جذب بیش از 30 میلیون کاربر به بازی نات کوین

جذب بیش از 30 میلیون کاربر به بازی نات کوین

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 3 اردیبهشت 1403

جذب بیش از 30 میلیون کاربر به بازی نات کوین | ساشا پلوتوینوف یکی از بنیانگذاران بازی کریپتویی نات کوین در مصاحبه‌ای به رسانه‌ها اعلام کرد که notcoin توانست در همین مدت کوتاه بیش از ۳۰ میلیون کاربر جذب کند. وی همچنین اعلام کرد که این برنامه قرار است به یک پلی بین کاربران تلگرام و رمز ارزها تبدیل شود.

به گفته پلوتوینوف، بنیانگذار Open Builders، باعث شده است که کاربرات تلگرام بتوانند به راحتی به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شوند. بازی کریپتویی نات کوین که در ژانویه ۲۰۲۴ وارد عرصه شد و با ثبت ۲۰ میلیون ثبت مام در عرض ۲۶ روز بعد از انتشار توانست رکوردشکنی کند.

نات کوین در مقایسه با ایکسی اینفینتی

پروژه notcoin در مقابل بازی کریپتویی Axie Infinity که در واقع یکی از پروژه‌های محبوب کریپتویی است توانست رکورد جدیدی را به ثبت برساند. چرا که اینفینیتی در زمان اوج خود تنها ۲/۷۸ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. اما نات کوین توانست یک عدد جدید را ثبت کند و میلیون‌ها کاربر را از طریق بازی و پلترفم اجتماعی تلگرام به دنیای رمز ارزها وارد کند.

ساشا پلوتوینوف، یکی از خالقان بازی کریپتویی نات کوین در مصاحبه‌ای اعلام کرد که Notcoin قرار است به پلی بین کاربران تلگرام و ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

اگر نمی دانید که نات کوین چیست اینجا کلیک کنید.

افشای ماجرای جذب بیش از 30 میلیون کاربر به بازی نات کوین

ما مشکل ورود کاربران به ارزهای دیجیتال از طریق تلگرام را برطرف کردیم و در واقع این موضوع اساسا هدف اولیه ما بود.

مدیر اجرایی این پروژه همچنین توضیح داد که تیم آن‌ها سال‌ها درگیر بررسی پایگاه کاربران تلگرام و بلاکچین تون بوده است. در نتیجه این بررسی‌ها تیم تصمیم گرفت تا با یک پروژه ساده از این موقعیت استفاده کند. در این رابطه، پلوتوینوف توضیح داد که:

هنگامی که به این ایده رسیدیم، لازم بود تا تمام موانعی را که در راه است حذف کنیم. سپس باید به کاربران انگیزه دهیم که به فضای وب ۳ وارد شوند.

همچنین یکی دیگر از خالقان نات کوین اعلام کرد که بخش عظیمی از این ۳۰ میلیون کاربران از طریق کد ریفرال به این بازی پیوستند. در واقع ۹۴ درصد از گیمرهای نات کوین یا نات کوینر‌ها از طریق دعوت دوستان به بازی پیوستند.

و در آخر پلوتوینوف توضیح داد که notcoin سعی داشت که از ابتدا اعلام کند که ارزش دارد و از این مسیر هم با موفقیت عبور کرد. شعار ما در این پروژه این بود که:

ما سعی نداریم تا شما را متقاعد کنیم، از ابتدا هم اعلام کردیم احتمالا چیزی نیست (it’s probably nothing)

در واقع شاید همین مسئله باعث جذب بیش از 30 میلیون کاربر به بازی نات کوین شد.

عوامل موفقیت نات کوین چه بود؟

سادگی و جذابیت: نات کوین یک بازی بسیار ساده است که برای هر کسی قابل فهم و بازی کردن است. کاربران تنها با ضربه زدن روی صفحه می‌توانند نات کوین (توکن بازی) را استخراج کنند. این سادگی، بازی را برای طیف وسیعی از مخاطبان، از جمله افراد غیرمتخصص در حوزه کریپتو، جذاب کرده است.
پاداش‌های جذاب: نات کوین به کاربران برای بازی کردن و استخراج نات کوین، پاداش‌های جذابی ارائه می‌دهد. این پاداش‌ها می‌توانند به ارز دیجیتال TON و یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل شوند. این مشوق‌های مالی، انگیزه کاربران را برای ادامه بازی و جذب کاربران جدید افزایش می‌دهد.
قابلیت نقدشوندگی: نات کوین به راحتی قابل معامله و تبدیل به سایر ارزهای دیجیتال است. این قابلیت نقدشوندگی، کاربران را تشویق می‌کند که به بازی ادامه دهند و نات کوین‌های خود را به ارزهای دیگر تبدیل کنند.
استفاده از بلاک‌چین TON: نات کوین بر روی بلاک‌چین TON ساخته شده است که یک بلاک‌چین پرسرعت و کارآمد است. این موضوع باعث می‌شود که تراکنش‌ها در بازی به سرعت و به صورت کارآمد انجام شوند و تجربه کاربری مطلوبی برای کاربران رقم بخورد.

در نهایت:

در مجموع، جذب بیش از ۳۰ میلیون کاربر به بازی نات کوین یک اتفاق هیجان‌انگیز در دنیای کریپتو است که نشان‌دهنده محبوبیت روزافزون بازی‌های P۲E و پتانسیل بالای آن‌ها برای جذب مخاطبان انبوه است. با وجود چالش‌هایی که وجود دارد، این بازی‌ها می‌توانند نقش مهمی در ارزهای دیجیتال و آموزش افراد در مورد این فناوری‌ها ایفا کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان