پادکست آموزشی ارز دیجیتال

پادکست آموزشی ارز دیجیتال+معرفی بهترین های 2023

تاریخ انتشار : 16 مرداد 1402

امروزه با توجه به اینکه افراد در هر سنی با ارزهای دیجیتال آشنایی دارند و علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه هستند، روش‌های مختلفی برای آموزش ارز دیجیتال فراهم شده است. در این رابطه به دلیل تمایل بیشتر افراد به استفاده از آموزش‌های ویدئویی و صوتی، مراجع بسیاری هستند که به این صورت اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می‌دهند. پادکست آموزش ارز دیجیتال یکی از منابع عالی و در عین حال آموزنده است که این روزها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. سوالی که پیش می‌آید این است، چه منابعی برای یادگیری ارز دیجیتال از طریق پادکست مناسب اند؟

اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید، ادامه مقاله را دنبال کنید؛ ما در این مطلب به معرفی چند منبع خارجی معتبر که پادکست‌های آموزنده‌ای را منتشر می‌کنند خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین پادکست‌های آموزشی ارز دیجیتال برای سرمایه گذاران مبتدی(انگلیسی)

در این بخش ابتدا ۳ مورد از بهترین کانال‌های آموزشی انگلیسی زبان را برای سرمایه گذاران مبتدی معرفی می‌کنیم.

1-پادکست What Bitcoin Did:

What Bitcoin Did را می‌توان یکی از بهترین پادکست‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال دانست. میزبان این پادکست، پیتر مک کورمک (Peter McCormack) است که در آن سعی می‌کند با افراد حرفه‌ای و موفق در حوزه ارزهای دیجیتال مصاحبه کند. مک کورمک سعی می‌کند در محاصبه با این افراد سوالات مختلفی را در رابطه با ارز دیجیتال، بلاکچین، بیت کوین، آلت کوین‌ها و. . را مطرح می‌کند. به طور کلی در این پادکست‌های آموزشی ارز دیجیتال اطلاعات ارزشمندی در رابطه با صنعت کریپتو در اختیار شنوندگان قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید از طریق سایت مجموعه به پادکست های ارز دیجیتال پیتر مک کورمک دسترسی داشته باشید.

پادکست آموزشی ارز دیجیتال

2-پادکست کریپتو 101 (Crypto 101):

کریپتو ۱۰۱ دیگر کانالی است که پادکست‌های آموزشی در حوزه ارزهای دیجیتال را منتشر می‌کنند. در این آموزش‌های صوتی میزبانان شما Bryce Paul و Aaron Malone که در هر قسمت از پادکست‌های آموزشی خود به بررسی یک موضوع جدید درباره ارزهای دیجیتال می‌پردازند. غالب محتواهای آموزشی در این کانال مناسب برای افراد مبتدی در حوزه ارزهای دیجیتال است.

در برخی از قسمت های، مهمانان در رابطه با موضوعاتی همچون شرکت ها، تحقیقات و به صورت کلی همه آنچه که مربوط به حوزه کریپتو است، بینش خوبی را به شما می‌دهند. مدت زمان هر یک پادکست این مجموعه چیزی ما بین ۲۵ الی ۶۰ دقیقه است.

پادکست آموزش ارز دیجیتال کریپتو101

3-پادکست آموزش ارز دیجیتال کریپتو رادیو (Crypto Radio):

Mike، Euvie، Chris و Michael  چهار مجری با انرژی این پادکست آموزشی هستند که می‌توان آن‌ها را جزء محققان برتر حوزه کریپتو دانست. این اشخاص سعی بر این دارند تا در هر اپیزود آموزشی موضوعات مختلفی از ارزهای دیجیتال را پوشش دهند. علاوه بر آموزش‌هایی که در این گروه در رابطه با حوزه‌های تخصصی بلاکچین داده می‌شود، مصاحبه‌های کریپتو رادیو با افراد متخصص در رابطه با روند‌های بازار نیز می‌تواند بسیار مفید واقع شود. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اغلب محتوای آموزشی کریپتو رادیو مختص افراد مبتدی و تازه کار در این حوزه است.

پادکست ارزهای دیجیتال برای حرفه‌ای‌های بازار(انگلیسی)

گاهی ممکن است که برخی از افراد تصور کنند به حدی رسیده‌اند که پادکست‌ها چیزی برای آموزش به آن‌ها را ندارند، اما این اشتباه را نکنید! چرا که در حوزه کریپتو پادکست‌هایی وجود دارند که مستقیما با توسعه دهندگان بلاکچین‌ها و صرافی‌های بزرگ و مطرح دنیا مصاحبه می‌کنند. قطعا شما به هر سطحی هم که برسید قطعا به نکات آموزشی این افراد نیاز دارید. مطالب گفته شده در این پادکست‌ها کاملا جدید و پر چالش‌اند و می‌توان آن‌ها را برای افراد حرفه‌ای در حوزه کریپتو مناسب دانست. در ادامه ۳ مورد از این پادکست‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم:

1-پادکست Unconfirmed: Insights & Analysis From The Top Minds In Crypto:

توضیحات و آموزش‌هایی که در این پادکست ارائه می‌شود، با جزئیات کامل است. میزبان این پادکست خانم Laura Shin ویرایشگر ارشد مجله فوربز در بخش دارایی‌های دیجیتال و بلاکچین است. در تمامی اپیزودها و قسمت‌های این آموزش‌های صوتی، یک مهمان ویژه حضور دارد و Laura Shin به همراه مهمان برنامه به تحلیل جزئی مباحث می‌پردازد. قطعا به دلیل جایگاه ویژه افراد حاضر در این برنامه، با دنبال کردن آن دیدگاه بسیار خوبی نسبت به بلاکچین، سرمایه‌گذاری و قانون‌سازی پیدا خواهید کرد. پس اگر در حوزه کریپتو جزء افراد حرفه‌ای و موفق هستید، این مجموعه آموزشی می‌تواند نکات مثبتی را در اختیارتان قرار دهد.

2-پادکست The Plippening: For Crypto Investors:

پادکست The Flippening برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای ارز دیجیتالی است که می‌خواهند از همه اخبار و تکنولوژی‌های این حوزه به سرعت اطلاع داشته باشند. میزبانان شما در این پادکست‌ها Clay Collins و Eric Savics هستند که در رابطه با همه موضوعات از جمله ارزهای دیجیتال، بلاکچین، دیمفای، ICO  یا عرضه اولیه و موارد مختلف دیگر آموزش تهیه می‌کنند. همچنین در برخی از برنامه‌ها نیز عوامل پادکست با بزرگان ارزهای دیجیتال به گفتگو می‌پردازند و آخرین اخبار رمز ارزها را با آن‌ها بررسی می‌کنند.

پادکست ارز دیجیتال The Flippening

3-پادکست Epicenter: Bitcoin & Blockchain Tech

اپیسنتر دیگر کانال آموزشی ارز دیجیتال است که در آن Sebastian Couture، Brian Fabian Crain، Meher Roy، Sunny Aggarwal و Friederike Ernst  میزبان شما هستند. در این برنامه هم تمام میهمانان افراد سرشناس حوزه کریپتو هستند و شما می‌توانید به کمک این پادکست‌ها از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز صنعت کریپتو با جزئیات با خبر شوید. این کانال‌ها به دلیل تخصصی بودن حوزه آموزش‌ها برای افراد حرفه‌ای و سرمایه گذاران قدیمی مناسب اند.

4-Empire

پادکست امپایر که توسط بلاک ورکس (Blockworks) ساخته شده، توسط جیسون یانوویتز، موسس بلاک ورکس و سانتیاگو روئل سانتوس میزبانی می‌شود. سانتوس یکی از شرکای شرکت سرمایه‌گذاری و فن آوری رمزنگاری OG بود که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد و به خاطر سرمایه‌گذاری‌های اولیه‌اش در پروتکل‌هایی از جمله Aave، Synthetix، The Graph و بسیاری موارد دیگر شناخته شده است.

امپایر اغلب از بنیان گذاران ارشد کریپتو دعوت می‌کند تا در مورد نقشه راه و اهدافی که در حال ساخت آن هستند، صحبت کنند و دیدگاه‌های خود را در مورد توسعه آینده این پروتکل به علاقه مندان کریپتو ارائه دهند. علاوه بر این، یانوویتز و سانتوس اپیزودهایی تحت عنوان «میزگردی» نیز دارند که در آن اطلاعات شنوندگان را در مورد اتفاقات بازار به روز می‌کنند و تاثیرات چنین اخبار دیجیتالی را تحلیل می‌کنند.

5-xResearch

 xResearch توسط دن اسمیت و سم مارتین، هر دو تحلیل گر باتجربه کریپتو از تیم تحقیقات بلاک چین میزبانی می شود. این پادکست ماهیتی تکنیکی و تخصصی تر دارد و با تمرکز بر تحلیل پیشرفت های پروتکل با دعوت از بنیان گذاران آن به عنوان مهمان و شناسایی روایت های جدید از طریق آخرین تحقیقات است. در ابتدای هر قسمت، میزبانان از تحلیل گران تحقیقات بلاک چین دعوت می کنند تا با شرکت در صندلی داغ برنامه اخبار مهم بازار را بررسی کند.

کلام پایانی:

پادکست‌ها از بهترین منابع آموزش رایگان ارز دیجیتال هستند که شما می‌توانید با استفاده از آن اطلاعاتتان را در حوزه کریپتو به روز نگه دارید. به طور کلی تعداد زیادی کانل و پادکست آموزشی در این صنعت وجود دارد که هر یک موضوعات مخصوصی را پوشش می‌دهند. هر مجموعه در این رابطه دیدگاه‌های متفاوتی را بر شنوندگان به ارمغان می‌آورند. ما در این مطلب سعی کردیم برخی از جدید و بهترین ارائه دهندگان پادکست‌های ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با توجه به سطح خود و موضوعی که می‌خواهید در رابطه با آن اطلاعات کسب کنید را جستجو و در نهایت از مطالب یکی از پادکست‌ها استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان