خرید بیت کوین از تراست ولت

خرید بیت کوین در تراست ولت چگونه انجام می شود؟

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 13 مهر 1402

از زمانی که محبوبیت ارزهای دیجیتال افزایش یافت، بستر‌های متفاوتی برای معامله و خرید ارز دیجیتال فراهم شد و تراست ولت یکی از محبوب‌ترین آن‌ها است. خرید و فروش ارز دیجیتال در تراست ولت امری ساده است که هر شخصی می‌تواند به راحتی آن را بیاموزد. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال فراچنج یاد خواهیم گرفت که مراحل خرید بیت کوین در تراست ولت چیست. البته باید بدانید این پلتفرم در واقع یک کیف پول است و آن را نمی‌توان یک بستر کاملا ایمن و مناسب برای ترید دانست. اما در صورتی که نیاز به این آموزش دارید، تا پایان با ما همراه باشید..


تراست ولت(Trust Wallet) چیست؟


همانطور که می‌دانید، امنیت پررنگترین نقش را در معاملات ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین ایفا می‌کند. Turst Wallet یک کیف پول نرم افزاری همراه با امنیت بسیار بالا است که طرفداران بسیاری دارد. از دلایل محبوبیت Turst Wallet می‌توانید به نداشتن کارمزد و غیر حضانتی بودن اشاره کنید. این کیف پول روی اندروید و ios، ارزهای دیجیتال را نگهداری می‌کند و معاملات برنامه‌های DApp را در خود ممکن می‌سازد.

نکته مهم:

خرید بیت کوین به صورت مستقیم از TRUST WALLET نیاز به پرداخت از طریق پی پال یا ویزا کارت دارد که این امر برای کاربران ایرانی قابل انجام نیست، لذا در ادامه به بررسی سایر روش ها می‌پردازیم.


آموزش خرید بیت کوین در تراست ولت


در دنیای رمزارزها برای دریافت ارز دیجیتال بیت کوین روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها کیف پول تراست ولت است. در تراست ولت چندین مرحله برای خرید بیت کوین وجود دارد. مقدار خرید بیت کوین از پایین‌ترین مقدار یعنی ۵۰ دلار تا حدود ۲۰۰۰۰ دلار به کمک کارت اعتباری صورت می‌گیرد. در ادامه مراحل این فرآیند را بررسی می‌کنیم:

  • مرحله اول

ابتدا از اپ استور یا گوگل پلی نرم افزار تراست ولت را دانلود و نصب می کنید.

  • مرحله دوم

زمانی که دانلود و نصب تراست ولت را انجام دادید، رمزارز مورد نظر را انتخاب کنید. اگر ارز دیجیتال مورد نظر را پیدا نکردید، آیکون سه خط به صورت موازی را در سمت راست گوشه‌ی بالا کلیک کرده و سرچ کنید. سپس آن را وارد فهرست اصلی کنید.

  • مرحله سوم(روش های دریافت بیت کوین در تراست ولت)

برای اینکه بتوانید اقدام به خرید بیت کوین با تراست ولت کنید، می‌توانید سایر ارزهایی که با شبکه بیت کوین مشابه هستند را به BTC تبدیل کنید. البته کارمزد تبدیل ارز در تراست ولت بالا است و هزینه نسبتا زیادی را برایتان به همراه دارد. اما برای خرید مستقیم بیت کوین از تراست ولت می‌توانید با انتخاب ارز و پرداخت درون برنامه‌ای این ارز را در کیف پول خود دریافت کنید. اما روش آخر نیز خرید مستقیم از افرادی است که بیت کوین دارند. برای این کار می‌توانید آدرس بیت کوین عمومی خود را در اختیار شخصی قرار دهید که می‌خواهید از او بیت کوین دریافت کنید (به هنگام کپی آدرس ولت باید گزینه دریافت یا RECIEVE  را کپی کنید.) در مدت زمان بسیار کوتاه شخص بتواند مبلغ مشخصی از بیت کوین را به کیف پول شما انتقال دهد.

با انجام مراحلی که توضیح داده شد، می‌توانید به راحتی ارز بیت کوین را در تراست ولت دریافت کنید.


نتیجه گیری


در این مقاله از صرافی فراچنج به خرید بیت کوین با TRUST WALLET پرداختیم. برای خرید رمزارز بیت کوین به وسیله کیف پول تراست ولت باید ابتدا این کیف پول را دانلود و نصب کنیم و بعد تمامی مراحل خرید را انجام دهیدم. نکته قابل عنوان اینست که برای استفاده از تراست ولت باید کارت اعتباری بین المللی مثل مستر کارت داشته باشید و در غیر این صورت خرید رمزارز بیت کوین با تراست ولت غیر ممکن است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

  • مصطفی عزیزی
    1402-07-25

    سلام کدوم ارزها رو میشه توی تراست ولت به بیت کوین تبدیل کرد؟ کارمزدش چقدره؟

    • farachange-admin
      1402-08-02

      سلام وقت بخیر؛
      کارمزد تبدیل ارز در تراست ولت نسبتا بالا است و با توجه به حجم معامله و ارزی که می‌خواهید تبدیل کنید متفاوت هست.

  • بابایی
    1402-12-12

    سلام. من آدرس کیف پول تراست ولت را برای بیت‌کوین به شخصی دادم تا برای من بیت کوین انتقال بدهد ولی الان ۸ ساعت گذشته و هنوز وارد کیف پول من نشده است. زمان زیادی برای انجام این کار وجود دارد؟

    • farachange-admin
      1402-12-13

      سلام وقت بخیر معمولا انتقال بیت کوین از یک ولت به ولت دیگر بین 10 الی 60 دقیقه زمان بر هست.

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان