همستر کامبت چیست ؛ آموزش کامل بازی Hamster Kombat

تاریخ انتشار : 12 خرداد 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

بعد از محبوبیت بازی کلیکی نات کوین، پروژه‌های زیادی شبیه به این برنامه که در سبک «Tap to Earn» هستند، روی کار آمدند. یکی از این بازی‌ها که اخیرا بسیار محبوب شده و قرار است همانند توکن NOT بر بستر تون راه اندازی شود، همستر کامبت (Hamster Kombat) است. به همین دلیل ما در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال فراچنح، بخش‌های مختلفی از بازی همستر کامبت را آموزش می‌دهیم تا بتوانید به رایگان توکن‌های ایردراپ این پروژه را به دست آورید. همراه ما باشید.

همستر کمبت چیست؟

در چشم‌انداز پویای بازی‌های مبتنی بر بلاکچین، همستر کمبت به عنوان یک پدیده نوظهور خود را مطرح کرده است. این بازی با رویکرد «بازی کن و درآمد کسب کن» (Play-to-Earn) جامعه ارز دیجیتال را به وجد آورده است. همستر کمبت تنها در ۱۱ روز موفق به جذب ۱ میلیون کاربر شد و از آن زمان تاکنون، تعداد بازیکنان آن به طور چشمگیری افزایش یافته است. در Hamster Kombat به راحتی می‌توانید با زدن روی سکه درون بازی، امتیاز کسب خواهید کرد. در آینده امتیازهای شما به توکن تبدیل شده و در قالب ایردراپ بین کاربران تقسیم می‌شود. برای شروع بازی کافیست به ربات همستر کمبت در تلگرام t. me/hamster_kombat_bot بروید و با یک کلیک فعالیت را شروع کنید.

توسعه دهندگان همستر کامبت مدعی‌اند که ۴۲ میلیون کاربر فعال دارند. این برنامه دارای ۴ بخش اصلی در مسیر ایردراپ هست و این موارد عبارت‌اند از: مذاکره با صرافی ها، مذاکره با مارکت ساز ها، همکاری با مجموعه‌های مختلف و تهیه تسک‌های ایردراپ ها. تا به این لحظه ۳ مرحله پشت سر گذاشته شده و تنها مرحله ایجاد تسک‌های ایردراپ همستر کمبت باقی مانده است.  طبق اعلام درون برنامه ای این ایردراپ قرار است به زودی و بر بستر TON لانچ شود.

در جدول ذیل اطلاعاتی از این پروه را مشاهده می‌کنید:

تاریخ راه‌اندازی: ۲۵ مارس ۲۰۲۴
تعداد بازیکنان در ۱۱ روز:  ۱ میلیون نفر
تعداد کل بازیکنان: ۴۲ میلیون نفر
تعداد کاربران فعال روزانه: ۳ میلیون نفر
تعداد به اشتراک‌گذاری اولیه به ازای هر بازیکن ۳
میانگین زمان بازی روزانه: ۵۲ دقیقه

آموزش همستر کامبت

آموزش بازی همستر کمبت و استخراج توکن Hamster Kombat

نحوه این بازی کاملا به نات کوین شباهت دارد. برای شروع کافی است نام ربات را hamster_kombat@ در تلگرام سرچ کنید. سپس وارد صفحه ربات شوید، در آن جا گزینه استارت (START) را انتخاب کنید تا بازی برایتان فعال شود. این روند را به صورت کامل در ادامه شرح می‌دهیم.

1-Exchange:

همستر کامبت دارای ۴ قسمت اصلی است، بخش اول مربوط به صفحه اصلی یا اکسچنج است و شما در آن صفحه می‌توانید با کلیک بر روی سکه امتیاز کسب کنید. در ابتدا میزان امتیاز‌هایی که با هر کلیک به دست می‌آورید کم است؛ اما شما می‌توانید با خرج امتیاز‌ها این مورد را افزایش دهید. بخش Exchange صفحه اصلی این برنامه محسوب می‌شود و نقطه متمایز کننده همستر کامبت با نات کوین مربوط به همین قسمت است. برای شروع باید در بالای صفحه روی ۳ خط کلیک کنید و از لیست موجود یکی از صرافی‌ها را انتخاب کنید. با انتخاب صرافی مرتبا از آن صرافی درون بازی توکن دریافت می‌کنید.

2-EARN:

قسمت بعدی مربوط به گزینه EARN است. در این بخش شما می‌توانید سکه بیشتری از بازی به دست آورید. برای مثال تسک‌هایی در EARN مشخص شده و شما می‌توانید با تکمیل هر تسک امتیاز بیشتری کسب کنید. تسک‌ها مربوط به شبکه‌های اجتماعی همستر کامبت است، برای مثال با دنبال کردن کانال تلگرامی این بازی ۵ هزار تا سکه رایگان به دست آورید.  علاوه بر این در ERAN گزینه ای قرار دارد که با انتخاب آن می‌توانید روزانه سکه رایگان به دست آورید.

3-دعوت از دوستان:

دیگر مورد مربوط به کد رفرال و دعوت از دوستان است. همانند هر پلتفرم دیگر شما می‌توانید با دعوت از دوستان خود به همستر کمبت توکن رایگان کسب کنید. میزان امتیازی که از این بخش به امتیازات استفاده می‌شود به سطح کاربر و نوع تلگرام (تلگرام پرمیوم یا ساده) بستگی دارد. در جدول زیر توضیحات تکمیلی در این مورد را می‌توانید بررسی کنید.

سطح کاربری در بازی  میزان جایزه کاربران تلگرام عادی  میزان جایزه کاربران تلگرام پرمیوم
Silver ۲۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰
Gold ۴۰٬۰۰۰ ۵۰٬۰۰۰
Platinum ۴۰٬۰۰۰ ۷۵٬۰۰۰
Diamond ۶۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰
Epic ۱۰۰٬۰۰۰ ۱۵۰٬۰۰۰
Legendery ۲۵۰٬۰۰۰ ۵۰۰٬۰۰۰
Master ۵۰۰٬۰۰۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰
Grandmaster ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰

4-MINE:

و قسمت دیگر MINE است. در این بخش از بازی شما می‌توانید کارت‌های مختلف را خریداری کنید و در رویدادها شرکت نمایید. شما می‌توانید در این بخش با صرف امتیاز، برنامه ای را فعال کنید تا در هر ساعت مقدار مشخصی توکن را استخراج کند.

نکته: می‌توانید برای دریافت سکه بیشتر از برنامه‌های کلیک خود کار همانند «Auto Clicker – Automatic tap» هم استفاده کنید. اما امکان دارد در زمان توکن سوزی مقدار زیادی از امتیازهای شما از بین بروند.

آموزش همستر کمبت

ایردراپ همستر کامبت چه زمانی انجام می‌شود؟

تاریخ دقیق برای توزیع توکن همستر کمبت، دقیقا مشخص نیست. اما تیم همستر کمبت در بخش‌های مختلف بازی اعلام می‌کند که این برنامه به زودی اجرا می‌شود. شبکه تون بستر انتشار است اما هیچ اطلاعاتی از نحوه واریز و برداشت در دسترس نیست.

آیا امکان خرید همستر کامبت و فروش آن وجود دارد؟

همانطور که گفتیم این ایردراپ هنوز منتشر نشده است. لذا در حال حاضر امکان خرید و فروش آن هم وجود ندارد. بنابراین باید تا زمان لانچ پروژه منتظر ماند.

کلام پایانی:

همستر کمبت بازی است که در این مطلب فراچنج به معرفی آن پرداختیم، این پروژه یکی از بازی‌های تلگرامی در سبک Tap to Earn است و شباهت زیادی به نات کوین دارد. در رابطه با اینکه آیا همستر کامبت قانونی است یا خیر، نمی‌توان هیچ اظهار نظری داشت. به همین دلیل توصیه ما این است قبل از ورود به بازی حتما تحقیقات لازم را انجام دهید. همچنین یادآور می‌شویم که بهتر است برای اتصال کیف پول به برنامه‌های این چنینی از ولت اختصاصی استفاده کنید تا دارایی‌های دیگر شما به خطر نیافتند. به طور کلی این بازی جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد و باید منتظر بماتین و ببینیم که آیا همانند نات کوین به موفقیت می‌رسد یا خیر!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان