کیف پول سیف پال

کیف پول سیف پال (SafePal) چیست؟

تاریخ انتشار : 5 شهریور 1402

اگر از کسانی هستید که می‌خواهید ارز دیجیتال را برای مدت طولانی هولد کنیدقطعا نیاز به یک کیف پول امن و سخت افزاری پیدا خواهید کرد. چرا که کیف پول‌های سرد و سختف افزاری یکی از بهترین گزینه‌ها برای نگهداری دارایی‌ها در مدت زمان طولانی‌اند و در این بین کیف پول سیف پال Safepal یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه است. سیف پال به عنوان اولین کیف پول ارز دیجیتال شناخته می‌شود که توسط صرافی بزرگ بایننس پشتیبانی می‌شود. این ولت توکن بومی نیز دارد که این توکن با اختصار SEP (بر بستر بایننس اسمارت) در بین فعالان بازار کریپتو شناخته می‌شود. در جولای همان سال، SafePal از THETA و پالیگان پشتیبانی را اعلام کرد. یکی از کیف پول‌های کریپتوکارنسی که جهت مدیریت، معامله و مدیریت ارزهای دیجیتال SafePal است.

ما در این مقاله از صرافی ارز دیجییتال فراچنج، قصد داریم تا نگاه دقیقی به این کیف پول ارز دیجیتال داشته باشیم و تمام نکات مهم در رابطه با آن را نیز بررسی کنیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک کیف پول ایمن و قوی برای هولد ارزهای دیجیتال هستید، خواندن این نوشتار را از دست ندهید و تا پایان با ما همراه بمانید.

تاریخچه تشکیل سیف پال

شروع کار این سیف پال از ژانویه ۲۰۱۸ بوده است. صرافی بایننس در ۲۰۱۸ به عنوان سرمایه گذار وارد این کیف پول شد. سیف پال ارائه ابتدای‌ترین محصولش را در سال ۲۰۱۹ انجام داد. فروش این محصول با عنوان S۱ صورت گرفت.

سپس کیف پول والت در ۲۰۱۹ پشتیبانی از کیف پول بلاک چین را انجام داد. بعد از آن می‌توان ارز دیجیتال BNB به همراه توکن‌های شبکه بایننس چین را داخل شبکه کیف پول سیف پال ذخیره کرد. سیف پول نسخه نرم افزاری خودش را در سال ۲۰۲۰ ارائه کرد. قبل از این والت، کیف ول سیف پال تنها در یک نسخه سخت‌افزار وجود داشت تا زمانی که این نسخه نرم افزاری ارائه گشت. سپس سسیف پال محلی ساخت تا پروتکل‌های دیفای در آن فعالیت انجام دهند.

بعد از آن کسانی که از کیف پول سیف پال استفاده می‌کردند، این توانایی را داشتند تا از داخل والتشان پروتکل‌هایی مانند یونی سواپ، کروفایننس (Curve Finance)، آوه و وان اینچ (1inch) بهره ببرند. در سال ۲۰۲۰ پشتیبانی این کیف پول از بایننس اسمارت چین صورت گرفت و سپس توانایی ذخیره توکن‌هایی که بر استاندارد BEP20 مبتنی بودند را دریافت کرد. درآخر در سال ۲۰۲۱ این کیف پول با نماد SFP در بازار کریپتوکارنسی‌ها کیف پول توکن خویش را ارائه داد. پروژه‌ای که  بر بلاکچین برای استریم ویدیو مبتنی است تتا نام دارد. دراین شبکه توکنی که نقش حاکمیتی  همراه کوین آن، شبکه THETA است.

کیف پول سیف پال (SafePal) با چه پروژه‌هایی همکاری کرده است؟

تولید و گسترش برنامه‌هایی در جهت همکاری برای سیف پول از دو جانب اهمیت دارد. یکی در لیست قرارگرفتن توکن پروژه‌ای داخل صرافی‌های گوناگون، و بعدی حمایت از پروژه‌های توکن و کوین‌های پروژه‌های سیف پال است. همکاری این کیف پول با پروژه‌هایی مثل نئو، یونی سواپ و تراست والت در جریان است. پروژه‌های ARPA chain و Umberella آخرین همکاری در امسال را با سیف پال داشتند.

سیف پال قصد دارد، برای همکاری با توکن پروژه ARPA chain آن را وارد کیف پول خودش کند. درعوض هولدرهای توکن (ARPA) این پروژه، توکن SFP را در ازای پاداش تحویل می‌دهد. در سال ۲۰۱۸ در جهت حفاظت از حریم خصوصی یک راه حل که بر پایه بلاک چین مبتنی بود و آرپاچین نام داشت عرضه شد.

پروژه بعدی که با سیف پال همکاری دارد، به نام شبکه Umbrella، که به وسیله آن پشتیبانی می‌کند. این شبکه هم از نظر به صرفه بودن مناسب بوده و اوراکلی مقیاس‌پذیر درباره دنیای بلاک چین همراه با دیفای است. همچنین، پشتیبانی سپرده‌گذاری آمبرلا همراه درگاه‌های استیکینگ برای سیف پول در جریان قرار دارد.

موسس بنیاد سیف پول کیست؟

گروهی از کسانی که به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه مند بودند به سرپرستی ورونیکا وونگ (Veronica Wong) سیف پال را تاسیس کردند. حساب کاربری شخص موسس سیف پول برعکس بیشتر افراد در این زمینه دسترسی محدودی دارد. ورونیکا داخل صفحه مدیوم اکانت خود نوشته:

(( سیف پال ساخته شده توسط یک تیم در زمینه نرم افزار، امنیت و سخت افزار به همراه 15 سال سابقه است. سابقه فعالیت افراد اصلی این گروه در شرکت هایی از جمله بانک تجاری چین، سامسونگ و هوآوی مربوط می‌شود.))

کیف پول SafePal چیست؟

در سال ۲۰۱۸ کیف پول سیف پال شروع به فعالیت کرد. این نوع والت ارز دیجیتال جزء اولین والت سخت افزاری قرار محسوب می‌شود. پشتیبانی همراه سرمایه‌گذاری این والت به وسیله صرافی بایننس انجام می‌شود. SafePal جدا از نسخه سخت افزاری اش، کیف پول نرم افزاری خود را هم ارائه کرده است. به این شکل، محیطی برای رمزارزها فراهم می‌کند تا همراه نگهداری و ذخیره، بتوانند داخل اپلیکیشن‌های غیر متمرکز فعالیت کنند. به دلیل همین موضوع می‌گویند که، کیف پول سیف پول پشتیبانی از تمام فعالیت‌هایی که در زمینه ارزهای رمزنگاری شده بلاک چین صورت گرفته است را انجام داده است.

بعد از اینکه ۹ ماه از ارائه این کیف پول گذشت، صرافی بایننس در قالب سرمایه گذار همینطور حمایت کننده برای این شبکه داوطلب شد. با درنظر گرفتن میزان نفوذ و قدرتی که صرافی بایننس در زمینه رمزارزها و بلاک چین دارد، جزء یکی از گزینه‌های مفید برای کیف پول SafePal است.


دانلود کیف پول سیف پال(نسخه نرم افزاری)


4 ویژگی اصلی در کیف پول سیف پال چیست؟

در بررسی کلی و کاملی در ۴ زمینه متفاوت بنیان به همراه اساس کیف پول SafePal را می‌توانید بررسی کنید:

توکن SFP: توکن اس اف پی در مورد اقتصاد کیف پول سیف پال، نقش خیلی مهمی دارد و این نوع توکن جزء توکن حاکمیتی (Governance) قرار دارد.

اکوسیستم: شرکت‌هایی که با پروژه کیف پول SafePal همکاری دارند، همینطور در کنار کارمندانشان، اعضای کیف پول سیف پال را می‌سازند.

کیف پول سیف پل: یکی از اجزای اصلی SafePal کیف پول کریپتوکارنسی است. والت سیف پال برای کاربران خود همراه نداشتن کنترل و ارتباطی با رمزارزی که درون خود ذخیره کرده اند، امنیت بسیار زیادی برای اعضای خود، فراهم کرده است.

مدیریت سرمایه: به وسیله پلتفرم کیف پول سیف پال، این توانایی را دارید تا رمزارزهای زیاد و متنوعی را مبادله یا خرید و فروش کنید. همچنین می‌توان آن‌ها را تبدیل به یکدیگر کرد. از سوی دیگر به کمک این نوع کیف پول این توانایی را دارید تا با ارتباط با اپلیکیشن‌های غیر متمرکز، از پروتکل‌های زمینه دیفای نیز بهره برد.

بررسی اهداف والت سیف پال(SafePal)

کیف پولSafePal، با اهداف امنیت دارایی رمزنگاری شده همراه رشد کاربرانش فعالیت می‌کند. سیف پال، ادعا می‌کند که به دلیل داشتن ویژگی‌هایی از جمله داشتن محصولاتی با سخت افزاری، منبع باز، آفلاین و غیرمتمرکز دارای امنیت بسیار زیادی است. نظریه سیف پال برای یافتن مسیر رشد ثروت و افزایش آن، داشتن ویژگی‌هایی مثل کارکرد ساده، معتمد بودن و داشتن قدرت زیاد است.

نظریه سیف پال این است که، شرایطی را تشکیل داده تا افراد با اتصال به برنامه‌های Cefi همراه Defi به علاوه ریسک منطقی، هر سال سود دریافت کنند. والت سیف پال به امور مالی متمرکز کمک می‌کند تا بر روی بستر Defi یا Cefi سود‌های سالانه را خیلی ساده کرده است.

کیف پول نرم افزاری سیف پال

محصولات کیف پول SafePal

با توجه به توضیحاتی که بیان شد، کیف پول سیف پال به عرضه محصولاتی گوناگونی در زمینه‌ی رمزارزها می‌پردازد. هر یک از این محصولات دارای ویژگی‌هایی هستند که در ادامه توضیح می‌دهیم.

کیف پول سخت‌افزاری S1

نسخه نرم افزاری با نام S۱ جزء اولین محصولات wallet سیف پل است که به بازار ارائه شد. کیف پول سخت افزاری S۱ قیمت ۵۹.۹۹ دلاری دارد. پشتیبانی این کوین بالای ۲۰۰۰۰ توکن و ۲۲ کوین صورت می‌گیرد.

مزایای والت سخت افزاری S1

  • همراه کیف پول سخت افزاری خودش، در جهت ذخیره کیف پول سخت افزاری و کلید خصوصی لوازم کاربردی ارائه کرد.
  • این کیف پول 1 سال ضمانت برای تعویض دارد.
  • یکی از فواید این والت، این است که از استانداردERC-721 اتریوم یا همانNFT،  پشتیبانی می‌کنند.
  • این کیف پول دارای طراحی بسیار ظریف و زیبایی همراه صفحه نمایش بزرگی، در مقابل دیگر کیف پول ها دارد.

نگهدارنده کلید خصوصی توسط صفحه فلزی

بازیابی والت یا مکانی که از کلید خصوصی نگهداری می‌گردد، از ایراداتی است که همواره کاربران هنگامی که از کیف پول رمزارزهای خود استفاده می‌کنند، با آن روبه رو می‌گردند. سیف پال برای اینکه از کلید خصوصی نگهداری کند، نظریه خیلی جالبی عنوان کرده است. این ایده یک وسیله فلزی بوده، که با هدف نگهداری از بازیابی والت سیف پال ارائه شده است. این فلز یک نوع استیل ضد زنگ بوده و در برابر آتش، آب، ضربه و خوردی استقامت دارد.

ویژگی های قطعه فلزی والت نگهدارنده

به هنگام تهیه کیف پول ۲۸۸ حرف که در ۴ ورق قرار گرفته به شما تحویل می‌گردد. شما این امکان را دارید تا با قرار دادن آن‌ها در کناریکدیگر، به طریق حروف چینی کلمات کلید خصوصی خود را ساخته و ذخیره کنید. پس برای ساخت یک کلمه از ۲۴ یا۱۲ کلمه میبایست، از بین حروف ها، حرف‌های هر کلمه را گزینش و کنار هم قرار دهید. درون صفحه فلزی اصلی، در ازای هر کلمه ۴ حرف تعیین شده است. به این منظور که توانایی نگهداری از ۴ حرف از هرکدام از کلمات برای خود را دارید. دلیل این فرایند، و نگهداری از تنهاچهارحرف از seed داخل صفحه به دلیل، ساخته شدن آن برای BIP39 mnemonic است. تشخیص هر سید BIP39 همراه ۴ حرف ابتدای صورت می‌گیرد.

در اوایل یکی از راههای نگهداری از عبارت بازیابی یادداشت آن روی کاغذ بود که هیچ استقامتی در برابر آتش یا آب نداشته و ممکن بود پاره گردد. سیف پال این ایرادات را ازمیان برداشت و با قیمت ۴۴.۹۹ دلار در بازار عرضه گشت.

والت روکش چرمی Safepal

به نوعی وسیله فلزی که در پی سقوط از بلندی یا رویداد دیگر احتمال آسیب دارد، کیف پول Hardware یا آفلاین است. به همین علت SafePal در جهت ازبین بردن این ایراد، روکش چرمی را  ساخت و همراه قیمت ۹.۹۹ دلار  برای فروش قرار داده شد.

والت نرم‌افزاری SafePal

ارائه این والت نرم افزاری برای  نسخه موبایل در ۲ سیستم یکی IOS و دیگری اندروید انجام شده است. مدیریت سرمایه‌هایی که درون کیف پول سخت افزاری SafePal قرار دارند، به کمک نرم‌افزار سیف پل صورت می‌گیرد. همچنین کسانی که فاقد نرم‌افزار کیف پول سیف پال هستند این توانایی را دارند، تا از این والت مثل سایر کیف پول‌های دیگر همچون تراست ولت بهره ببرند.

امکانات در کیف پول سیف پل

برای اینکه بتوانید در پروژه‌های Defi  فعالیت کنید، به کیف پول‌های تحت وب یا همان Web3 احتیاج دارید. این کمبود برای کاربران به وسیله سیف پول رفع شده است. به طریق این والت‌ها این امکان برای کاربران فراهم شده تافعالیت خود را  در پروتکل‌های دیفای شبکه‌های ترون، اتریوم و بایننس انجام دهند. داخل این کیف پول‌ها شما می‌توانید خرید و فروش رمزارز راهم انجام دهید.

کیف پول سواپ SafePal

این کیف پول وظیفه تبدیل رمزارزها به یک دیگر را دارد. کاربران به صورت خودکار این توانایی را دارند تا بدون خارج کردن دارایی‌های خود از داخل کیف پول، تبدیل به رمزارز دیگری کنند. امروزه پشتیبانی والت سواپ از شبکه‌های بیت کوین، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و اتریوم صورت می‌دهد. به این ترتیب کسانی که این والت را دارند، می‌توانند تبدیل بیت کوین به BNB یا اتریوم را انجام دهند.

خرید و فروش در کیف پول سیف پل

با توجه به اینکه پشتیبانی و حمایت کننده اصلی پروژه سیف پل، صرافی بایننس است، داخل کیف پول SafePal، در ارتباط با بازار معاملاتی بایننس قرار دارد. جایگاه اسپات صرافی بایننس یا بازار معاملاتی لحظه ای درون کیف پول سیف پل بوده. کاربران بدون اینکه دارای خود را به صرافی بایننس انتقال دهند، این امکان را که در جهت انجام معاملات خویش از نقدینگی بهره ببرند وجود دارد.

دریافت درآمد از Earn کیف پول سیف پل

به یک نوع محصولی برای پروژه‌های امور مالی غیرمتمرکز و متمرکز، به خاطر جمع آوری نقدینگی، SafePal Earn می‌گویند. کاربران در صورتی که دارایی خود را در دسترس این نوع کیف پول قرار دهند، در مقابل سود بیشتری کسب می‌کنند. ایرداپ‌های متنوعی توسط این کیف پول عنوان می‌گردد و افراد زیادی با شرکت در آن‌ها می‌توانند به صورت رایگان توکن دریافت کنند.

معنای توکن SFP چیست؟

سوخت سیستم سیف پال به طریق توکن SFP تامین می‌گردد. SFP یک توکنی است که روی بستر شبکه بلاک چین بایننس و یا توکن BEP20 اعمال شده است. همینطور برای کیف پول سیف پال توکن SFP یک توکن حمایتی بوده و هولدر‌ها اجازه ایفای نقش در مدیریت اکوسیستم سیف پال ایفای کنند. تمام توکن هایSFP مساوی با ۵۰۰ میلیون بوده که تا امروزه به ۱۰۸ میلیون رسیده است. از نظر رتبه‌بندی رمزارزها، این توکن در ارزش ۲۸۱ قرار دارد.

قیمت کیف پول سیف پال

ویژگی های کاربردی توکن SFP در والت SafePal

SFP کاربرد‌ها و ویژگی‌های زیادی دارد که تعدادی از آن‌ها را شرح می‌دهیم:

  • با استفاده از توکن SFP، می‌توان برای خرید کیف پول سخت افزاری به همراه لوازم جانبی، با تخفیف خرید و این تخفیف در ازای خرید محصولات با توکن اعمال می‌گردد.
  • کارمزد برای تراکنش‌ها درمقابل بهره بری از بازار خرید و فروش سواپ در این کیف پول با تخفیف همراه است درنتیجه هزینه‌ها کاهش میابد.
  • برای اینکه پیشنهادات را در این شبکه ارائه داد باید به وسیله ارز دیجیتال SFP کارمزد را پرداخت کرد.
  • در والت سیف پال برای قرار دادن تبلیغات هزینه به صورت SFP پرداخت می‌گردد.
  • با پرداخت SFP می‌توان اپلیکیشن‌های نامتمرکز مثل صرافی‌های غیر متمرکز را به والت سیف پال اضافه کرد.
  • ساخت تغییراتی طبق سفارش داخل سخت‌افزار کیف پول سیف پال همراه پرداخت هزینه‌ها با SFP.
  • تمتام محصولاتی ممکنی که بعد‌ها اضافه می‌گردد به طریق SFP پرداخت می‌گردند.
  • در جهت استیکینگ SFP از SafePal Earn محلی می‌توان بهره برد.

طبق توضیحات بالا، رمزارز SFP محلی نوعی توکن حمایتی است. در نتیجه افرادی که مالک طرح‌هایی هستند، اجازه رای دادن به طرح‌ها پیشنهاداتی را دارند. تنها روشی که می‌توان به این کیف پول ویژگی‌های تازه و شبکه‌های بلاک چین اضافه کرد، رای گیری توسط جامعه این کیف پول است.

توکن SFP را از کجا می‌توان خرید و در چه کیف پولی نگهداری کرد؟

مشهورترین صرافی ها برای خرید و فروش توکن SafePal هات کوین گلوبال، کوین، HitBTC، بایننس وZT هستند. برای ذخیره توکن SFP یک راه خود کیف پول آن است. اما توسط کیف پول های دیگر هم امکان پذیر است. با درنظر گرفتن توکن SFP بر روی شبکه بایننس همراه استاندارد BEP20، والت هایی مانند تراست والت و متامسک برای ذخیره مناسب اند.


نتیجه گیری:

فعالیت کیف پول سیف پال در مورد کیف پول‌های ارز دیجیتال است. دو نمونه از اصلی‌ترین تولیدات این کیف پول، ساخت کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری برای تلفن‌های همراه است. این پروژه با پشتیبانی بایننس، نظر افراد بسیاری و سرمایه گذاران متعددی همینطور تمام بازار رمزارزها را به سمت خود جذب کرد. SFP  توکن کیف پول سیف پال است و قسمت بزرگ آن را به وسیله لانچ پول بایننس عرضه گشته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان