کد استریم تپ سواپ چیست؟ +آموزش نحوه وارد کردن کد

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 16 تیر 1403

خرید ارز دیجیتال

کد استریم تپ سواپ چیست و هر کد چقدر امتیاز دارد؟ قسمت جدیدی در بازی تپ سواپ به اسم استریم است. شما در این بخش با تماشای برنامه زنده در یوتیوب می‌توانید پاداش دریافت کنید. برای دریافت پاداش تنها کافیست تا کد مشخص که هر ۱۵ دقیقه یکبار در ویدیو ظاهر می‌شود را در بازی وارد کرد و سکه دریافت کنید. این بازی شباهت بسیار زیادی به بخش سینما در تپ سواپ و کد مخفی تپ سواپ با جایزه 200 هزار سکه ای دارد. اما با آن تفاوت هایی دارد و به تازگی به بازی افزوده شده است. با توجه به این که کد استریم در بازی تپ سواپ یک ویژگی جدید است، در ادامه این مطلب می‌خواهیم به آموزش وارد کردن و معرفی آن بپردازیم با ما همراه باشید.

کد استریم تپ سواپ چیست؟

بخش جدید بازی تپ سواپ، استریم (Stream) است. این بخش برای تقویت یوتیوب این بازی مشابه با کد مخفی سینما طراحی شده‌ و شما می‌توانید با تماشای یک ویدئو یوتیوب و وارد کردن کد در جایگام مشخص سکه رایگان بگیرید.  بعد از اینکه بر روی دکمه استریم کلیک کنید، به پخش زنده در یوتیوب این بازی هدایت خواهید شد. این برنامه لحظه ای است که هر ۱۵ دقیقه یکبار، در صفحه نمایش، کدی نمایش داده می‌شود. بعد از اینکه کد را مشاهده کردید، به بازی برگردید و با وارد کردن کد بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار سکه رایگان دریافت کنید.

چگونه کد استریم تپ سواپ را وارد کنیم؟

برای اینکه بتوانید کد استریم تپ سواپ را وارد کنید، باید ابتدا لایو را تماشا کنید. کدی با حروف انگلیسی  هر ۱۵ دقیقه یکبار در ویدیو نمایش داده می‌شود. برای اینکه بتوانید کد را وارد کنید، کافیست به ویدیو  برگردیدو در کادر مشخص کد استریم (همانطور که در تصویر زیر مشخص است) کد را وارد کنید. توجه کنید که تنها ۳۰ ثانیه فرصت دارید تا کد را وارد کنید. پس از گذشت این مدت زمان کد منقضی خواهد شد و باید منتظر کد بدی باشید. شایان ذکر است که برای وارد کردن کد، باید حروف کوچک یا بزرگ را رعایت کنید.

آموزش کد استریم تپ سواپ

سوالات متداول درباره کد استریم تپ سواپ

چگونه می‌توانم کد استریم را پیدا کنم؟

کدهای استریم را می‌توانید در ویدیوهای یوتیوب تپ سواپ، به طور معمول در توضیحات ویدیو یا در پین‌های ثابت کانال پیدا کنید.

چگونه می‌توانم از کد استریم استفاده کنم؟

  • بازی تپ سواپ را باز کنید.
  • روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  • به تب «کد» بروید.
  • کد استریم را در کادر مربوطه وارد کنید.
  • روی دکمه «فعال سازی» کلیک کنید.

هر کد استریم چقدر پاداش دارد؟

پاداش این کدها یکسان نیستند و بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار سکه متغیر اند.

نکته مهم: دقت کنید، در وارد کردن کد حروف کوچک و بزرگ مهم اند. علاوه بر این شما برای وارد کردن هر کد و دریافت امتیاز فقط 30 ثانیه زمان دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان