بهترین کیف پول‌های داگز برای ایرانیان

بهترین کیف پول‌های داگز برای ایرانیان

تاریخ انتشار : 7 شهریور 1403

در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال فراچنج، می‌خواهیم به بررسی معرفی بهترین کیف پول‌های داگز برای ایرانیان بپردازیم. ارز دیجیتال داگز که به تازگی لیست شده است، در همین مدت کوتاه توانست به جایگاهی بین 100 ارز دیجیتال برتر بازار قرار گیرد و با توجه به این میزان از محبوبیت یکی از نیاز های کاربران کیف پول ارز دیجیتال است که در ادامه این مطلب به معرفی آن ها می‌پردازیم. اگر از دارندگان توکن DOGS هستید و قصد ذخیره سازی دارایی های خود را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست بهترین کیف پول‌های داگز برای ایرانی‌ها

برای نگهداری ارز دیجیتال داگز، گزینه‌های مناسب به‌طور خاص شناسایی شده‌اند. کاربران ایرانی باید از کیف پول‌هایی استفاده کنند که غیرامانی بوده و کلید خصوصی یا عبارت بازیابی را به‌طور کامل در اختیار کاربر قرار دهند. همچنین، توصیه می‌شود که از کیف پول‌هایی استفاده کنید که به‌طور ویژه برای شبکه داگز طراحی شده‌اند، زیرا کیف پول‌های چند زنجیره‌ای (Multi-chain) معمولاً با تأخیر توکن‌های شبکه‌های مختلف را به فهرست خود اضافه می‌کنند و ممکن است با اکوسیستم داگز سازگاری مناسبی نداشته باشند.

در زیر، نام برخی از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز دیجیتال داگز آورده شده است و در ادامه به بررسی دقیق‌تری از هر یک خواهیم پرداخت.

نام کیف پول سیستم عامل های قابل پشتیبانی نوع ولت
تون کیپر اندروید، ای او اس، مک، لینوکس، افزونه مرورگر گرم/نرم افزاری
مای تون ولت اندروید، ای او اس، افزونه مرورگر گرم/نرم افزاری
سیف پل اندروید، ای او اس گرم/نرم افزاری
تون هاب اندروید، ای او اس، افزونه مرورگر گرم و سرد
تراست ولت اندروید، ای او اس، افزونه مرورگر گرم/نرم افزاری

1- کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)

تون کیپر به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها برای ارز دیجیتال تون کوین و توکن‌های مبتنی بر بلاکچین TON شناخته می‌شود. این کیف پول با پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف شامل اندروید، iOS، ویندوز، مک، لینوکس و افزونه مرورگر، گزینه‌ای بسیار مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال داگز است. تون کیپر یک کیف پول غیرحضانتی است که کنترل کامل دارایی‌ها را به کاربر می‌دهد. بنابراین، برای دریافت ایردراپ داگز، تون کیپر انتخاب اول کاربران به شمار می‌آید.

2-مای تون ولت (MyTonWallet)

مای تون ولت یکی دیگر از کیف پول‌های نرم‌افزاری و غیرامانی ویژه بلاکچین تون است. پس از تون کیپر، این کیف پول یکی از گزینه‌های محبوب برای نگهداری ارز دیجیتال داگز و دیگر توکن‌های مبتنی بر TON به شمار می‌آید. این کیف پول برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و به‌صورت افزونه مرورگر در دسترس است.

3- کیف پول تون هاب (Tonhub)

تون هاب (Tonhub) یک کیف پول موبایلی و متن‌باز برای ذخیره و انجام تراکنش‌های تون کوین است. توسعه‌یافته در سال ۲۰۲۲، این کیف پول غیرامانی نیز گزینه‌ای مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال داگز محسوب می‌شود.

4-سیف پل (SafePal)

سیف پل کیف پولی چند زنجیره‌ای است که به شما امکان دسترسی به رمزارزهای مختلف از جمله شبکه تون را می‌دهد. برای واریز و دریافت داگز در سیف پل، باید آدرس کانترکت این توکن را به‌طور دستی وارد کنید. به دلیل احتمال خطا و پیچیدگی‌های نصب، استفاده از این کیف پول به کاربرانی که تجربه کمی در فضای ارزهای دیجیتال دارند توصیه نمی‌شود. در صورتی که قصد استفاده از کیف پول‌های مخصوص شبکه تون را دارید، تون کیپر و مای تون ولت گزینه‌های بهتری هستند.

5-تراست ولت (Trust Wallet)

تراست ولت به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری جهانی شناخته می‌شود و از چندین شبکه از جمله بلاکچین تون پشتیبانی می‌کند. با این حال، برای نگهداری از ارز دیجیتال داگز در تراست ولت، نیاز به وارد کردن کانترکت این توکن به‌طور دستی وجود دارد. بنابراین، اگر با فرایند وارد کردن کانترکت توکن‌ها آشنایی کافی ندارید، بهتر است از کیف پول‌های اختصاصی شبکه تون استفاده کنید.

آیا کیف پول wallet@ تلگرام برای داگز مناسب است؟

کیف پول یا ربات تلگرامی wallet@ یکی از گزینه‌های موجود برای نگهداری داگز است، اما به‌دلیل اینکه این برنامه یک کیف پول حضانتی است و به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کند، استفاده از آن برای کاربران ایرانی مناسب نیست و ممکن است با خطر مسدود شدن دارایی‌ها مواجه شود.

جمع‌بندی

کیف پول‌های متعددی برای نگهداری و انتقال ارز دیجیتال داگز وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ایردراپ خود را دریافت کرده و توکن‌های داگز را مدیریت کنید. از میان این گزینه‌ها، تون کیپر به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و کاربرپسندترین کیف پول‌ها شناخته می‌شود و برای کاربران ایرانی نیز مناسب است. انتخاب یک کیف پول غیرحضانتی و امن که کنترل کامل دارایی‌ها را به کاربر بدهد، مهم‌ترین نکته در انتخاب کیف پول مناسب ارز دیجیتال داگز است. ما در این مطلب از وبلاگ فراچنج بهترین کیف پول‌های مناسب برای نگهداری از داگز مخصوص کاربران ایرانی را معرفی کردیم. بنظر شما بهترین گزینه کدام است؟

پرسش‌های متداول درباره بهترین کیف پول‌های داگز برای ایرانیان

بهترین کیف پول ارز دیجیتال داگز کدام است؟

تون کیپر و مای تون ولت از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای نگهداری ارز دیجیتال داگز به خصوص برای کاربران ایرانی که دارای محدودیت هستند، محسوب می‌شوند

آیا می‌توان داگز را در تراست ولت نگهداری کرد؟

بله، اما برای نگهداری داگز در تراست ولت نیاز به وارد کردن کانترکت این توکن به‌طور دستی وجود دارد. به نوعی انتقال توکن داگز از ربات به ولت و از کیف پول به صرافی همانند فرآیندی است که برای نات کوین انجام می‌دهیم.

کیف پول ربات wallet@ تلگرام برای کاربران ایرانی داگز مناسب است؟

خیر، wallet@ یک کیف پول حضانتی محسوب می‌شود که به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کند و استفاده از آن توصیه نمی‌شود. در صورتی که از این کیف پول استفاده کنید احتمال از دست دادن دارایی شما بسیار بالا است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان