رشد 50% قیمت نات کوین، آیا فرصت خرید NOT از دست رفته است؟

رشد 50% قیمت نات کوین، آیا فرصت خرید NOT از دست رفته است؟

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 9 خرداد 1403

رشد 50% قیمت نات کوین، آیا فرصت خرید NOT از دست رفته است؟ در روزهای قبل قیمت نات کوین، تقریبا دو برابر شد و به 0.009 دلار رسید.

خلاصه خبر به شرح زیر است:

  • در هفته گذشته قیمت نات کوین 77 درصد رشد کرد.
  • اینطور به نظر می‌رسد که شروع مرحله سوم این بازی به رشد قیمت آن کمک کرده است.

رشد 50% قیمت نات کوین، آیا فرصت خرید NOT از دست رفته است؟

به گزارش دی کریپت و کوین پدیا، قیمت نات کوین امروز بیش از 50 درصد افزایش یافت. به‌طوری‌که، هنوز رشد ناشی از این حرکت صعودی را از دست نداده است. شروع مرحله جدید این بازی تلگرامی، به رشد قیمت آن کمک کرده است. در حال حاضر قیمت نات کوین 0.0097 دلار است که نسبت به 24 ساعت و هفته گذشته به ترتیب 26 و 77 درصد رشد کرده است. با این وجود حجم معاملات روزانه و مارکت کپ نات کوین بالای 1 میلیارد دلار است که نسبت به 24 ساعت گذشته 15 درصد رشد داشته است. لازم به ذکر است که در اواسط ماه می مطابق با اردیبهشت، ایردراپ نات کوین انجام شد که از شروع سال 2024 تا کنون، این بزرگترین ایردراپی است که در بخش بازی‌های آنلاین انجام شده است. تعداد بازیکنان این بازی کلیکی، 35 میلیون نفر است.

هفته پیش توسعه‌دهندگان نات کوین، از مرحله جدیدی، رونمایی کردند. طبق این مرحله، کاربران با انجام تسک‌هایی می‌توانند پاداش دریافت کنند. این ماموریت‌ها متعلق به پروژه‌هایی هستند که همکاری جدیدی را با نات کوین شروع کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که این اتفاق به تقویت احساسات صعودی هولدرهای نات کوین کمک کرده است.

به‌علاوه، توسعه‌دهندگان این بازی کلیکی، به کاربرانشان اجازه می‌دهند تا با استیک کردن NOT، درآمد و امتیاز بیشتری دریافت کنند. با این وجود، روند مثبت بازار ارزهای دیجیتال و بازار میم‌ کوین‌ها در رشد این توکن تاثیر گذار بوده است. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از راه‌اندازی نات کوین نمی‌گذرد، تحلیل روند آن تقریبا غیر ممکن خواهد بود. اینطور به نظر می‌‎رسد که نات کوین در محدوده 0.01 دلار با مقاومت سختی دارد. به‌علاوه، ممکن است که حمایت‌های آن بین 0.007 دلار تا 0.00 دلار قرار داشته باشد. با این وجود، برای تحلیل روند نات کوین هنوز خیلی زود است.

"</p

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان