تون کیپر

تون کیپر چیست؟ آموزش صفر تا صد کار با کیف پول تون کیپر

تاریخ انتشار : 21 خرداد 1403

خرید ارز دیجیتال

تون ارز بومی تلگرام است و این شبکه بلاکچینی در یک سال اخیر توانسته رشد قابل توجهی داشته باشد. با ظهور بازی‌های تلگرامی مانند نات کوین، همستر کمبات، تپ سواپ، یس کوین و سایر موارد این چنینی که بر روی شبکه تون قرار دارند، این روزها توجه به تون بیشتر از قبل شده است و تعداد کاربران آن در حال افزایش اند. پس قطعا شاهد افزایش کازبرانی خواهیم بود که اقدام به خرید تون کوین می‌کنند. مهم‌ترین ابزاری که هر کاربر به آن نیاز خواهد داشت کیف پول ارز دیجیتال امن است. در حال حاضر ولت‌های زیادی برای نگهدازی از ارز دیجیتال تون کوین وجود دارد. در بین این کیف پول‌ها اما تون کیپر بهترین خدمات را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. رابط کاربری ساده، واریز و برداشت سریع و کارمزد پایین از ویژگی‌های اصلی این ولت است.

در این روزها با توجه به اینکه کاربران نیاز به انتقال توکن‌های بازی‌های تلگرامی که مبتنی بر تون هستند، نیاز به یک ولت دارند تون کیپر بهترین گزینه است. لذا در این مطلب از فراچنج توضیح خواهیم داد که Tonkeeper چیست و چگونه باید از آن استفاده کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)

تون کیپر، یک کیف پول ارز دیجیتال نرم افزاری و غیر امانی (Non-custodial) است که بر شبکه ارز دیجیتال بومی تلگرام قرار دارد. این ولت برای جا به جایی ارز دیجیتال TON و توکن‌های مبتنی بر این شبکه به کابران کریپتو خدمات می‌دهد. کیف پول Tonkeeper در سیستم عامل‌های مختلف از جمله: اندروید، آیفون، ویندوز، لینکوس و مرورگز قابل استفاده است. غیر امانی بودن این ولت در برابر کیف پول تلگرام اصلی‌ترین نقطه تمایز آن است. یعنی اینکه در این ولت کنترل همه دارایی‌ها بر عهده خود کاربر است و به همین دلیل گزینه‌ای امن‌تر برای کاربران ایرانی است.

این کیف پول ویژگی‌های مختلفی از جمله استیکینگ مستقیم تون کوین، اتصال به برنامه‌های جانبی و کاربردی مانند فرگمنت (Fragment) و همچنین سواپ دارد. در ادامه آموزش استفاده و قابلیت‌های تون کیپر را به صورت جامع توضیح خواهیم داد.

تون کیپر چیست

ویژگی های کیف پول تون کیپر چیست؟

در میان انبوه کیف پول‌های موجود برای ارزهای دیجیتال، کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای کاربران شبکه بلاک‌چین TON خودنمایی می‌کند. این کیف پول غیرمتمرکز، با ارائه طیف وسیعی از ویژگی‌ها و امکانات، به کاربران کمک می‌کند تا به طور امن و کارآمد به دارایی‌های دیجیتال خود در این شبکه دسترسی داشته باشند. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های کیف پول تون کیپر می‌پردازیم:

امنیت: تون کیپر با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته رمزنگاری، از جمله امضاهای حلقوی و ذخیره‌سازی کلیدها به صورت آفلاین، امنیت بالایی را برای دارایی‌های دیجیتال شما فراهم می‌کند.

حریم خصوصی: تون کیپر یک کیف پول غیرمتمرکز است، به این معنی که هیچ شخص ثالثی به کلیدها یا دارایی‌های شما دسترسی ندارد. این امر حریم خصوصی کاملی را برای تراکنش‌ها و موجودی شما به ارمغان می‌آورد.

کاربری آسان: رابط کاربری تون کیپر ساده و بصری است و استفاده از آن برای هر سطحی از کاربران، از مبتدی تا پیشرفته، آسان است.

پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال: تون کیپر علاوه بر پشتیبانی از ارز دیجیتال TON، از سایر ارزهای دیجیتال محبوب مانند Bitcoin و Ethereum نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های متنوع: تون کیپر فراتر از یک کیف پول ساده عمل می‌کند و امکاناتی مانند تبادل ارز دیجیتال، ارسال و دریافت NFT و اتصال به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

دسترسی آسان: تون کیپر به عنوان یک کیف پول موبایلی، بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل نصب و استفاده است.

دانلود تون کیپر

دانلود کیف پول تون کیپر از برنامه‌های گوگل پلی و اپ استور قابل دسترسی است. اما با این حال بهترین راه استفاده از لینک‌های دانلود وب سایت رسمی تون کیپر است. در سایت تون کیپر لینک دانلود مستقیم برای نسخه‌های مختلف قرار دارد. ( آدرس سایت رسمی https://tonkeeper.com/)

آموزش کیف پول تون کیپر

رابط کاربری ولت تون کیپر بسیار ساده طراحی شده است. به همین دلیل راه اندازی یک حساب کاربری جدید اصلا کار پیچیده‌ای نیست. اما در ادامه برای اینکه بتوانید بدون اشتباه این مراحل را انجام دهید، آموزش ساخت ولت را توضیح می‌دهیم.

  • ۱-دانلود کیف پول تون کیپر:

برای شروع ابتدا کیف پول را از سایت رسمی آن دانلود و در سیستم خود نصب نمایید.

دانلود تون کیپر

  • 2-اجرای برنامه و ساخت حساب کاربری جدید:

بعد از دانلود و نصب برنامه آن را اجرا کنید. بلافاصله پس از باز کردن تون کیپر دو گزینه پیش روی شما است، ۱- ساخت کیف پول جدید و ۲- استفاده از حساب کاربری قدیمی. پیش فرض را بر این قرار می‌دهیم که شما کاربر جدید هستید و قرار است یک حساب کاربری جدید بسازید. پس روی گزینه اول یعنی ساخت حساب کاربری جدید (مطابق عکس کلیک کنید.)

آموزش تون کیپر

  • 3-تعیین رمز عبور برای کیف پول:

در صورتی که گزینه ساخت کیف پول جدید را انتخاب کنید، برای امنیت بیشتر باید یک رمز پین برای کیف پول مشخص نمایید. بعد از تعیین کد پین وارد صفحه کیف پول می‌شوید. ما فراموش نکنید هنوز تمام مراحل انجام نشده و حتما باید 12 عبارت بازیابی کیف پول تون کیپر را یادداشت و به خاطر بسپارید.

  • 4-فعالسازی عبارات بازیابی کیف پول تون کیپر:

برای این منظور به تنظیمات کیف پول بروید و در آنجا گزینه پشتیبان گیری یا backup را انتخاب کنید. زمانی که این گزینه را انتخاب کنید، ۱۲ عبارت به شما نمایش داده می‌شود که باید این کلمات را به دقت یادداشت کنید. بعد از آن با انتخاب گزینه next از شما خواسته می‌شود تا ۳ مورد از کلمات را (به صورت تصادفی از بین ۱۲ عبارت) وارد کنید. در صورتی که این موارد را صحیح وارد کنید، مراحل ساخت تون کیپر به پایان می‌رسد. در تصاویر ذیل این موارد را مشاهده می‌کنید.

عبارت بازیابی تون کیپر

آموزش بخش های مختلف تون کیپر:

تون کیپر به عنوان یک کیف پول غیرحضانتی مبتنی بر بلاکچین TON، از بخش‌های مختلفی با کارکردهای متنوع تشکیل شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

صفحه اصلی:

موجودی: این بخش موجودی Toncoin و سایر توکن‌های شما را به طور خلاصه نشان می‌دهد.

فعالیت اخیر: تراکنش‌های اخیر شما، شامل ارسال و دریافت ارز دیجیتال، در این بخش قابل مشاهده است.

ارسال: این بخش برای ارسال تون و سایر توکن‌ها به آدرس‌های دیگر استفاده می‌شود.

دریافت: آدرس کیف پول Toncoin شما در این بخش نمایش داده می‌شود تا بتوانید از آن برای دریافت ارز دیجیتال استفاده کنید.

اسکن: با استفاده از این بخش می‌توانید کد QR ارائه شده توسط فروشنده را اسکن کرده و به سرعت تراکنش خود را انجام دهید.

خرید: در این بخش می‌توانید تون کوین را مستقیما با استفاده از کارت بانکی خود خریداری کنید.

مبادله: این بخش به شما امکان می‌دهد تا تون کوین و سایر توکن‌های خود را به طور مستقیم در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) داخلی کیف پول با یکدیگر معامله کنید.

منوی کیف پول:

تاریخچه تراکنش: در این بخش می‌توانید لیست کاملی از تمام تراکنش‌های گذشته خود را مشاهده کنید.

مدیریت توکن ها: می‌توانید توکن‌های جدید را به کیف پول خود اضافه کرده و یا توکن‌های غیرفعال را حذف کنید.

تنظیمات: در این بخش می‌توانید تنظیمات مختلف کیف پول خود را مانند زبان، رمز عبور و احراز هویت دو عاملی را مدیریت کنید.

راهنما: این بخش شامل راهنمایی‌ها و مقالات آموزشی برای استفاده از کیف پول تون کیپر است.

مرکز پشتیبانی: در صورت بروز هر گونه مشکل، می‌توانید از طریق این بخش به مرکز پشتیبانی تون کیپر دسترسی داشته باشید.

مرورگر:

دسترسی به dApps: با استفاده از مرورگر داخلی تون کیپر می‌توانید به برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) مبتنی بر بلاکچین TON دسترسی داشته باشید.

اتصال به وب سایت ها: می‌توانید از مرورگر تون کیپر برای اتصال به وب سایت‌های معمولی نیز استفاده کنید.

ادغام با تلگرام:

ارسال و دریافت ارز دیجیتال: می‌توانید از طریق ربات تلگرام تون کیپر Toncoin و سایر توکن‌ها را به طور مستقیم در چت‌های تلگرام خود ارسال و دریافت کنید.

مدیریت کیف پول: می‌توانید از طریق ربات تلگرام تون کیپر به بسیاری از functionalities کیف پول مانند مشاهده موجودی، ارسال و دریافت ارز دیجیتال و… دسترسی داشته باشید.

در مجموع، تون کیپر با ارائه بخش‌های مختلف و کارآمد، به کاربران خود امکان می‌دهد تا به طور کامل Toncoin و سایر توکن‌های مبتنی بر TON را مدیریت کرده و از آن‌ها در جهت انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌ها، معاملات و… استفاده کنند.

آموزش گام به گام تون کیپر

آموزش واریز و برداشت در کیف پول تون کیپر

  • واریز Toncoin و سایر توکن‌ها به کیف پول تون کیپر:

ورود به کیف پول

  • ابتدا، برنامه کیف پول تون کیپر را در دستگاه خود باز کنید.
  • از طریق رمز عبور یا احراز هویت دو عاملی به کیف پول خود وارد شوید.

 انتخاب توکن

  • در صفحه اصلی کیف پول، توکنی را که می‌خواهید واریز کنید انتخاب نمایید.
    برای مثال، اگر می‌خواهید Toncoin واریز کنید، روی گزینه Toncoin کلیک کنید.

دریافت آدرس کیف پول

  • در صفحه مربوط به توکن انتخابی، روی دکمه «دریافت» کلیک کنید.
  • آدرس کیف پول خود را به صورت متن یا کد QR مشاهده خواهید کرد.

ارسال از منبع دیگر

  • به منبعی که می‌خواهید از آن Toncoin یا توکن مورد نظر را ارسال کنید، مراجعه کنید. (مانند کیف پول دیگر، صرافی صرافی ارز دیجیتال)
  • آدرس کیف پول تون کیپر خود را که در مرحله قبل دریافت کردید، در قسمت «آدرس مقصد» وارد کنید.
  • مبلغ مورد نظر را برای ارسال مشخص کنید.
  • تراکنش را تایید و ارسال نمایید.

برداشت Toncoin و سایر توکن‌ها از کیف پول تون کیپر:

 ورود به کیف پول

  • ابتدا، برنامه کیف پول تون کیپر را در دستگاه خود باز کنید.
  • از طریق رمز عبور یا احراز هویت دو عاملی به کیف پول خود وارد شوید.

 انتخاب توکن

  • در صفحه اصلی کیف پول، توکنی را که می‌خواهید برداشت کنید انتخاب نمایید.
    برای مثال، اگر می‌خواهید Toncoin برداشت کنید، روی گزینه Toncoin کلیک کنید.

وارد کردن آدرس مقصد

  • در صفحه مربوط به توکن انتخابی، روی دکمه «ارسال» کلیک کنید.
  • آدرس کیف پول یا پلتفرمی که می‌خواهید Toncoin یا توکن مورد نظر را به آن ارسال کنید، در قسمت «آدرس مقصد» وارد نمایید.
  • می‌توانید آدرس را به صورت متن یا کد QR وارد کنید.

تعیین مبلغ و تایید

  • مبلغ Toncoin یا توکنی که می‌خواهید برداشت کنید را مشخص نمایید.
  • کارمزد تراکنش را بررسی کنید.
  • در صورت تمایل، می‌توانید توضیحات یا یادداشتی را به تراکنش اضافه کنید.
  • تراکنش را تایید و ارسال نمایید.

مزایای ولت تون کیپر چیست؟

تون‌کیپر یک کیف پول غیرحضانتی مبتنی بر بلاکچین TON است که به کاربران امکان می‌دهد تا Toncoin، توکن بومی این شبکه و همچنین سایر توکن‌های ساخته شده بر روی این پلتفرم را به طور ایمن ذخیره، ارسال و دریافت کنند. این کیف پول به دلیل مزایای متعددی که ارائه می‌دهد، به انتخابی محبوب برای کاربران شبکه TON تبدیل شده است. در ادامه برخی از مزایا و ویژگی های تون کیپر را نام می‌بریم و به توضیح آن ها می‌پردازیم.

1-امنیت بالا:

تون‌کیپر کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین در دستگاه شما ذخیره می‌کند و از آن‌ها در برابر هکرها و سایر تهدیدات آنلاین محافظت می‌کند. این امر امنیت دارایی‌های شما را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. علاوه بر این تون کیپر برای افزایش امنیت، از احراز هویت دو عاملی پشتیبانی می‌کند. این به این معنی است که برای ورود به کیف پول خود، علاوه بر رمز عبور، باید یک کد تأیید را نیز وارد کنید که از طریق پیامک یا برنامه احراز هویت دو عاملی به شما ارسال می‌شود. همچنین لازم به ذکر است تون‌کیپر به شما امکان می‌دهد تا از کیف پول خود بکاپ تهیه کنید تا در صورت گم شدن یا آسیب دیدن دستگاهتان، بتوانید به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشید. این یک اقدام احتیاطی ضروری برای محافظت از دارایی‌های دیجیتال شما است.

2-استفاده ساده:

تون‌کیپر از رابط کاربری ساده و بصری بهره می‌برد که استفاده از آن را برای افراد مبتدی و باتجربه به یک امر لذت‌بخش تبدیل کرده است. حتی اگر تا به حال با کیف پول‌های دیجیتال کار نکرده‌اید، می‌توانید به راحتی از تون‌کیپر برای مدیریت دارایی‌های TON خود استفاده کنید.

3-دسترسی به راهنما و آموزش:

در صورت نیاز به راهنمایی یا آموزش، می‌توانید به بخش راهنمای کیف پول یا وب سایت تون‌کیپر مراجعه کنید. این بخش شامل اطلاعات جامع و مفیدی در مورد نحوه استفاده از کیف پول، انجام تراکنش‌ها، مدیریت دارایی‌ها و رفع مشکلات احتمالی است.

سایر ویژگی ها:

  1. ذخیره‌سازی امن Toncoin و سایر توکن‌های TON: تون‌کیپر به شما امکان می‌دهد تا Toncoin، توکن بومی شبکه TON، و همچنین سایر توکن‌های ساخته شده بر روی این پلتفرم را به طور ایمن ذخیره کنید. با استفاده از این کیف پول می‌توانید تمام دارایی‌های دیجیتال خود را در یک مکان امن و قابل دسترس نگهداری کنید.
  2. ارسال و دریافت آسان ارز دیجیتال: تون‌کیپر ارسال و دریافت Toncoin و سایر توکن‌های TON را به آدرس‌های دیگر آسان می‌کند. با استفاده از این کیف پول می‌توانید به سرعت و به آسانی برای دوستان، خانواده یا صرافی‌ها پول ارسال و دریافت کنید.
  3. پرداخت مستقیم با ارز دیجیتال: تون‌کیپر به شما امکان می‌دهد تا از Toncoin و سایر توکن‌های پشتیبانی شده برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات به صورت مستقیم از طریق کیف پول خود استفاده کنید. این امر استفاده از ارزهای دیجیتال را در دنیای واقعی آسان‌تر و کاربردی‌تر می‌کند.
  4. اسکن کد QR برای پرداخت: تون‌کیپر از اسکن کد QR برای پرداخت پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید با اسکن کد QR ارائه شده توسط فروشنده، به سرعت و به آسانی تراکنش‌های خود را انجام دهید. این امر پرداخت‌ها را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند.
  5. تبادل توکن: تون‌کیپر به شما امکان می‌دهد تا Toncoin و سایر توکن‌های خود را به طور مستقیم در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) داخلی کیف پول با یکدیگر معامله کنید. این امر به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به استفاده از صرافی‌های خارجی، به راحتی توکن‌های خود را مبادله کنید.

صرافی ارز دیجیتال فراچنج

چگونه با پشتیبانی تون کیپر در ارتباط باشیم؟

کیف پول تون کیپر، یک کیف پول غیرمتمرکز محبوب برای شبکه بلاک‌چین TON است که به کاربران امکان می‌دهد به طور امن و کارآمد به دارایی‌های دیجیتال خود دسترسی داشته باشند. با این حال، ممکن است در حین استفاده از این کیف پول، با سوالاتی روبرو شوید یا به کمک نیاز داشته باشید. در اینجاست که خدمات پشتیبانی تون کیپر به کمک شما می‌آید.

تون کیپر به منظور ارائه پشتیبانی به کاربران خود، کانال‌های مختلفی را تعریف کرده است که در ادامه به طور مفصل به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

1. وب سایت رسمی تون کیپر:

اولین و مهم‌ترین منبع برای یافتن اطلاعات و کمک، وب سایت رسمی تون کیپر (https://tonkeeper.com/) است. در این وب سایت، می‌توانید به بخش پشتیبانی مراجعه کنید و پاسخ سوالات خود را بیابید.بخش هایی که برای پشتیبانی در سایت تون کیپر در نظر گرفته شده است، عبارت اند از:

  • مرکز راهنمایی: در این بخش، می‌توانید به مجموعه‌ای از مقالات راهنمایی و آموزشی دسترسی داشته باشید که به سوالات متداول کاربران پاسخ می‌دهند و نحوه استفاده از کیف پول تون کیپر را به شما آموزش می‌دهند.
  • پرسش و پاسخ: در این بخش، می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید و منتظر پاسخ کارشناسان پشتیبانی تون کیپر باشید.
  • گزارش اشکال: اگر با مشکلی در کیف پول تون کیپر خود روبرو شدید، می‌توانید آن را در این بخش گزارش دهید تا تیم توسعه‌دهندگان تون کیپر نسبت به رفع آن اقدام کنند.

2. شبکه‌های اجتماعی:

تون کیپر در شبکه‌های اجتماعی نیز فعال است و می‌توانید از طریق این کانال‌ها با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

کانال تلگرام: به کانال رسمی تون کیپر در تلگرام بپیوندید تا از آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها مطلع شوید و در صورت تمایل، سوالات خود را در آنجا مطرح کنید.
گروه تلگرام: به گروه پشتیبانی تون کیپر در تلگرام بپیوندید تا بتوانید با سایر کاربران و کارشناسان تون کیپر به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید و از تجربیات و راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

3. تماس با پشتیبانی از ربات تلگرام:

اگر سوال یا مشکلی دارید که به طور فوری نیاز به پاسخ دارد، می‌توانید از طریق ربات تلگرام تون کیپر به آدرس @help_tonkeeper_bot با تیم پشتیبانی تون کیپر تماس بگیرید. در این ربات تلگرامی شما با مشخص کردن بخش مورد نیاز برای دریافت راهنمایی و درج سوال خود به سرعت پاسخ پرسشتان را دریافت خواهید کرد.

جمع‌بندی

در اکوسیستم تون کوین، تون کیپر محبوب ترین کیف پول در حال رشد است، به خصوص برای کاربران ایرانی و به دلیل توسعه دائمی و به روزرسانی مرتب در جلب رضایت کاربران خود بسیار موفق عمل کرده است. این ولت قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ما در این مطلب از صرافی فراچنج به طور کامل این ولت را معرفی و بخش های مختلف آن را آموزش دادیم. با این حال چنانچه در این رابطه نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

  • فرزاد
    1403-03-24

    عالی، من میخوام نات کوین هامو از ربات انتقال بدم به تون کیپر میشه دقیقا توضیح بدین چه مراحلی داره؟

    • farachange-admin
      1403-03-26

      سلام وقت بخیر
      باید اول کیف پول تون کیپر رو به ربات نات کوین وصل کنید، بعد از اون با انتخاب گزنه برداشت(withdraw) درخواست انتقال نات کوین ها به ولت رو ثبت کنید. بعد از 48 ساعت هم موجودی نات کوین به تون کیپر اضافه میشه
      فقط اگر نات کوین هاتون رو استیک نکردین، باید زودتر از ربات برداشت کنید تا توکن هاتون از بین نره
      موفق باشید

  • منوچهر
    1403-03-26

    سلام.وقت بخیر
    من مقداری نات کوین داشتم داخل تون کیپر ی دونه nft وارد ولتم شد به نام hamvoucherکه تا واردش شدم رمز ولتم خواست که کانکت بشه جایزه بده تمام نات کوینم برداشت کرد.یعنی امنیتش در همین حده

    • farachange-admin
      1403-03-26

      سلام وقت بخیر،
      احتمالا شما روی یک لینک مخرب کلیک کردین و نات کوین هاتون از کیف پولتون برداشت شده

  • سمانه محمدی
    1403-03-27

    سلام.وقتتون بخیر
    من داخل تون کیپر چندتا ولت ساختم و تو هر کدوم مقداری نات کوین دارم از یک ولت همه نات کوینامو انتقال دادم به ولت دیگه تو همون تون کیپر اما هنوز دریافت نکردم امکانش هست نات کوینام از بین رفته باشن چون کد ممو رو نداشتم ک وارد کنم
    ممنون میشم جواب بدین.

    • farachange-admin
      1403-03-27

      سلام وقت شما هم بخیر.

      احتمال از بین رفتن نات کوین های شما در تون کیپر به دلیل عدم وارد کردن کد ممو وجود داره چون در تراکنش های نات کوین کد ممو اجباریه. اما این مورد رو برای بررسی تراکنش انجام بدین و بعد از مشخص شدن وضعیت با پشتیبانی تون کیپر در ارتباط باشید:
      آدرس تراکنش را از جزئیات تراکنش در ولت مبدا کپی کنید.
      آن را در نوار جستجوی Ton Explorer قرار دهید و Enter را فشار دهید.
      جزئیات تراکنش، از جمله وضعیت آن (تأیید شده یا معلق) و آدرس های مبدا و مقصد را مشاهده خواهید کرد.
      به پشتیبانی تون کیپر پیام بدین اگر راهی برای برگشت نات کوین ها وجود داشته باشه فقط از همین طریق هست.

  • نوید صابری
    1403-03-27

    من وارد یک بازی بودم که آدرس ولت را میخواست .من که وارد ولت شدم بعد متوجه شدم کل دارایی نات من از بین رفته .باید چکار بکنم

    • farachange-admin
      1403-03-27

      سلام وقت بخیر، اگر بازی که در حال انجامش بودین غیر معتبر بوده به احتمال زیاد درگیر کلاهبرداری شدین! اما اگه این مشکل براتون در یک بازی معتبر پیش اومده بهتره تا با تیم پشتیبانی بازی در ارتباط باشید.
      ولی متاسفانه احتمالا نات کوین ها از طریق کلاهبرداری از کیف پول شما برداشته شده و راه برگشتی وجود نداره

  • ذبیح اله زارع
    1403-03-28

    با سلام.چطور می توانیم با پشتیبانی صرافی تون کیپر ارتباط برقرار کنیم.ممتون

    • farachange-admin
      1403-03-29

      سلام وقت بخیر، وارد بخش تنظیمات تون کیپر بشید و از اونجا گزینه support رو که انتخاب کنید وصل میشید به پشتیبانی کیف پول در تلگرام و اونجا می تونید پیام خودتون رو ارسال کنید

  • امیر
    1403-04-05

    سلام،یه تون کیپر روی گوشی داشتم .گوشی جدید خریدم و از طریق اسکن کد، تون کیپر را روی گوشی جدید نصب کردم و دارایی را مشاهده کردم، و تون کیپر را از روی گوشی قدیمی حذف کردم، حالا گزینه send تون کیپر روی گوشی جدیدم غیرفعال هست و امکان برداشت ندارم، ضمنا هرگز کد 24 رقمی را روی هیچ کدوم از گوشی هافعال نکردم، چیکار کنم که بتونم موجودی را برداشت کنم. لطفاً راهنمایی کنید

  • مجید نوری
    1403-04-06

    سلام خسته نباشید من نزدیک ۹۸۰ دلار تو کیف پول تون کیپر داشتم یکدفعه درحال وصل کردن همستر به تون کیپر قطع شد کیف پول کامل نابود شد از دوباره تون کیپر بالا اومد نصب کردم ولی ۹۸۰ دلار من صفر شد چیکار کنم الان ممنون راهنمای کنید

    • farachange-admin
      1403-04-06

      سلام وقت بخیر، شما باید دوباره همون کیف پول قبلی رو با کمک عبارت های بازیابی نصب کنید

  • الهام انتشاری
    1403-04-06

    سلام هنوز وقت داریم نات کوین ها را از تلگرام انتقال بدیم

  • الهام
    1403-04-06

    سلام هنوز وقت داریم نات کوین ها را از تلگرام انتقال بدیم الان چه کاری باید انجام بدیم

    • farachange-admin
      1403-04-06

      سلام وقت بخیر، زمان انتقال نات کوین از تلگرام به کیف پول تا 16 ماه میلادی بود یعنی حدود 10 روز پیش

  • الهام
    1403-04-06

    سلام روزتون بخیر چند بار پیام. دادم خیلی وقته نات کوین را انتقال دادم تن کیپر ولی نشون نمیده الان چیکار کنم

    • farachange-admin
      1403-04-06

      تا تاریخ 16 ژوئن زمان برای برداشت نات کوین وجود داشت، اگر بعد از این تاریخ قصد برداشت داشتین امکانش وجود نداشته

  • بهزاد پورحسین
    1403-04-07

    سلام خسته نباشید تعداد ۳۰ هزار تا نات کوین انتقال دادم به حساب نوبیتکس ولی به حسابم ننشسته و اینکه چطور می تونم کیف پول تون کیپر را بازیابی کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • farachange-admin
      1403-04-07

      سلام وقت بخیر موقع انتقال ممو آیدی رو هم وارد کردین؟

  • فرشته
    1403-04-09

    عاااالی

  • حسین خسروی
    1403-04-10

    سلام، ببخشید میشه چنتا ایدراپ مثلا ناتکوین و همستر وچندتا دیگه رو بعد به یه ولت تونکیپر وصل کنم

    • farachange-admin
      1403-04-11

      سلام، میتونید هر توکنی که مبتنی بر تون هست رو به تون کیپر وصل کنید اما ترجیحا اگر از نظر امنیت از یک کیف پول استفاده نکنید بهتره

  • وحید رضایی
    1403-04-11

    با سلام خدمت شما من این کیف از شرکت سازنده اش دریافت کردم و نصب و کد گذاری همه چیز تمام شده فقط میخواستم بدونم که درآمدش در روز چقدر است با تشکر از راهنمایی های لازم و کافی شما

    • farachange-admin
      1403-04-11

      سلام وقت بخیر، منظورتون درآمد حاصل از استیکینگ هست؟

  • فرهاد
    1403-04-16

    من توی چند تا بازی تلگرامی هم زمان هستم، اگر لیست شدن میتونم برای همشون از یک ولت استفاده کنم؟

    • farachange-admin
      1403-04-16

      سلام وقت بخیر، بله می تونید ولی از نظر امنیتی بهتره که از یک ولت برای همه پروژه ها استفاده نکنید

  • احمد رضا محمدی
    1403-04-17

    سلام من تو تون کیپر تراکنش داشتم هم ادرس وهم کامنت درست بود ولی ارز ارسال نشد ورو کامنت قفل سبز خوردبعد هم رفتم تو تنظیمات وگزینه اخر رازدم تراکنشها هم پاک شدباید چیکار کنم..مچکرم

  • روح الله واعظ
    1403-04-27

    آیا در کیف پول تون کیپر ،دو الی سه ارز دیجیتال را می‌توان به یک wallet وصل کد مثلا همستر وتپوسواب را فقط به یک wallet وصل شود لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • farachange-admin
      1403-04-28

      سلام وقت بخیر، بله امکانش هست

  • محمدعلیجانی
    1403-04-29

    سلام وقت بخیر..حسابم هک شده..کل دارایی ناتکوینام صفر شدن چکار کنم

    • farachange-admin
      1403-04-30

      سلام وقت بخیر، متاسفانه نمیشه کاری انجام داد
      اگر می‌دونید از کجا و به چه طریقی حسابتون هک شده فقط باید همون برنامه رو پیگیری کنید و به پشتیبانی پیام بدید

  • مجید شکوهی
    1403-04-30

    سلام، در تون کیپر چند نوع ارز داریم برای هر ارز باید عبارت بازیابیbackup جداگانه بسازیم یا یدونه بسازیم مشترک برای همه هست؟

    • farachange-admin
      1403-04-30

      سلام وقت بخیر، همه ارزهایی که بر بستر تون کوین باشن در تون کیپر قابل پشتیبانی اند و فقط کافیه یکبار کلمات بازیابی رو فعال کنید برای یک کیف پول

  • مهدی شجاعی
    1403-04-30

    سلام وقت بخیر دکمه ارسال گیف پول من غیر فعال شده چجوری باید فعالش کنم

  • Mahsa
    1403-05-07

    سلام.من مقدار زیادی نات کوین داشتم، همه رو به تون کیپر فامیلم منتقل کردم.و یک ماه قبل انگار نات کوین ها از اون حساب برداشته شده اما فامیلم میگه برداشتی نزدم و باگ تونکیپره.تاریخ 1 june برداشت شده
    و قسمت history قسمتی که همه نات کوین ها برداشته شده، قسمت کامنتش این پیام نوشته شده:
    Claim +10000,00 NOT. Funds will be returned after wallet confirmation.
    میشه بگید مشکل چیه؟!مقدار نات کوین ها کم شده و این پیام قسمت کامنتش نوشته شده
    اون اکانت الان دست منه، و یک ماهه منتظرم اون نات کوین ها برگرده اما هنوز برنگشته.
    من اون نات کوین هارو از خود تلگرام منتقل کردم به تون کیپر خودم، و از اکانت تونکیپر منتقل کردم به اکانت فامیلم.
    منظورم اینه ربات یا اشتباهی از جانب من نبوده.
    میشه بگید باید چیکار کنم؟ اصن چه مشکلی پیش اومده؟ نمیدونم از کجا باید کمک بخوام

    • farachange-admin
      1403-05-07

      سلام وقت شما بخیر
      اگر در رابطه با اینکه از کیف پول برداشتی نشده مطمئن هستید، امکان 2 تا مشکل وجود داره 1- اینکه کیف پول شما هک شده باشه که در این صورت راه حلی برای برگشت پول وجود نداره و 2- اینکه باگ نرم افزاری از سمت خود کیف پول باشه
      پس شما اول تاریخچه کیف پول رو برای برداشت بررسی کنید و اگر برداشتی از سمت خود شما انجام نشده بود، به پشتیبانی تون کیپر پیام ارسال کنید مبنی بر اینکه دارایی هاتون نمایش داده نمیشه، اگر از سمت سیستم باشه مشکل از این طریق می‌تونید بر طرفش کنید

  • محمدرضا جوانمرد
    1403-05-08

    سلام رمز تون کیپر یادم رفته ،چیکار کنم؟
    برای همستر میتونم تون کیپر حذف کنم تراست وصل کنم؟

    • farachange-admin
      1403-05-09

      سلام وقت بخیر
      اگر داخل کیف پول موجودی ندارین که می تونید کیف پول جدید بسازید و به ربات همستر متصل کنید

  • شایان شعبانی
    1403-05-08

    من دیروز رفتم به ایردراپ ماجور گفت باید ۱سنت بپردازیدرفتم به تون کیپر ۳و۴ بار دستم خورد و ۷سنت من از بین رفت.باید چیکار کنم برگرده.جالبه رفتم تو ماجور دیدم پولی که دادم کارم راه نیوفتاده و۲۰۰۰۰ بهم نداده

  • محمدحسین حسینی
    1403-05-11

    سلام خسته نباشید،،
    یه ربات مشکوکی به کیف پول تون کیپر وصل کردم ، الآن خواستم حذفش کنم ، ربات باز نمیشه بالای ربات زده کلاهبرداریه،
    میخواستم بپرسم، میشه این روبات رو از کیف پول تون کیپر حذف کنم ، اگه میشه چطوری؟؟
    از داخل خود تون کیپر میشه حذفش کرد؟؟

  • محمدحسین حسینی
    1403-05-11

    سلام، خسته نباشید،، یه ربات مشکوک رو به کیف پول تون کیپرم وصل کردم ، ، الآن خواستم روبات رو باز کنم بالاش نوشته کلاهبرداری،
    میخواستم بپرسم میشه این روبات رو از کیف پول حذف کرد؟ اگه میشه ،چطوری؟؟ از داخل خود کیف پول میشه حذفش کنم؟؟
    ممکنه هک شده باشه؟ اگه هک شده چیکار کنم

    • farachange-admin
      1403-05-11

      سلام وقت بخیر
      اگر داخل خود ربات اتصال به کیف پول داره، باید از داخل خود ربات بشه اتصال رو ریمو کرد

  • بهزاد مشعوفی
    1403-06-15

    منظور از کامنت یا ممو چیه .به عبارت دیگه چی باید بنویسیم در این قسمت

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان