حمایت پاوول دوورف از کیتزن بازی محبوب تلگرامی

حمایت پاوول دوورف از کیتزن بازی محبوب تلگرامی

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 3 مرداد 1403
خرید تون کوین
پاوول دوورف مدیر عامل تلگرام، به تازگی در اطلاعیه تلگرامی خود از بازی کتیزن حمایت و اعلام کرد این بازی که بر بستر بلکچین TONقرار دارد، تا به این لحظه از طریق خریدهای درون برنامه‌ای ۱۶ میلیون کسب درآمد داشته است. علاوه بر حمایت پاوول دوورف از کیتزن بازی محبوب تلگرامی، بایننس لبز هم حمایت خود را از این بازی اعلام کرد.

حمایت پاوول دوورف از کیتزن بازی محبوب تلگرامی

دوورف در پستی اعلام کرد:

Catizen مینی گیم محبوب تلگرامی تا این لحظه بیشتر از ۲۶ میلیون بازیکن دارد. این بازی تا امروز از طریق خریدهای درون برنامه‌ای درآمد به دست آورده و ۱ درصد از این درآند را به نجات گربه‌های خیابانی اختصاص داده است.

مدیرعامل تلگرام همچنین در روز دوشنبه اعلام کرد که تلگرام اکنون حدود ۹۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. احتمالا افزایش این میزان از کاربر به دلیل بازی‌های تلگرامی جدید است.

استودیو پلوتو ناشر بازی تلگرام Catizen است که مانند دیگر عناوین مشابهی که از طریق برنامه تلگرام قابل دسترسی هستند، مانند Hamster Kombat، بر روی بلاک‌چین TON (شبکه باز) ساخته شده است. طبق گزارش The Block در روز سه‌شنبه، بایننس لبز (Binance Labs) از این شرکت حمایت مالی کرده است. دوورف در ادامه گفت:

بازی سرگرم کننده کیتزن میلیون‌ها نفر را به دنیای بلاکچین متصل کرد، زیرا این بازی از قراردادهای هوشمند مبتنی بر ton برای پاداش‌های درون برنامه‌ای به کاربران استفاده می‌کند. تیم برنامه، ابزارهایی برای توسعه دهندگان دیگر نیز ساخته است تا آن‌ها بتوانند به راحتی بازی‌هایشان را به تلگرام متصل و روی شبکه تون راه اندازیی کنند.

حمایت پاوول دوورف از کیتزن بازی محبوب تلگرامی

ریکی وانگ (Ricky Wong) یکی از بنیان گذاران این بازی است و اعلام کرد، درآمد ما به ازای هر کاربر حدود 3.07 دلار است.  بازی های مینی اپ های تلگرام همچون نات کوین، همستر کامبت، یس کوین، تپ سواپ و کیتزن در مدت اخیر توانستد موفق شوند و میلیون ها کاربر را به خود جذب کنند. بازیکنان نیز امیدوار اند که توکن های این بازی ها به زودی لیست شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان