۵ آلت کوین با احتمال رشد بیشتر از بیت کوین در ۲۰۲۴

۵ آلت کوین با احتمال رشد بیشتر از بیت کوین در ۲۰۲۴

تاریخ انتشار : 5 اسفند 1402

خرید و فروش ارز دیجیتال

با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، سرمایه‌گذاران خود را برای فصل جدید بازار کریپتو آماده می‌کنند. در این میان، آلت کوین‌هایی مانند سولانا (SOL)، چین لینک (LINK)، ویچین (VET)، کامپیوتر اینترنت (ICP) و اوردی یا اوردینالز (ORDI) برای رشد بیشتر در سال جدید میلادی آماده اند. این آلت کوین‌ها با ویژگی‌ها و فناوری‌های منحصر به فرد خود، توجه سرمایه گذاران زیادی را جلب کرده‌اند و انتظار می‌رود با نزدیک شدن به هاوینگ بازدهی قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشند. در این مقاله، ۵ آلت کوین با احتمال رشد بیشتر از بیت کوین در ۲۰۲۴ را معرفی می‌کنیم. اگر به دنبال پیدا کردن یک پروژه برای سرمایه گذاری جدید هستید، در این مطلب با صرافی ارز دیجیتال فراچنج همراه باشید.

۵ آلت کوین با احتمال رشد بیشتر از بیت کوین در ۲۰۲۴


1.-ارز دیجیتال سولانا (SOL):

سولانا به دلیل سرعت و مقیاس‌پذیری بالا، به عنوان رقیبی برای اتریوم شناخته می‌شود. اکوسیستم این پلتفرم به سرعت در حال رشد است و می‌تواند در سال ۲۰۲۴ شاهد افزایش قابل توجهی باشد.

ارزش سولانا در طول سال ۲۰۲۳ تقریبا بیش از ده برابر افزایش داشت که این مسئله گواهی بر مسیر رو به رشد آن در حوزه کریپتو است و آن را به بهترین آلت کوین برای خرید تبدیل می‌کند.

خرید سولانا

2- ارز دیجیتال چین لینک (LINK):

چین لینک به عنوان اوراکل بلاکچین، نقش حیاتی در اتصال دنیای واقعی به دنیای بلاکچین ایفا می‌کند. پیش بینی می‌شود تقاضا برای خدمات چین لینک با رشد صنعت دیفای، به طور فزاینده‌ای افزایش خواهد یافت.

چین لینک، پلتفرمی که امکان ادغام قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند، نیز در این مدت اخیر شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. اوایل سال ۲۰۲۴ شاهد روند صعودی چشمگیری برای چین لینک بودیم، به گونه‌ای که ارزش توکن LINK آن بیش از ۶۰ درصد افزایش یافت. این افزایش تا حدودی به دلیل جهش قیمت بیت کوین به بالای سطح ۵۱۰۰۰ دلار بود. رشد بیت کوین باعث افزایش قیمت چین لینک و سایر ارزهای دیجیتال شد.

به طور کلی پیش بینی می‌شود ارز دیجیتال چین لینک در سال ۲۰۲۴ رشد قابل قبولی داشته باشد.

خرید چین لینک

3-ارز دیجیتال ویچین (VET):

ویچین بر روی بلاکچین‌های سازمانی تمرکز دارد و با شرکت‌های بزرگی در سراسر جهان همکاری می‌کند. با افزایش تقاضا برای راه‌حل‌های بلاکچین در بین شرکت‌ها، ویچین می‌تواند در سال ۲۰۲۴ رشد چشمگیری را تجربه کند.

ویچین، یک پلتفرم برجسته برای قراردادهای هوشمند سطح سازمانی L۱، در حال حاضر به دلیل حرکت صعودی خود در بازار مورد توجه قرار گرفته است. تمرکز ویچین بر گسترش و بهبود ویژگی‌های پلتفرم، با هدف جذب مخاطب گسترده‌تر، این پلتفرم را به یک فرصت سرمایه‌گذاری امیدوارکننده تبدیل می‌کند.

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری ارزان اما سودمند هستید، حتما ارز دیجیتال وین چین را مد نظر داشته باشید.

ارز دیجیتال ویچین

۴-ارز دیجیتال کامپیوتر اینترنت (ICP):

کامپیوتر اینترنت (ICP) به‌عنوان یک توسعه پیشگام در فناوری بلاکچین، با به چالش کشیدن قابلیت‌های سرعت و مقیاس‌پذیری متعارف وب، خود را متمایز می‌کند. این پلتفرم با ارائه قراردادهای هوشمند و پیشرفت‌های مدیریت اطلاعات، خود را هم‌تراز با ارزهای مهمی همچون مانند بیت‌کوین و اتریوم قرار می‌دهد.

چشم‌انداز ICP به ارتقای اینترنت به‌عنوان یک پلتفرم محاسباتی جهانی گسترش می‌یابد و از همه چیز، از خدمات آنلاین تا اکوسیستم مالی غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند. ویژگی متمایز ICP، فناوری «اجماع و کلید زنجیره‌ای» (Consensus and Chain Key Technology) است که مرزهای کاربرد بلاکچین را فراتر از تراکنش‌های ساده و تعاملات، پیش می‌برد.

خرید ارز دیجیتال icp

۵-ارز دیجیتال اوردی (ORDI):

کامپیوتر اینترنت به دنبال ایجاد یک اینترنت غیرمتمرکز است. این پلتفرم پتانسیل انقلابی در نحوه استفاده از اینترنت را دارد و می‌تواند در سال ۲۰۲۴ شاهد رشد قابل توجهی باشد.

ORDI به لطف عملکرد چشمگیر خود در صرافی‌های پیشرو مانند بایننس و بازدهی خیره‌کننده ۸۰۰ درصدی برای سرمایه‌گذاران اولیه، در سال ۲۰۲۳ به عنوان یک سرمایه‌گذاری برجسته در حوزه کریپتو به محبوبیت رسید. اوردینالز به عنوان اولین توکن BRC-20 روی بیت‌کوین، در زمره اولین ها برای بهره‌مندی از پروتکل Ordinals قرار دارد. این پلتفرم یک گام انقلابی در عملکرد توکن‌ها درون بلاکچین بیت‌کوین به شمار می‌رود. اوردی با عرضه کل محدود به ۲۱ میلیون واحد، کمبود موجودی مشابه بیت‌کوین را منعکس می‌کند که این مسئله باعث می‌شود توجه سرمایه گذاران به این رمز ارز بیش از پیش جذب شود.

نتیجه‌گیری

در پایان مقاله ۵ آلت کوین با احتمال رشد بیشتر از بیت کوین در ۲۰۲۴ به این نتیجه می‌رسیم که به احتمال زیاد در سال 2024  ارزهای دیجیتال، سولانا، چین‌لینک، ویچین، کامپیوتر اینترنت و اوردی افزایش قیمت خواهند داشت. فناوری‌های نوآورانه و اکوسیستم‌های در حال رشد آن‌ها، این ارزهای دیجیتال را به گزینه‌های جذابی برای سرمایه‌گذاران به منظور متنوع‌سازی سبد دارایی‌هایشان، فراتر از بیت‌کوین، تبدیل می‌کند. به همین دلیل ما در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال فراچنج به معرفی این این رمز ارزها پرداختیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال گزینه ای برای سرمایه گذاری در سال 2024 هستید، حتما این رمز ارزها را بررسی کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان