یس کوین چیست

یس کوین چیست؟ آموزش کسب درآمد از YESCOIN

تاریخ انتشار : 14 خرداد 1403

خرید ارز دیجیتال

از آنجا که کاربران تلگرام از بازی نات کوین (NOT) استقبال بی‌نظیر کرده‌اند، بازی‌های مشابهی به همین سبک یعنی پاداش به ازای کلیک کردن بر روی صفحه به وجود آمده است. این بازی‌ها به جریان‌های اصلی فضای ارز دیجیتال تبدیل شده‌اند. یکی از این‌ها یس کوین (YesCoin) است که از NOTCoin الهام گرفته شده است و از بازی‌های تلگرامی‌ای است که کاربران تلگرام را جذب خودش کرده است. در ادامه مطلب می‌خواهیم اطلاعات کامل این بازی را در اختیار شما قرار دهیم.

بررسی یس کوین

یس کوین بازی تلگرامی مانند نات کوین است. اما یک تفاوت اصلی با سایر بازی‌ها دارد. این بازی به شکل دریافت توکن درون باز است. در این بازی بجای اینکه انگشتتان را به‌صورت ثابت بر روی یک سکه بزنید، باید روی سکه‌هایی بکشید که در بخش‌های مختلف صفحه گوشی خود قرار دارند. با ضربه زدن بر روی سکه‌ها می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. اما توجه داشته باشید که این سکه‌ها جای ثابتی ندارند.

این نکته، باعث شده تا بازی چالشی گردد. زیرا دیگر نمی‌توانید در این بازی از اپلیکیشن‌های کلیک خودکار استفاده کنید. به گزارش کانال رسمی این بازی، یس کوین 10 میلیون کاربر دارد. این توکن قرار است بر روی شبکه تون کوین قرار بگیرد. نسخه‌های جعلی و هم نام با این بازی بسیار زیاد است. در ادامه به بررسی نسخه‌های مشابه می‌پردازیم.

کدام یک یس کوین اصلی است؟

آدرس اصلی ربات یس کوین @theYesCoin_bot است. اما دو ربات مشابه دیگر وجود دارد که نام آن‌ها نیز Yescoin است. نمادهای ربات‌ها و شکل بازی‌ها نیز متفاوت است. طبق بررسی‌های انجام شده بر اساس تعداد کاربران، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و کیفیت بازی از نظر روند بازی، ربات معرفی شده برتری بیشتری نسبت به آن‌ها دارد. ربات‌های هم نام با این بازی جعلی بوده و استفاده از آن‌ها خطرات احتمالی خود را دارد.

چگونه در تلگرام بازی یس کوین انجام می‌شود؟

برای انجام بازی یس کوین در تلگرام می‌توانید از نسخه اپلیکیشن و نسخه دسکتاپ استفاده کنید. بازی به همان صورتی‌که در ابتدای مطلب گفته شده، انجام می‌شود. اغلب بازی‌هایی که در این سبک هستند باید انگشت خود را بر روی صفحه یا سوایپ بکشید. اما در نسخه دسکتاپ بازی راحت‌تر انجام می‌شود. به‌طوری‌که جمع کردن سکه روان‌تر است.

موجودی خود را در این بازی به رنگ سبز و در قسمت بالا سمت چپ صفحه مشاهده خواهید کرد. در قسمت بالا سمت راست دکمه‌ای وجود دارد و می‌توانید برای پیوستن به تیم‌ها یا اسکوادهای موجود در بازی از آن استفاده کنید. اگر بر روی این دکمه کلیک کنید، به یکی از اسکوادهای فعال در بازی خواهید پیوست. بنابراین درآمد خود را می‌توانید از این طریق افزایش دهید. در صفحه اول موارد دیگری همچون Earn، دعوت از دوستان و Boost مشاهده می‌شود.

یس کوین چیست

Earn در یس کوین

بخش Earn مربوط به انجام ماموریت‌هایی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید درآمد خود را بیشتر کنید. این ماموریت‌ها بیشتر مربوط به دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی یس کوین و پروژه‌های دیگر است. در این بخش یک گزینه برای وصل کردن کیف پول نیز وجود دارد.

دقت کنید که نباید کیف پول اصلی خود را به بازی‌های مشابه متصل کنید. بدین ترتیب ریسک فعالیت در این پلتفرم به حداقل خواهد رسید. برای اینکار بهتر است کیف پول مجزایی را به بازی وصل کنید که خالی باشد. یکی از کیف پول‌های خوب که می‌توانید از آن استفاده کنید تون کیپر است. کیف پول داخلی تلگرامی یعنی @wallet حضانتی بوده و کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

بخش دعوت از دوست در یس کوین

گزینه Ferns در صفحه اول بازی، مربوط به دعوت از دوستان است. با کلیک بر روی آن لینک ریفرالتان را دریافت می‌کنید. بدین ترتیب دوستان خود را دعوت خواهید کرد. زمانی‌که کاربری به بازی دعوت می‌کنید، هر دو طرف مقدار جایزه بیشتری خواهند گرفت. درصورتی‌که آن فرد اشتراک پریمیوم تلگرام را دارا باشد، پاداش هر دو طرف بیشتر خواهد شد.

بخش Boost در یس کوین چیست؟

Boost در این بازی 6 قسمت کلیدی دارد. با استفاده از آن می‌توانید سکه بیشتری جمع‌آوری کنید. در ادامه هر یک از بخش‌ها را توضیح می‌دهیم.

Chest (صندوق)

هنگامی‌که بر روی این گزینه کلیک کنید، در مدت محدودی (چند ثانیه) و با ضریب چند برابر می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید. به هر کاربر روزانه 3 صندوق داده می‌شود.

Full Recovery (بازیابی ظرفیت)

هنگامی‌که بر روی این گزینه کلیک کنید، ظرفیت دریافت سکه شما پر خواهد شد. هر کاربر به صورت رایگان می‌تواند روزانه 3 بار از این گزینه استفاده کند.

Multivalue (ضریب)

این گزینه همان ضریب است. اما با این تفاوت که از طریق پرداخت همان توکن‌های درون بازی می‌توانید سکه بیشتری دریافت کنید.

Coinlimit (ظرفیت)

ظریف برای دریافت سکه به‌صورت پشت سر هم در بازی یس کوین محدود است. از این رو برای افزایش ظرفیت باید بر روی این گزینه کلیک کنید.

FillRate (سرعت بازیابی ظرفیت)

ظرفیت محدود در بازی یس کون یک سرعت بازیابی محدودی دارد. اما با زدن بر روی این گزینه می‌توانید آن را افزایش دهید.

YesPac (ربات سوایپ خودکار)

این گزینه در نقش ربات می‌آید. در ساعت‌هایی که در بازی نیستید، به جای شما سکه جمع خواهد کرد. توجه داشته باشید که این ربات ظرفیت محدودی دارد. بنابراین بدون مراجعه به بازی نمی‌توانید برای همیشه آن را فعال نگه‌دارید.

آیا یس کوین معتبر است؟

یکی از ده‌ها بازی تلگرامی یس کوین است. این بازی در حال حاضر حدود 10 میلیون کاربر دارد و پولی از کاربران دریافت نمی‌کند. به احتمال زیاد این بازی ریسک خاصی نخواهد داشت. البته نباید فراموش کنید که هیچ تضمینی وجود ندارد که با این بازی بتوانید کسب درآمد کنید. وجود ایردراپ موفق نات کوین باعث شده تا افراد به بازی‌های تلگرامی خوش بین باشند. اما نتیجه خوب نات کوین قرار نیست برای همه بازی‌ها اتفاق بیفتد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان