افزایش قیمت ارز دیجیتال ورلد کوین

رشد 40 درصدی قیمت ورلد کوین

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 27 تیر 1403
صرافی ارز دیجیتال
از زمان ترور ناموفق ترامپ بازار روند صعودی را به خود گرفته است در این مسیر بیت کوین بعد از هفته‌ها مجدد به ناحیه بالاتر از ۶۰ هزار دلار رسید و در همین مسیر شاهد رشد 40 درصدی قیمت ورلد کوین نیز بودیم. این افزایش قیمت توجه معامله گران زیادی را به خود جلب کرد. به همین دلیل در ادامه این مطلب خبری از فراچنج می‌خواهیم بررسی کنیم که علت این افزایش قیمت چیست؟

رشد 40 درصدی قیمت ورلد کوین ؛ علت چه بود؟

به نقل از فراچنج و به گزارش کوین دسک، پروژه رمز ارز ورلد کوین با افزایش دوره استیک توکن های اختصاص یافته به سرمایه گذاران اولیه و اعضای تیم خود باعث رشد توکن wld  است. به طوری که در حال حاضر قیمت این ارز بالای 3 دلار قرار دارد.

نمودار قیمت ورلد کوین

توسعه دهندگان ورلد کوین اعلام کردند که دوره آزادسازی ۸۰ درصد از توکن‌های لاک اعضا و سرمایه گذاران از ۳ سال به ۵ سال افزایش پیدا کرده است. در نتیجه این توکن‌ها تا سال ۲۰۲۹ بدون قابلیت دسترسی باقی می‌مانند. به طور کلی آزادسازی توکن‌ها و یا آنلاک آن‌ها تا سال ۲۰۲۹ انجام نخواهد شد. البته این رویداد یک روند نزولی برای این رمز ارز در نظر گرفته می‌شود و فشار فروش را افزایش می‌دهد.
شایان ذکر است که عرضه درگردش WLD در حال حاضر 275 میلیون واحد است و 77 درصد آن به دارنگان World ID اختصاص پیدا می کند. انتظار می رود که عرضه در گردش این توکن در شهریور ماه به 400 میلیون برسد. البته قرار بود این اتفاق در مرداد ماه انجام شود.به طور کلی به نظر می‌رسد این اتفاقات دلیل رشد 40 درصدی قیمت ورلد کوین باشند.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان