پری سرچ چیست

پری سرچ (presearch) چیست؟ +آموزش نحوه کسب درآمد با پری سرچ

تاریخ انتشار : 17 خرداد 1403

خرید ارز دیجیتال

مرورگر پری سرچ چیست و چه کاربردی دارد؟ پری سرچ به عنوان یک مرورگز غیر متمرکز راه حلی نوآورانه در فضای بلاکچین است که به کاربران در فضای وب قدرت انتخاب و کنترل بیشتری برای جستجو در فضای آنلاین می‌دهد. در مرورگر Presearch قدرت از سمت بلاکچین و ارز دیجیتال پری (PRE) به فضای آنلاین انتقال پیدا می‌کند. اما نکته قابل توجه که باعث جذب افراد زیادی به این فضا شده است این هست که از طریق فعالیت در این مرورگر و مشارکت در توسعه شبکه می‌توان توکن بومی این موتور جستجو یعنی PRE را به دست آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیح دهیم پری سرچ چیست و چطور می‌توان در این موتور جستجو کسب درآمد کرد؟!

Preaserch (پری سرچ) چیست؟

پری سرچ همانطور که گفتیم یک مرورگر جدید و بر پایه اینترنت نسل سوم است و وظیفه آن جستجو در صفحات وب برای کسب اطلاعات مورد نیاز کاربران است. این مرورگر به طور هوشمندانه اطلاعات سرچ کاربران را فهرست می‌کند و نتایج را به کاربران نمایش می‌دهد. مهم‌ترین نقطه تمایز Preaserch با سایر موتور‌های جستجو مانند کروم و گوگل، این است که از یک مدل غیر متمرکز بر شبکه بلاکچین اتریوم استفاده می‌کند. اولویت اول در این مرورگر حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران است. در کنار همه این موارد و از همه مهم تر، پری سرچ در قبال فعالیت کاربران به آن‌ها توکن رایگان هدیه می‌دهد. یعنی شما به ازای هر جستجو مقداری از توکن پری که ارز دیجیتال بومی آن است را دریافت می‌کنید.

توکن‌های دریافتی شما در صرافی ارز دیجیتال قابل خرید و فروش هستند و به راحتی می‌توانید درآمد خود را تبدیل به تومان یا دلار کنید. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که، جستجو‌های شما در برنامه بر اساس کیفیت رتبه‌بندی می‌شوند.

بنابراین، اگر حریم خصوصی برایتان مهم است و به دنبال یک موتور جستجو با امکان کسب پاداش رایگان هستید، حتما پری سرچ را بررسی کنید.

پلتفرم presearch چگونه کار می‌کند؟

مهم‌ترین کارایی این پلتفرم که آن را از سایر موارد متمایز می‌کند این است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا در ازای جستجو توکن به دست آوردند. توکن PRE در فضای رمز ارزها قابل معامله است و حتی می‌توان از آن در جهت بهبود تجربه جستجو نیز استفاده کرد. این برنامه با رابط کاربری ساده  و کاربردی که دارد به کاربران اجازه می‌دهد تا جستجوهای دقیق و موثر‌تری داشته باشند. همه این‌ها در حالی است که در تمام مدت فعالیت حریم خصوصی و اطلاعات شما به بهترین نحو حفظ خواهد شد. برای استفاده از این برنامه شما می‌بایست برای دانلود presearch اقدام کنید. سپس با نصب برنامه روی تلفن همراه و ایجاد یک حساب کاربری شروع به جستجو در فضای وب نمایید. هر جستجو شما میزانی توکن PRE به حساب‌تان می‌افزاید.

راهنمای شروع کار با پری سرچ

  • ثبت نام و دانلود پری سرچ: برای شروع استفاده از پیش‌سرچ، به وبسایت https://www.presearch.com مراجعه کنید برنامه را دانلود کنید و یک حساب کاربری رایگان بسازید.
  • شخصی‌سازی: موتورهای جستجوی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و تنظیمات را مطابق میلتان تغییر دهید.
  • جستجو و کسب درآمد: شروع به جستجو کنید و برای جستجوهایتان توکن PRE دریافت کنید. هرچه بیشتر جستجو کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت. دقت کنید که میزان دریافت توکن بومی به نوع سرچ شما بستگی دارد. پس بی مفهوم سرچ نکنید.
  • استیکینگ جستجو: حداقل ۱۰۰۰ توکن PRE را برای شروع کسب درآمد بیشتر از جستجوهایتان، استیک کنید.

دانلو.د پری سرچ

تفاوت موتور جستجو متمرکز و غیر متمرکز چیست؟

در جدول ذیل تفاوت های بین مروگرهای متمرکز و غیرمتمرکز را بررسی می‌کنیم:

ویژگی مرورگر متمرکز مرورگر غیرمتمرکز
تمرکز توسط یک شرکت یا سازمان واحد کنترل می‌شود توسط یک شبکه غیرمتمرکز از کاربران کنترل می‌شود
حریم خصوصی داده‌های کاربر ممکن است جمع آوری و به اشتراک گذاشته شود داده‌های کاربر به طور محلی ذخیره می‌شود و به اشتراک گذاشته نمی‌شود
امنیت ممکن است در برابر هک و حملات سایبری آسیب‌پذیر باشد به دلیل ماهیت غیرمتمرکز خود، در برابر هک و حملات سایبری مقاوم‌تر است
کارایی ممکن است سریعتر و کارآمدتر باشد ممکن است کندتر باشد، به خصوص در شبکه‌های غیرمتمرکز بزرگ
ویژگی ها ممکن است طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و افزونه‌ها را ارائه دهد ممکن است ویژگی‌ها و افزونه‌های محدودی داشته باشد
سهولت استفاده ممکن است استفاده از آن آسان‌تر باشد ممکن است استفاده از آن برای برخی از کاربران دشوارتر باشد
کنترل کاربران کنترل کمی بر داده‌ها و تجربیات خود دارند کاربران کنترل بیشتری بر داده‌ها و تجربیات خود دارند
شفافیت ممکن است در مورد نحوه عملکرد خود شفاف نباشد به دلیل ماهیت منبع باز خود، شفاف‌تر است
سانسور ممکن است توسط دولت‌ها یا شرکت‌ها سانسور شود سانسور آن دشوارتر است

تفاوت پری سرچ با سایر مرورگرها چیست؟

پری ریسرچ در مقایسه با موتورهای جستجوی سنتی، مزایای متعددی را ارائه می‌دهد که در واقع همین مزایا اصلی ترین تفاوت های پری سرچ با مرورگر های دیگر مانند گوگل است. در ادامه هر یک از این موارد را بررسی می‌کنیم.

  • تمرکززدایی: پری ریسرچ بر روی یک شبکه بلاکچین غیرمتمرکز اجرا می‌شود که به این معنی است که هیچ نهاد واحدی کنترل آن را در دست ندارد. این امر به حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران کمک می‌کند و از سوء استفاده از قدرت توسط یک شرکت خاص جلوگیری می‌کند.
  • شفافیت: پری ریسرچ از الگوریتم‌های رتبه‌بندی شفاف و باز استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد نحوه عملکرد موتور جستجو را درک کنند. این امر به نوبه خود به کاربران اطمینان می‌دهد که نتایج جستجو دستکاری نشده و عینی هستند.
  • مشارکت: پری ریسرچ به کاربران خود فرصتی برای مشارکت در توسعه و مدیریت پلتفرم می‌دهد. این امر از طریق سیستم حکمرانی مبتنی بر توکن PRE امکان‌پذیر است که به دارندگان توکن حق رای در مورد تصمیمات کلیدی مربوط به آینده پلتفرم را می‌دهد.
  • پاداش: پری ریسرچ به کاربران خود در ازای استفاده، تبلیغ و مشارکت در پلتفرم، توکن‌های PRE پاداش می‌دهد. این توکن‌ها را می‌توان برای خرید کالاها و خدمات، معامله در صرافی‌ها یا نگهداری به عنوان سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

معرفی رمز ارز pre

PRE یک رمز ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین اتریوم (ERC-20) است که به عنوان توکن بومی موتور جستجوی غیرمتمرکز پری ریسرچ (Presearch) عمل می‌کند. پری ریسرچ جایگزینی برای موتورهای جستجوی سنتی مانند گوگل و بینگ ارائه می‌دهد و به کاربران در ازای استفاده، تبلیغ و مشارکت در پلتفرم، توکن‌های PRE پاداش می‌دهد.

کاربردهای PRE

کسب پاداش: کاربران پری ریسرچ می‌توانند با جستجو در وب، توکن‌های PRE کسب کنند. هرچه بیشتر جستجو کنید، PRE بیشتری کسب خواهید کرد.
استیکینگ: کاربران می‌توانند توکن‌های PRE خود را برای کسب پاداش بیشتر استیک کنند.
پرداخت هزینه تبلیغات: تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از توکن‌های PRE برای خرید فضای تبلیغاتی در پری ریسرچ استفاده کنند.

با توجه به رشد فزاینده علاقه به موتورهای جستجوی غیرمتمرکز و تمرکز بر حریم خصوصی، انتظار می‌رود تقاضا برای PRE در آینده افزایش یابد.

چگونه از پری سرچ کسب درآمد کنیم؟

پری سرچ (Presearch) یک موتور جستجوی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین است که به کاربران خود در ازای استفاده، تبلیغ و مشارکت در پلتفرم، توکن‌های PRE پاداش می‌دهد. روش های کسب درآمد از این مرورگر را در ادامه توضیح می‌دهیم.

1. جستجو:

ساده‌ترین راه برای کسب درآمد از پری سرچ، استفاده از آن به عنوان موتور جستجوی اصلی خود است. هر بار که در پری سرچ جستجو می‌کنید، مقداری توکن PRE به شما تعلق می‌گیرد. تعداد توکن‌های PRE که به دست می‌آورید به عوامل مختلفی از جمله تعداد جستجوهای روزانه شما، نوع جستجوها و سطح فعالیت شما در پلتفرم بستگی دارد.

2. استیکینگ:

شما می‌توانید توکن‌های PRE خود را استیک کنید تا پاداش بیشتری کسب کنید. برای استیک PRE، باید حداقل ۱۰۰۰ توکن PRE داشته باشید. هرچه توکن‌های PRE بیشتری را استیک کنید، پاداش بیشتری کسب خواهید کرد.

3. مشارکت در توسعه:

پری سرچ یک پروژه منبع باز است و به کاربران خود فرصتی برای مشارکت در توسعه پلتفرم می‌دهد. شما می‌توانید با گزارش اشکالات، پیشنهاد ویژگی‌های جدید یا ترجمه رابط کاربری به زبان‌های دیگر، به کسب درآمد از پری سرچ کمک کنید.

4. تبلیغ پری سرچ:

شما می‌توانید با معرفی پری سرچ به دوستان و خانواده خود، توکن‌های PRE کسب کنید. برای این کار، باید یک لینک ارجاع دریافت کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. هر بار که کسی از طریق لینک ارجاع شما برای ثبت نام در پری سرچ استفاده کند، شما مقداری توکن PRE دریافت خواهید کرد.

5. تبدیل PRE به ارزهای دیگر:

شما می‌توانید توکن‌های PRE خود را به ارزهای دیجیتال یا فیات دیگر تبدیل کنید. برای این کار، باید از یک صرافی ارز دیجیتال که از PRE پشتیبانی می‌کند استفاده کنید.

کلام پایانی:

ما در این مطلب به بررسی و آموزش مرورگر presearch پرداختیم. به طور کلی در پایان پلتفرم را می‌توان بع عنوان یک پیشرو در صنعت موتورهای جستجو غیر متمرکز دانست. این مرورگر، با ارائه یک مدل مبتنی بر کسب پاداش توانسته است نگاه کاربران به جستجوهای روزانه‌شان را متحول سازد. از آن جایی که مرورگرPresearch بر حفظ حریم خصوصی و امنیت تاکید زیادی دارد و از طرف دیگر بر اساس جستجو‌ها به کاربران توکن رایگان می‌دهد در آینده‌ی نزدیک توجه ویژه‌ای به آن خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان