استیک نات کوین

آموزش استیک نات کوین از صفر تا صد (NOTTCOIN STAKE)

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 12 خرداد 1403

خرید ارز دیجیتال

پس از انجام ایردراپ نات کوین و لیست شدن آن در صرافی‌های مختلف، تیم توسعه دهنده آن برای درگیر نگه داشتن کاربر با شبکه برنامه‌ای را تحت عنوان استیک نات کوین در نظر گرفت. طبق این برنامه که قطعا به نفع شبکه است، کاربران می‌توانند با قفل کردن دارایی‌ها به مدت ۳۰ روز توکن اضافه به دست آورند. برای کسانی که به دنبال هولد NOT هستند این بهترین برنامه است. البته در حال حاضر استیکینگ نات کوین در مرحله آزمایشی قرار دارد و دارای محدودیت‌هایی است. لذا در ادامه مطلب سعی داریم تا شما را به طور کامل با این مفهوم آشنا کنیم. در ادامه با صرافی فراچنج همراه باشید.

نحوه استیک کردن نات کوین

برای شرکت در برنامه‌های نات کوین، باید در این ربات تلگرامی، با انتخاب استیک کردن، توکن‌های خود را تا 30 روز قفل کنید. طراحی این برنامه با نام «Explore & Earn» در 4 سطح برنز، نقره‌ای، طلایی و ویژه است. با استیک کردن موجودی خود، به سطوح بالاتر و پاداش بیشتر دریافت خواهید کرد. منبع پاداش‌ها، توکن‌هایی هستند که در پروژه‌های مختلفی برای تبلیغ محصولات در ربات نات کوین خریداری می‌کنند. در حال حاضر فقط کسانی می‌توانند در پروژه استیک کردن شرکت کنند که از قبل در ربات نات کوین دارد و امکان واریز توکن به برنامه وجود ندارد.

مراحل استیک نات کوین

  • در ابتدا کیف پولتان را به ربات تلگرام وصل کنید.
  • برای کاربران ایرانی، بهترین کیف پول نات کوین تون کیپر (Tonkeeper) است. بنابراین این کیف پول را به ربات نات کوین وصل کنید.
  • وارد ربات شده و در بخش بالانس بر روی علامت «فلش» کلیک کنید.

آموزش استیک نات کوین

  • در صفحه عملیات موجودی (Balance Actions)، بر روی گزینه «Level up to earn more» کلیک کرده و بر روی گزینه «Continue» بزنید.
  • دقت کنید که بعد از اتمام فرآیند استیکینگ، توکن‌های NOT، 30 روز قفل خواهد شد. بنابراین امکان برداشت توکن‌ها تا پایان این مدت وجود نخواهد داشت. بر روی گزینه «Stake for 30 days» کلیک کنید.
  • در آخر گزینه «I confirm» را انتخاب کنید. با این کار فرآیند استیک کردن توکن‌های شما به مدت 30 روز نهایی خواهد شد.

مراحل استیک نات کوین

بعد از اتمام این مرحله، موجودی اصلی شما صفر خواهد شد و موجودی استیک شده، نمایش داده می‌شود. توکن‌های جدید که دریافت می‌کنید، در بخش استیکینگ قفل خواهند شد.

فاز سوم نات کوین

فاز سوم NOT یا همان مرحله جدید نات کوین انجام یکسری ماموریت‌ها است. این فاز در حالت Beta قرار دارد. همچنین این فاز دارای سودهای چشم‌گیری برای کاربران است. اگر قصد دارید در این فاز شرکت کنید، باید به بخش Explore & Earn در ربات نات کوین رفته و ماموریت‌های مشخص شده را انجام دهید. در هر ماموریت، توضیحات نحوه انجام وجود دارد.

پاداش استیک نات کوین چیست؟

تیم نات کوین در کانال تلگرامی و حساب توییری خود، پیامی منتشر کرد. در این خبر، ابتدا از کاربرانش به دلیل شرکت در فرآیند استیکینگ قدردانی کرد. همچنین برنامه‌های آینده خود را برای این کاربران اعلام کرد. طبق این اخبار منتشر شده، برای پاداش استیکینگ اولین کمپین‌ها، محصولات و پیشنهادات نات کوین اعلام خواهد شد. شایان ذکر است که کاربران هرچه بیشتر استیک کنند، سطوح بالاتری از جمله Gold و Platinum را بدست خواهند آورد و می‌توانند به کمپین‌های بیشتری دسترسی پیدا کنند.

پاداش استیک نات کوین

نحوه آن استیک (Unstake) کردن نات کوین

به تازگی امکان جدیدی با عنوان Unstake به معنی «برداشت دارایی‌های استیکینگ» فراهم شده است. کاربران مقدار توکن استیک کرده خود را در ربات انتخاب می‌کنند و بر روی گزینه Unstake کلیک می‌نمایند؛ بعد از آن می‌توانند دارایی‌هایشان را از حالت استیک خارج کنند. در ادامه مراحل آن استیک کردن توکن‌های NOT را می‌گوییم:

  • در صفحه اصلی بات بر روی توکن های استیکینگ کلیک کنید. سپس گزینه «Unstake & withdraw» را انتخاب نمایید.
  • در صفحه بعدی این نکته را به شما می‌گوید که پروسه برداشت توکن‌های استیک شده بستگی به صف انتظار دارد. بر روی گزینه «Continue» کلیک کنید.
  • در آخر مقدار توکن‌هایی که برداشت می‌کنید را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که کارمزد برداشت یا آن استیک کردن توکن‌ها، برابر با 300 واحد توکن NOT است. در آخر بر روی گزینه «Confirm and Send» بزنید. بدین ترتیب توکن‌های شما Unstake خواهد شد.

آن استیک نات کوین

در آخر ذکر این نکته مهم است که  ارتقا و حفظ سطح کاربری شما به استیکینگ وابسته است. درصورتی‌که استیکینگ را متوقف و توکن‌های خود را برداشت کنید، مزایای سطح کاربری و دسترسی به جوایز را از دست خواهید داد.

کلام پایانی:

شایان ذکر است که از نرخ پاداش و مزیای استیک کردن نات کوین، جزییات دقیقی در دسترس نیست. اما تیم توسعه نات کوین این موارد را جزو بخشی از استراتژی خود قرار داده است. زیرا با  استفاده از آن می‌توانند کاربران را درگیر نگه‌داشته و قیمت توکن NOT را حفظ کنند. اینطور به نظر می‌رسد که اطلاعات بیشتر درباره کمپین استیکینگ در روزهای آینده منتشر خواهد شد. به محض اینکه اطلاعات بیشتری درباره استیک کردن نات کوین منتشر شود، ما اخبار تکمیلی را منتشر خواهیم کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان