تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم 2 مرداد

تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم 2 مرداد 1402

دسته بندی : تحلیل ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 2 مرداد 1402

تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم 2 مرداد 1402 همانطور که در مارکت کپ امروز مشاهده می‌کنید، بازار ارزهای دیجیتال به صورت آرام یک روند نزولی را در پیش گرفته است. در این راستا بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد‌اند که: بیت کوین آماده‌ی یک حرکت نوسانی است. اما تحلیلگران در این رابطه که روند به کدام سمت حرکت خواهد کرد اتفاق نظر ندارند.

به نقد از سایت کوین تلگراف، بیت کوین در حال حاضر آماده حرکت به سمت مقاومت مهم ۳۱۰۰۰$ دلار است. تا حدودی شاید این تحلیل درست باشد، چرا که گاوها (فروشندگان) تا به امروز تلاش کرده‌اند که قیمت را بالای حمایت ۲۸ هزار دلار نگه دارند؛ اما یک حرکت صعودی پر قدرت نیاز به یک کاتالیزور برای خروج از این ناحیه دارد.

در حوزه اقتصاد کلان، جلسات مهمی که می‌تواند بر روی بازار ارزهای دیجتال هم اثر گذار باشد، مربوط به جلسه فدرال رزرو در روزهای ۳ و۴  مرداد است که رویدادهای مهمی محسوب می‌شوند. در ادامه این مطلب از فراچنج به تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم که دو ارز مهم در حوزه کریپتو هستند می‌پردازیم، تا به کمک این مطالب بتوانید دیدگاه واضح‌تری نسبت به بازار و قیمت بیت کوین داشته باشید. .

تحلیل قیمت بیت کوین 2مرداد 1402

در چند روز اخیر بیت کوین در ناحیه‌ای پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی خود در حال حرکت است. اما این می‌تواند یک نشانه مثبت نیز محسوب شود، چرا که این روند می‌تواند نشان دهنده‌ عدم توانایی فروشنده‌ها برای رساندن قیمت به نزدیکی میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۲۸.۹۷۹ دلار باشد.

در سناریو صعودی این مسئله نشان می‌دهد که فخریداران، امید خود را از دست نداده‌اند و باز هم با وجو این کاهش قیمت اقدام به خرید می‌کنند. پس این شکست‌های مکرر برای کاهش قیمت می‌تواند سبب جذب خریداران بیشتری شود.

تحلیل قیمت بیت کوین 2 مرداد

بنابراین اگر قیمت بتواند به قیمتی بالاتر از آنچه که در EMA20 در نظر گرفته شده، برسد می‌تواند به سمت مقاومت مهم ۳۱ هزار دلار حرکت نماید. همانطور که در تحلیل‌های روزهای پیشین گفتیم این مقاومت بیت کوین بسیار مهم است.به همین دلیل، رسیدن به آن می‌تواند باعث حرکت قیمت به سمت ۳۲ هزار دلار و پس از آن ۴۰ هزار دلار شود.

در سناریوی نزولی، اگر قیمت همین مسیر را طی کند و قصد بازگشت به سمت بالای کانال ۳۰ هزار دلار را نداشته باشد، فشار فروش زیاد می‌شود. افزایش فشار فروش می‌تواند سبب کاهش قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه شود. در صورت رسیدن به این قیمت، احتمالا شاهد حرکت بیت کوین به سمت حمایت ۲۴.۸۰۰ دلار هستیم.

سطوح حمایت و مقاومت مهم بیت کوین 2 مرداد:

R1 – مقاومت اول 29,337.89 S1 – حمایت اول 29,298.25
R2 – مقاومت دوم 29,688.23 S2 – حمایت دوم 29,152.21
R3 – مقاومت سوم 29,895.42 S3 – حمایت سوم 29,110.84

تحلیل قیمت اتریوم 2مرداد 1402

در ابتدای شروع روز معاملاتی اتریوم با قیمت ۱۸۷۱ دلار وارد بازار شد و به نظر می‌رسد که روند آن نزولی هست و قرار است مسیر این را ادامه دهد.

تحلیل قیمت اتریوم 2 مرداد

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، برخود قیمت اتریوم با خط روند 4 ساعت باعث رشد آن شده است. اما شواهد نشان می‌دهد این رشد کوتاه مدت هست و احتمال ریزش قیمت از این ناحیه وجود دارد.

به طور کلی با توجه به رنج بودن بیت کوین، همه آلت کوین‌ها منتظر حرکت قیمتی آن هستند.بنابراین، اگر BTC/USD یک حرکت نزولی بزرگ را داشته باشد، احتمال کاهش قیمت اتریوم نیز وجود دارد.

سطوح حمایت و مقاومت مهم اتریوم 2مرداد:

R1 – مقاومت اول 1,859.041 S1 – حمایت اول 1,849.571
R2 – مقاومت دوم 1,873.867 S2 – حمایت دوم 1,840.247
R3 – مقاومت سوم 1,880.144 S3 – حمایت سوم 1,831.732

در تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم 2 مرداد 1402 سعی کردیم تا روند قیمت این دو رمز ارز مهم در بازار کریپتوکارنسی را مورد بررسی قرار دهیم.پس امیدواریم که با توجه با نکات گفته شده، بتوانید دیدگاه درست در رابطه با روند فعلی بازار را دریابید و با آگاهی وارد معامله شوید..

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان