رشد ۱۳ درصدی پپه آن را به رکورد ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار رساند

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 7 خرداد 1403

خرید ارز دیجیتال

رشد ۱۳ درصدی پپه آن را به رکورد ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار رساند و باعث ثبت قیمت تاریخی جدید برای این رمز ارز شد! به گزارش توکن پست، میم کوین پپه رشدی 13 درصدی را تجربه کرد و به 0.000016 دلار رسید. این میم کوین رتبه 19 برترین ارزهای دیجیتال بازار را از آن خود کرده است. گفتنی است که در روز قبل این توکن، تا رنج 0.000017 دلار رشد کرد و این عدد را می‌توان رکورد تاریخی جدید برای میم کویت PEPE  دانست.

رالی جدید پپه از اوساط ماه آپریل (یعنی فروردین) شروع شد که انتشار اخبار مربوط به تایید ETFهای اسپات اتریوم صعود آن را تقویت کرد. در حال حاضر مارکت کپ پپه به 7 میلیارد دلار می‌رسد.

البته با وجود رشد ارزش پپه، در روزهای گذشته میلیون‌ها دلار از معاملات شورت (فروش) پپه لیکویید شد. همین امر باعث شد تا سرمایه‌گذاران بسیاری ضرر کنند.رشد ۱۳ درصدی پپه آن را  به رکورد ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار رسانددر نمودار بالا که مربوط به چارت امروز ارز دیجیتال PEPE هست، کندل‌های صعودی این رمز ارز را مشاهده می‌کنیم.

توجه مهم: درست است که رشد ۱۳ درصدی پپه آن را به رکورد ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار رساند، اما با توجه به اخبار دقت کنید که درگیر فومو نشوید. بنابراین حتما پیش از ورود به معامله تحلیل‌های لازم را انجام دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان