خرید تلگرام پرمیوم با ارز دیجیتال + آموزش خرید

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 5 اردیبهشت 1403

صرافی برای اتباع

خرید تلگرام پرمیوم با ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ارتقاء اکانت تلگرام است. با توجه به اینکه کاربران ایرانی به روش‌های پرداخت بین المللی همچون پی پال دسترسی ندارند، استفاده از روش‌های پرداختی پرداخت با ارزهای دیجیتال به راحتی می‌تواند کمک کند تا به اکانت پرمیوم تلگرام دسترسی داشته باشیم.

اما این نکته را باید بدانید که با توجه به تحریم‌ها امکان خرید حساب پرمیوم تلگرام با پیش شماره ایرانی یعنی +۹۸ وجود ندارد. به همین دلیل باید در این رابطه آگاهی کامل داشته باشید و پیش از خرید تلگرام پرمیوم با مزایا و امکانات آن نیز آشنا شوید. ما در این مطلب از وبلاگ فراچنج، مراحلی که باید برای این امر طی کنید را آموزش می‌دهیم تا شما نیز به راحتی بتوانید با پرداخت ارز دیجیتال به امکانات اکانت پرمیوم در شبکه اجتماعی محبوب تلگرام دست پیدا کنید. پس تا انت‌ها با ما همراه باشید.

اکانت پرمیوم تلگرام چیست؟

تلگرام بعد از اینکه به یک شبکه اجتماعی بین المللی و محبوب در سراسر دنیا تبدیل شد، اقدام به ارائه نسخه پولی خود کرد و در آن امکانات گسترده‌تری را در اختیار کاربران خود قرار داد. البته ارائه نسخه پرمیوم به معنای منسوخ شدن نسخه قبلی نیست! اما در این حساب و به روزرسانی جدید قابلیت‌ها و امکانات بیشتری برای کاربران فراهم است. این قابلیت‌ها برای کاربران زیادی از جمله مدیران کانال و گروه‌های تلگرامی جذاب است و کمک می‌کند تا در این رسانه بشود با آزادی عمل بیشتری با اعضای کانال و یا گروه خود تعامل داشت. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلگرام پرمیوم را ذکر می‌کنیم تا بدانید تفاوت آن با نسخ معمولی چیست؟

ویژگی های تلگرام پرمیوم

  • افزایش حد ارسال فایل: کاربران پرمیوم می‌توانند فایل‌هایی تا ۴ گیگابایت (در نسخه رایگان حداکثر امکان ارسال 2 گیگابایت وجود دارد) ارسال و دریافت کنند.
  • دانلود سریعتر: تلگرام پرمیوم از دانلود با سرعت بالاتر برای فایل‌ها و رسانه‌ها پشتیبانی می‌کند.
  • ذخیره‌سازی نامحدود چت در فضای ابری: کاربران پرمیوم تلگرام می‌توانند تاریخچه چت و تمام رسانه‌های خود را بدون محدودیت ذخیره کنند.
  • امکان ساخت کانال‌های عمومی: کاربران پرمیوم می‌توانند کانال‌های عمومی با تعداد نامحدود عضو ایجاد کنند. اما در نسخه رایگان امکان اضافه کردن افراد زیادی وجود ندارد و احتمال بن شدن حساب کاربری با افزودن عضو زیاد وجود دارد.
  • پوشه‌های چت: کاربران پرمیوم می‌توانند چت‌ها را در پوشه‌های مختلف سازماندهی کنند.
  • آیکون‌ها و تم‌های منحصر به فرد: کاربران پرمیوم دسترسی به مجموعه‌ای از آیکون‌ها و تم‌های چت منحصر به فرد برای سفارشی‌سازی رابط کاربری خود دارند. حتی شما می‌توانید به صورت سفارشی آیکون های مدنظر خودتان را نیز بسازید.
  • علامت‌گذاری پیام‌های ذخیره شده: کاربران پرمیوم می‌توانند تعداد نامحدودی پیام را به عنوان «ذخیره شده» علامت‌گذاری کنند. همچنین تعداد پیام هایی که می‌توانید پین کنید نیز افزایش پیدا می‌کند.
  • بیو و لینک‌های کانال طولانی تر: کاربران پرمیوم می‌توانند بیو و لینک‌های کانال‌های خود را با توضیحات بیشتر بسازند.
  • عدم نمایش تبلیغات: در نسخه پرمیوم تلگرام هیچ تبلیغاتی نمایش داده نمی‌شود.

همه این قابلیت ها ویژگی هایی است که اکانت پرمیوم تلگرام دارد و شما می‌توانید به کمک ارز دیجیتال TON آن ها را خریداری کنید. در ادامه نحوه خرید تلگرام پرمیوم با ارز دیجیتال TON را آموزش می‌دهیم.

خرید تلگرام پرمیوم با ارز دیجیتال TON

خرید تلگرام پرمیوم با ارز دیجیتال تون بهترین و مطمئن‌ترین روشی است که به کمک آن می‌توانید بدون واسطه و سریع حساب کاربری خود را ارتقاء دهید. برای این کار کافی است تا در کیف پول ارز دیجیتال Tonkeeper یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس ارز TON را به آن انتقال دهید. بعد از آن نیز می‌توانید با مراجعه به سایت Fragment به راحتی حساب خود را ارتقاء دهید. در ادامه جزئیات هر مرحله را توضیح می‌دهیم.

آموزش خرید اکانت پرمیوم با ارز دیجیتال


1- ساخت حساب کاربری در کیف پول ارز دیجیتال Tonkeeper برای خرید تلگرام پرمیوم

معرفی کیف پول Tonkeeper:

Tonkeeper یک کیف پول ارز دیجیتال برای بلاک چین TON است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و رابط کاربری جذاب خود، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. برخی از ویژگی‌های Tonkeeper که آن را از سایر کیف پول‌های ارز دیجیتال متمایز می‌کند، عبارت اند از:

  • رابط کاربری شبیه به چت: Tonkeeper به جای استفاده از رابط کاربری سنتی کیف پول، از یک رابط کاربری شبیه به چت استفاده می‌کند که تجربه‌ی تعاملی و جذابی را برای کاربران رقم می‌زند.
  • قابلیت بازی: Tonkeeper شامل بازی‌های سرگرم کننده‌ای است که کاربران می‌توانند با انجام آن‌ها، TON coin به دست آورند.
  • قابلیت تبادل NF: Tonkeeper از تبادل NFT‌ها در بستر بلاک چین TON پشتیبانی می‌کند.
  • قابلیت اتصال به صرافی‌های غیرمتمرکز: Tonkeeper به کاربران امکان می‌دهد تا به طور مستقیم به صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) در بلاک چین TON متصل شوند و بدون نیاز به ثبت نام در صرافی‌های جداگانه، به معاملات ارز دیجیتال بپردازند.

علاوه بر این ویژگی‌های منحصر به فرد، Tonkeeper از مزایای دیگری مانند امنیت بالا، سرعت تراکنش بالا و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال TON نیز برخوردار است.

دانلود کیف پول Tonkeeper:

این کیف پول در دو نسخه تحت وب و اپلیکیشن در دسترس است. برای اینکه بتوانید اپلیکیشن آن را دانلود کنید، باید به سایت Tonkeeper.com مراجعه و برنامه را دریافت کنید.

آموزش کیف پول Tonkeeper

بعد از دریافت کیف پول، باید روی گزینه Get started کلیک کنید. بعد از آن در صفحه جدید دو گزینه داریم. اگر از قبل در این برنامه کیف پول داشته‌اید باید روی گزینه Import existing wallet و اگر به تازگی قصد ساخت کیف پول ارز دیجیتال را دارید روی گزینه Create new wallet بزنید.

اگر ساخت کیف پول جدید انتخاب شما باشد، وارد صفحه دیگری می‌شوید که در آن ۲۴ عبارت به صورت تصادفی ساخته می‌شود (کلیدهای خصوصی) که شما باید این عبارت‌ها را یادداشت کنید. در ادامه نیز برای این که اطمینان حاصل شود این کلمات را به درستی یادداشت کرده اید، از شما درخواست می‌شود مجدد این عبارت را وارد کنید. (معمولا در خواست می‌شود ۳ تا از کلمات را به ترتیب وارد کنید) بعد از آن حساب کاربری شما در این کیف پول ارز دیجیتال ایجاد می‌شود و شما می‌توانید آن را شارژ کنید.

برای شارژ این کیف پول کاربران ایرانی باید از صرافی‌های ارز دیجیتال یا کیف پول‌ها به عنوان واسطه استفاده کنند. زیرا ایران در این نرم‌افزار نیز تحریم است.

نکته: حتما چک کنید که نرخ خرید اکانت پرمیوم به دلار چقدر است سپس با محاسبه قیمت با قیمت دلار کیف پول را به مبلغ لازم شارژ کنید.

2-خرید اکانت پرمیوم به کمک سایت Fragment

بعد ساخت حساب در کیف پول Tonkeeper برای خرید تلگرام پرمیوم با ارز دیجیتال و واریز تون به آن، نوبت به مرحله بعدی یعنی وارد شدن به سایت Fragment و خرید نسخه پرمیوم می‌رسد. برای این منظور آدرس Fragment.com را در مرورگر خود سرچ کنید. بعد از ورود به سایت مراحل زیر را دنبال کنید:

1-بعد از ورود به سایت، در قسمت بالا صفحه روی گزینه Connect Ton کلیک کنید تا QRcode اختصاصی ساخته شود.

خرید اکانت پرمیوم تلگرام با ارز دیجیتال

2-وارد کیف پول تون کیپر خود شوید و با انتخاب دوربین، QRcode ساخته شده را اسکن کنید. در این مرحله با انتخاب گزینه Connect wallet آدرس کیف پول در سایت Fragment نمایش داده می‌شود.

3- حالا در سایت Fragment گزینه Connect Telegram را انتخاب کنید و در حساب تلگرام خود نیز آن را تایید کنید تا سایت بتواند به اکانت تلگرام شما دسترسی داشته باشد. بعد از انجام این مراحل، آیدی شما در سایت نمایش داده می‌شود و بعد از آن باید گزینه Telegram premium را انتخاب کنید.

4-حالا در بخش Recipient نام کاربری حساب خود را وارد کنید. اگر قصد دارید حساب را برای خود فعال کنید روی گزینه Buy for myself بزنید و یکی از بسته های ، 3 ماهه، 5 ماهه یا 1 ساله را انتخاب کنید.  بعد از انتخاب نوع حساب پرمیوم Gift telegram premium را انتخاب نمایید.

5-با باز شدن صفحه جدید، Buy gift را انتخاب و بعد از آن QRcode خرید اکانت نمایش داده می‌شود. بعد از آن دوباره کی یو آر کد را در کیف پول تون کیپر اسکن کنید تا میزان توکن مورد نیاز مشخص شود. با تایید آن ارز دیجیتال تون از کیف پول شما برداشت و اکانت پرمیوم به تلگرام شما اضافه می‌شود.

مزایای خرید اکانت پرمیوم تلگرام با Tonkeeper:

  • پرداخت آسان و بدون واسطه: با استفاده از Tonkeeper می‌توانید به طور مستقیم و بدون نیاز به واسطه، هزینه اشتراک تلگرام پرمیوم را با ارز دیجیتال TON پرداخت کنید.
  • امنیت بالا: Tonkeeper یک کیف پول امن و قابل اعتماد است که از تراکنش‌های شما در برابر هک و کلاهبرداری محافظت می‌کند.
  • سرعت بالا: تراکنش‌های TON به سرعت و به صورت آنی انجام می‌شوند، بنابراین می‌توانید بلافاصله پس از خرید از اکانت پرمیوم تلگرام استفاده کنید.

خرید تلگرام پرمیوم با ارز دیجیتال ؛ تجربه ای جذاب برای کاربران ایرانی

تلگرام پرمیوم یک سرویس اشتراکی اختیاری است که به کاربران امکان دسترسی به مجموعه‌ای از ویژگی‌های انحصاری و مزایای اضافی را در پیام رسان تلگرام می‌دهد. در این مقاله از صرافی فراچنج، به بررسی نحوه خرید اکانت پرمیوم تلگرام با استفاده از ارز دیجیتال پرداخته شد. امیدواریم که نکات ذکر شده در این مطلب برای خرید تلگرام پرمیوم برایتان مفید باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان