۳ توکن حوزه دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) برای ماه آینده

۳ توکن حوزه دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) برای ماه آینده

دسته بندی : تحلیل ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 16 تیر 1403

خرید ارز دیجیتال

۳ توکن حوزه دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) برای ماه آینده کدام اند؟ در ماه‌های اخیر، حوزه دارایی‌های واقعی (RWA) از معدود بخش‌هایی بود که رشد قابل توجهی را تجربه کرد. به همین دلیل، تحلیلگران سه آلت‌کوین در این بخش را معرفی کرده‌اند که ممکن است در ماه آینده روند صعودی داشته باشند.

خلاصه خبر

  • توکن‌های مبتنی بر دارایی‌های واقعی (RWA) به یکی از جذاب‌ترین روندهای بازار ارز دیجیتال تبدیل شده‌اند. سطح ۱۲.۹ دلاری قیمت چین لینک به عنوان یک حمایت قوی عمل کرده و می‌تواند به رشد آن کمک کند.
  • به گزارش بین‌کریپتو، توکن‌های مبتنی بر دارایی‌های واقعی به توکن‌هایی گفته می‌شود که ارزش خود را از دارایی‌های فیزیکی مانند املاک، کالاها و محصولات می‌گیرند. این توکن‌ها معامله و سرمایه‌گذاری در این دارایی‌ها را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند.
  • پروتکل‌هایی که این قابلیت را فراهم می‌کنند، توکن‌های بومی خود را دارند و مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. این توکن‌ها از نظر تقاضا به سطح توکن‌های هوش مصنوعی رسیده‌اند، اما از لحاظ بنیادی با آن‌ها تفاوت دارند. با این حال، انتخاب بهترین توکن همچنان دشوار است.

۱. آوالانچ

قیمت آوالانچ (AVAX) به کف ۷ ماهه خود رسیده است. این آلت‌کوین اخیراً حمایت ۲۷.۷۲ دلاری خود را از دست داده و در زمان نگارش این تحلیل در محدوده ۲۵.۳ دلار قرار دارد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) آوالانچ کمی بهبود یافته است. RSI یک اسیلیتور مومنتوم است که سرعت و تحرکات قیمتی را اندازه‌گیری می‌کند. این شاخص بین ۰ و ۱۰۰ حرکت می‌کند و اعداد بالای ۷۰ نشان‌دهنده شرایط اشباع خرید و اعداد زیر ۳۰ نشان‌دهنده شرایط اشباع فروش است.

اگر آوالانچ از منطقه اشباع فروش بازگردد، می‌تواند به سمت هدف ۳۱ دلار حرکت کند. در صورتی که این سطح به حمایتی برای AVAX تبدیل شود و RSI به محدوده خنثی برسد، ساختار صعودی آن تأیید می‌شود. با این حال، نباید نوسانات بازار را دست کم گرفت. در صورت کاهش قیمت به زیر ۲۴ دلار، سناریوی صعودی آوالانچ اعتبار خود را از دست می‌دهد.

۳ توکن حوزه دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) برای ماه آینده

۲. چین لینک

روند چین لینک (LINK) تفاوت زیادی با آوالانچ ندارد. سطح ۱۲.۹ دلاری LINK به عنوان یک حمایت قوی محسوب می‌شود و احتمال رشد آن را افزایش می‌دهد. نزدیک شدن RSI این آلت‌کوین به منطقه صعودی و عبور آن از محدوده خنثی یک نقطه قوت برای چین لینک است. با توجه به دامیننس چین لینک در حوزه اوراکل و تقاضای آن، یک رشد سریع دور از انتظار نیست. اگرچه چشم‌انداز کوتاه‌مدت بازار ارزهای دیجیتال نزولی است، هدف بعدی چین لینک (پس از بازگشت قیمت در این ماه) این است که سطح ۱۶.۵ دلار را به حمایت خود تبدیل کند. با این حال، اگر حمایت ۱۲.۹ دلار از دست برود، قیمت چین لینک می‌تواند به کف ۸ ماه خود در ۱۱.۹ دلار برسد.

۳ توکن حوزه دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) برای ماه آینده

۳. سینتتیکس:

سینتتیکس یکی از آلت‌کوین‌هایی است که در حال حاضر سیگنال صعودی خاصی برای کوتاه‌مدت صادر نکرده است. قیمت سینتتیکس (SNX) در زمان نگارش این تحلیل در سطح ۱.۵ دلار قرار دارد. با توجه به اینکه RSI کمی افزایش یافته، احتمال رشد آن وجود دارد. در تحلیل تکنیکال، نزولی بودن مداوم قیمت می‌تواند در نهایت به شرایط صعودی منجر شود. با این حال، این نظریه در بازار نزولی بی‌اعتبار می‌شود. بنابراین، رشد و بسته شدن کندل روزانه سینتتیکس بالای سطح ۲.۷ دلار می‌تواند به صعودی شدن روند و افزایش قیمت آن تا محدوده ۳ دلار کمک کند.

۳ توکن حوزه دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) برای ماه آینده

نتیجه‌گیری

در این مطلب به معرفی ۳ توکن حوزه دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) برای ماه آینده پرداختیم. اما دقت داشته باشید، این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و به هیچ عنوان پیشنهاد خرید ارز دیجیتال نیست. هر کاربر باید با توجه به استراتژی شخصی خود ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کند.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

  • سحر ناجی
    1403-04-17

    انقدر زدیم رو صفحه بیچاره شدیم

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان