بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید بهمن ۱۴۰۲

دسته بندی : تحلیل ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید بهمن ۱۴۰۲ کدام اند؟ ماه دی، به عنوان یکی از ماه‌های سرنوشت‌ساز در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، چرا که در این ماه شاهد افتتاح 9 صندوق ETF اسپات بودیم. این اقدام باعث رشد قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال شد. پس از راه‌اندازی این صندوق‌ها، نظارت بر انتقال سرمایه از بیت‌کوین به رمزارز اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها به وجود آمد. پیش‌بینی ما بر اساس این روند، ادامه رشد دارایی‌های آلت‌کوین و به سوی افزایش آنها در ماه بهمن است.

بنابراین، با توجه به این تحولات، ما گزارشی با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال از وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در بهمن 1402 را تدوین کرده‌ایم. در این گزارش، با توجه به رویدادها، اخبار و چارت‌های تکنیکال، بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید را به شما معرفی خواهیم کرد.  توجه داشته باشید که این پیش‌بینی‌ها براساس تحلیل مناسب رویدادها و داده‌ها ارائه شده‌اند. در ادامه با فراچنج همراه باشید.


این نکته را مد نظر داشته باشید که ارزهای دیجیتالی که در این مقاله به شما پیشنهاد می دهیم، بر اساس داده های آنچین و تحلیل های فاندامنتال و تکنیکال بررسی می شود. همانطور که مشاهده می کنید، با توجه به نوسانات بسیار شدیدی که در بازار ارزهی دیجیتال رخ می دهد، تضمینی برای 100 درصد درست بودن این نتیجه گیری ها نیست. پس می توان گفت از این راهنمایی ها می توانید به عنوان یک پیشنهاد از طرف ما استفاده کنید. 


بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید بهمن 1402 کدام اند؟


1- ارز دیجیتال استلار (XLM)

در اولین معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در بهمن ۱۴۰۲ ما استلار را پیشنهاد می‌کنیم. یکی از علت‌های انتخاب استلار برای خرید ارز دیجیتال مناسب در بهمن ماه، این است که این شرکت در ۳۰ ژانویه یک به روزرسانی بزرگ انجام داده است. در واقع این به روزرسانی یک هارد فورکی می‌باشد که مورد تایید جامعه رمزارز استلار شده و بر همین روال کارمزد تراکنش‌ها پایین آمده است. همچنین این رویداد میزان نامتمرکزی شبکه استلار را افزایش می‌دهد.

پروتوکل ۲۰ نامی است که روی این هارد فورک گذاشته شده و تاثیر زیادی روی قیمت استلار می‌گذارد. بر اساس داده‌هایی که از سایت به دست آمده میزان شاخص فعالیت افراد توسعه دهنده از ۲ ژانویه تا ۲۳ ژانویه از ۰.۶۸ درصد به ۲۸.۹ درصد رسیده است. این ارقام نشان می‌دهد که توسعه دهندگام برای تطبیق نرم افزارهایشان با شبکه جدید تلاش‌های بسیاری را انجام داده اند.

همچنین یکی دیگر از خبرهای مثبت درباره ارز دیجیتال استلار این است که در پروژه HyperLedger با IBM همکاری انجام داده است. در نتیجه همکاری این تکنولوژی بسیار قوی با رمزارز استلار، این جریان را که مردم از این رمزارز به عنوان یکی از راه‌های پرداخت از راه دور به رسمیت بشناسند، به اثبات رساند.

تحلیل استلار با تحلیل تکنیکال

در ادامه رمزارز استلار را بر اساس تحلیل تکنیکال بررسی می‌کنیم.

بر اساس داده‌هایی که از نمودار قیمت رمزارز استلار به دست می‌آید، هم اکنون کوین XLM در یک برهه تثبیت ۱۷۷ روزه قرار گرفته است. تاکنون استلار ۴ بار برای خارج شدن از این دوره سعی کرده که متاسفانه در هیچ یک پیروز نشده است. اگر که رمزارز استلار بار دیگر رشد کند با مقاومت قیمت ۰.۱۲۵ رو به رو می‌گردد. اگر که این مقاوت شکسته شود، با رسیدن به روی باکس قرمز رنگ، با قیمت ۰.۱۳۴۵ در سقف دوره مقاومت انجام می‌دهد. سپس با شکس مقاومت و خارج شدن از دوره تثبیت، هدف‌های ۰.۱۴۴ و ۰.۱۶۵ در دسترس قرار می‌گیرد. زمانی که قیمت از پایین باکس قرمز خارج می‌شود، قیمت حمایتی را می‌بیند. در تمام این دوره تثبیت تنها ۱ بار قیمت از حمایت ۰.۱۱۱ دلار رد شده و حمایت ۰.۱۰ دلار مانند سدی از ریزش بیشتر جلوگیری می‌کند.


2- ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک (ETC)

زمانی اتریوم کلاسیک، توجه قسمت عمده‌ای از ماینر‌های رمزراز اتریوم را جلب کرد که به صورت یک هاردفورک از اتریوم، از اتریوم الگوریتم اجماع اثبات کار به اجماع سهام مهاجرت کرد. همین جریان رمزارز اتریوم کلاسیک را با استحکام بیشتری رو به رو ساخته است. در نتیجه فعالیت‌های داخل این شبکه افزایش یافته است. رمزارز ETC در آخر ژانویه با هارد فورکی به اسم Spiral مواجه شد. با توجه به همه این ها، زمانی که با توجه به نود‌های این شبکه برای این هارد فورک مشخص شده ۳۱ ژانویه است. همین موضوع، باعث تغییرات گسترده‌ای در شبکه بلاکچین می‌گردد و در ادامه زمینه ایجادسازگاری بین استاندارد‌های ماشین مجازی اتریوم (EVM) و شبکه اتریوم می‌شود. در ضمن گسترش قرارداد‌های هوشمند را همراه مهاجرت برنامه‌های نامتمرکز را به شکل ساده‌تری ایجاد می‌کند.

بررسی اتریوم کلاسیک با استفاده از تحلیل تکنیکال

همانطور که مشاهده کردید، رویداد‌های فاندامنتال اتریوم کلاسیک را بررسی کردیم. در ادامه اتریوم کلاسیک را بر اساس تحلیل تکنیکال تحلیل می‌کنیم.

هم اکنون رمزارز در حمایت قرار گرفته است. اگر که ریزش بازار به صورت متداوم ادامه یابد و این حمایت بشکند، قیمت تا حدود می‌رسد. با این وجود به خاطر خبر‌های مثبتی راجبه فاندامنتال این ارز دیجیتال هدف دیگرش دستیابی به قیمت ۲۶.۶۰ دلار است. بار دیگر اگر که چنین شرایطی به صورت متداوم صعودی پیش رود هدف های۲۹.۹۰ دلار و ۳۲.۹۶ دلار ایجاد می‌گردد.


3-فایل کوین (FIL)

برای معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در بهمن ۱۴۰۲ آخرین پیشنهاد، رمزارز فایل کوین است. در مابین ماه ژانویه فایل کوین اخباری در رابطه با استقرار موفق InterPlanetary File System یا به اختصار IPFS انتشار داد. افراد توسعه دهنده تیم فایل کوین اظهار کرده که این تکنولوژی باعث افزایش پتانسیل دیگر فناوری‌های غیرمتمرکز، انعطاف‌پذیری بیشتر، سرعت بهبود یافته و تایید داخل شبکه بیت کوین صورت می‌گیرد. برنامه ریزی‌هایی که تا ابتدای مه فوریه صورت گرفته این است که اکثر فعالیت‌های رمزراز فایل کوین به همین تکنولوژی جدید انتقال یافته و باعث شده تا عملکرد‌های فنی رمزارز FIL به مقدار قابل توجهی افزایش یابد.

اما با این آپدیت نسبتا بزرگ، قیمت فایل کوین تغییر بازری نکرده است. گمان می‌رود زمانی که تمام فعالیت‌های این رمزارز به این فناوری انتقال یابد، به تعداد افراد کاربر این شبکه اضافه شده و با فزایش کاربر مقدار قیمت این رمزارز رشد چشم گیری پیش رو خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال فایل کوین

در ادامه به تحلیل تکنیکال رمزارز فایل کوین می‌پردازیم.

هم اکنون قیمت رمزارز فایل کوین روی حمایت دلاری قرار گرفته است. اگر که گاو‌ها از منطقه حمایتی، حمایت انجام دهند، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که روند ارز دیجیتال FIL به صورت صعودی پیش رود. در چنین زمانی، مقاومت تا مقدار دلار افزایش پیدا کرد. در ادامه همراه با شکسته شدن این مقاومت، هدف‌های ۵.۷۷ و ۶.۳۳ دلاری پیش رو قرار می‌گیرد. ولی با شکسته شدن حمایت ۴.۸۲ دلار همراه کاهش قیمت، اولین منطقه حمایت در ۴.۲۴ دلار قرار می‌گیرد. همراه با کاهش قیمت، اهداف بعدی قیمت ۳.۹۰ دلار است.


در آخرین به این نتیجه می‌رسیم که بهترین ارز دیجیتال برای خرید:

با اینکه نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است، زمانی که ETF اسپات بیت کوین انجام شد، درباره برخی از ارزهای دیجیتال خبرهای بسیار مثبتی ایجاد شد. بعد از آن  در کنار به روز رسانی های مهم، قیمت همان رمزارزها افزایش یافت. با توجه به این جریان، ارزهای دیجیتال گفته شده بر اساس استراتژی های معاملاتی به صورت میان مدت بر گزیده شدند. بار دیگر تاکید می کنیم که این مقاله هیچگونه پیشنهادی برای سرمایه گذاری ارائه نمی دهد و تنها برای آموزش ارائه شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان