداشت نات کوین را به صورت گام به گام به کمک کیف پول تون کیپر مشاهده می‌کنید.

مراحل برداشت نات کوین با تون کیپر:

1-اتصال کیف پول tonkeeper به ربات notcoin:

آموزش فروش نات کوین

2-انتقال دارایی ها به کیف پول:

انتقال نات کوین به کیف پول تون کیپر

نکته مهم: اجازه کلیم و تبدیل نات کوین‌ها به ووچر برای کاربران ایرانی نیست. برای ایرانی‌ها گزینه برداشت زمانی فعال خواهد شد که notcoin‌ها به صورت رسمی در یک صرافی لیست شوند.

استیک نات کوین:

تیم توسعه دهنده نات کوین امکان استیک دارایی را نیز فراهم آورده تا کاربران بتوانند درآمد بیشتری کسب کنند. استیکینگ نات کوین روشی است که برای حفظ ارزش دارایی‌ها و تعامل کاربران در نظر گرفته شده. کاربرانی که قبل از ۲۷ اردیبهشت یعنی تاریخ لیست شدن نات کوین، دارایی‌های خود را استیک کنند می‌توانند پاداشی را در قالب همین میم کوین دریافت کنند. همچینین این افراد می‌توانند در بازی‌های بعدی که قرار است توسط همین تیم راه اندازی شود نیز شرکت کنند.

توجه مهم: در صورت استیک دارایی ووچر‌هایی که به ربات اضافه کنید نیز استیک می‌شوند. علاوه بر این میزان پاداش استیکینگ هم نا مشخص است.

مراحل استیک Notcoin

برای استیک توکن های Not ابتدا باید مراحلی را که در بخش قبل ذکر کردیم را انجام دهید. (کیف پول تون کیپر را به ربات متصل کنید.)

بعد از آن باید مراحل زیر را که در تصویر آماده است طی کنید.

آموزش استیک نات کوین

کلام پایانی:

در حال حاضر هیچ یک از روش‌های برداشت و فروش نات کوین برای کاربران ایرانی وجود ندارد. لذا باید برای برداشت نات کوین به کیف پول‌های غیر امانی منتظر لیستینگ آن باشیم. شاید بگویید که کیف پول و ربات تلگرام هم کیف پول امانی محسوب می‌شوند چرا نمی‌توانیم به کمک آن‌ها برداشت داشته باشیم؟ اما در پاسخ این سوال باید بدانید که در حال حاضر تلگرام به دلیل تحریم‌ها اجازه استفاده کاربران ایرانی از خدماتش را نمی‌دهد. توجه کنید در صورت استفاده از کیف پول تلگرام تراکنش شما مسدود خواهد شد. بنابراین باید تا زمان لیست نات کوین و انتقال آن به یک کیف پول امانی مانند تون کیپر و فروش آن در صرافی‌های متمرکز منتظر بمانید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان