استخراج ترون

معرفی بهترین سایت ها استخراج ترون (TRX)

تاریخ انتشار : 25 مرداد 1402

در صورتی که در پی بهترین سایت‌ها برای استخراج ترون هستید، تا به کمک این راه ارز دیجیتال رایگان کسب کنید  دراین مقاله از صرافی فراچنج همراه ما باشید. یکی از معتبرترین شبکه‌های بلاک ترون است. با داشتن کارمزد پایین و سرعت بالا ترون بسیار محبوب شده است. این جریان موجب شد، افراد زیادی برای یافتن بهترین سایت استخراج این رمزارز و ماینینگ آن اقدام کنند.ترون توکنی است که، جهت تکمیل تراکنش‌های درون شبکه‌ای صورت می‌گیرد. نماد ترون TRX است. همراه ما در مقاله دیگری از صرافی فراچنج باشید تا بهترین سایت‌ها را برای استخراج ترون در سال ۲۰۲۳ نام برده و بررسی کنیم.

ترون (Tron) چیست؟

مثل خیلی از شبکه‌های بلاک چین دیگر، ترون یک پلتفرم نامتمرکز است که این توانایی را دارد تا پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را انجام دهد. در سال ۲۰۱۷ در سنگاپور ترون به وجود آمد. یک مهندس چینی به نام جاستین سان (Justin sun) مدیر گسترش پروژه ترون بود که رزومه بسیار زیادی در مورد تکنولوژی و همینطور رشد بیت کوین دارد. یک نوع توکن بومی که با نماد TRXبه نمایش گذاشته می‌گردد، توکن بومی ترون (Tron) نام دارد. الگوی تصحیح شده یا به نوعی زیر مجموعه مکانیسم اجماع گواه اثبات سهام Proof of Stake در شبکه ترون به عنوان الگوریتم اجماع بکار برده شده است. به این اثبات سهامی که نمایندگی شده استDelegated Proof Of Stake و به طور خلاصه DPoS می‌گویند.

مهم‌ترین گزینه‌های مفید در نتیجه بهره گیری از مکانیسم اجماع اثبات سهام نمایندگی به ترتیب:

  • مقیاس‌پذیری در داخل شبکه بیشتر می‌گردد.
  • بیشتر شدن میزان نرخ پردازش کارمزد در ثانیه (TPS) بیشتر می‌گردد.
  • به دلیل همین ویژگی‌ها یکی از پرکاربردی‌ترین و مقیاس پذیرترین در شبکه‌های بلاک چین شبکه ترون است. ترون دارای تراکنش‌هایی با کارمزد پایین دارد و پشتیبانی ۲۰۰۰ تراکنش در هریک ثانیه را انجام می‌دهد.

استخراج ترون چگونه انجام می‌شود؟

زمانی که می‌گویند از گواه اثبات سهام (در این بخش منظور همان نوع اصلاح شده گواه اثبات سهام) در مکانیسم اجماع کار شبکه ایی بکار برده شده این معنی را دارد که استخراج ترونی در آن وجود ندارد. در اصل بهره بردن از کلمه استخراج در ترون معنی ندارد و شرکت افراد به وسیله استیک (Stake) رمزارز TRXدر فرایند اجماع صورت می‌گیرد.

طبق این جریان کاربران توکن‌های مختص خود را به چرخه اعتبارسنجی وارد کرده و استیکینگ (Staking) به جای ماینینگ انجام می‌دهند. با این تفاصیل دیگر خبری از دستگاه‌های که توان محاسباتی زیاد و هزینه بالا دارند نیست در نتیجه تراکنش‌ها خیلی سریع پردازش می‌گردند. در این فرایند کسانی منتخب به عنوان نود اعتبارسنج می‌گردند که بتوانند بالاترین تعداد اعتبارسنجی یا استیکینگ را دارند. البته این عنوان برای همیشه نبوده و پی در پی در میان نودها در چرخش است. ولی راه‌های متنوع زیادی برای کسب استخراج ترون وجود دارد.

معرفی بهترین سایت های استخراج رایگان ترون

تعدادی از سایت‌ها به عنوان سایت استخراج ترون بدون هزینه و رایگان خود را عنوان می‌کنند. بهتر است قبل از اینکه بهترین سایت‌های استراج ترون به صورت رایگان را نام برده و توضیح دهیم، بدانید بهترین و معروف‌ترین سایت برای استخراج ترون ترون_نتوورک یا tron. network است.

معیارهای که باید برای انتخاب سایت استخراج ترون داشته باشید:

برای اینکه بهترین سایت را برای استخراج ترون انتخاب کنیم به یک سری معیار نیاز داریم. اولین گزینه میزان اعتبار اپلیکیشن، وب سایت یا پلتفرم منتخب است که به طور تقریبی اکثر پلتفرم‌ها به جزء وب سایت‌های رسمی و صرافی‌های بزرگ و معتبر بهره ایی از آن نبرده اند.

جدا از این موارد، گزینه‌های متعددی برای گزینش بهترین سایت استخراج ترون تاثیر دارد مانند:

  • مقدار حجم در داخل معاملات پلتفرم.
  • میزان سود دریافتی سالانه پلتفرم.
  • میزان زمانی که دارایی بلوکه می‌گردد.
  • قوانین پلتفرم‌های گوناگون یا دستورالعمل‌های آن ها.
  • اندازه مقداری که از سپرده‌گذاری یا استیکینگ پاداش تعلق می‌گیرد.
  • این که چه نوع پلتفرمی است. (پروتکل وام‌دهی و ییلد فارمینگ (yield farming)، استخر نقدینگی، صرافی غیرمتمرکز) )

معرفی بهترین سایت‌های استخراج ترون

برای استخراج ترون ۳ تا از بهترین سایت‌ها رو براتون معرفی می‌کنیم:

1. trxworld.org؛ سایت رایگان برای استخراج ابری ترون

یکی از پلتفرم‌ها با محیط امن برای استخراج ابری ترون، پلتفرم trxworhd است. برای ورود به این سایت، خیلی ساده می‌توانید در گوگل اسمش را سرچ کنید. یکی از گزینه‌های جذاب این وب سایت سادگی‌اش است. به صورتی که خیلی راحت می‌توانید در آن ثبت نام کنید. بعد از ورود به سایت، وارد قسمت شده و رمزپسورد و ایمیل خود را وارد کنید. در ثبت رمز دقت کنید زیرا گزینه ریکاوری رمز پسورد وجود ندارد. بعد از ورود به عنوان یک کاربر در سایت، مقداری ترون به صورت رایگان در داشبور شما هست که این امکان را به شما می‌دهد تا رایگان استخراج انجام دهید. دو نوع اکانت در این وب سایت خواهید داشت یکی به نام Wallet Account و دیگری به نام Promotion Acount. به همراه برگزیدن اکانت، می‌توانی عملیات استخراج ابری TRXرا شروع کنید و یا به شکل روزانه این ارز را برداشت کنید.

داخل قسمت داشبورد سایت trxworhd می‌توانید ترون‌های سایت استخراج می‌کند را در لحظه مشاهده کنید. یکی از مهم‌ترین عوامل محبوبیت این پلتفرم کلود ماینینگ، رایگان بودن استخراج ترون است. کاربران به وسیله دعوت اطرافیان و دوستان خود به پلتفرم trxworhd می‌توانند میزان کارمزد تراکنش‌ها را پایین آورده و سود بالاتری به دست آورند.

2. cryptoff.cc؛ بهترین سایت کلود استخراج ترون

همین که وارد سایت کریپتوف. یا cryptoff. cc شدید، با دیدم محیط فوق العاده جذاب و ساده شوکه می‌گردید. پس خیلی ساده می‌توانید روی دکمه ریجستر کلیک کرده و با ثبت ایمیل همراه رمزعبور، خیلی راحت وارد سایت گردید. به محض ورود به سایت مقدار هش ریت استخراج ابری به وسیله این سایت را می‌توانید ببینید. با توجه به این که میزان قدرت هش از روس مقدارسرعت ماینینگ مشخص می‌گردد، پس بالا رفتن میزان قدرت در هش، با افزایش سرعت استخراج و به همراه میزان ترون‌های افراد رابطه مستقیم دارد. خبر خوب این است که هش در پلتفرم cryptoff. cc از ۱۸۵ آغاز می‌گردد که در جهت کلود ماینینگ ترون سرعت مناسبی دارد.

شروع ماین ابری در این سایت به همراه کلیک روز لگور رمزارز ترون و بعد از آن تنظیم میزان سرعت استخراج صورت می‌گیرد. هنگامی که مقدار ترون‌های کاربران به ۷۵ برسد، برداشت آن‌ها آزاد است. داشتن گزینه Bonus در داخل منو این سایت، یک ویژگی خوب دارد و آن این است که با هر بار کلیک روی آن طی هر۶ساعت هش ریت استخراج اضافه به عنوان هدیه پاداش می‌دهد. در صورتی که خواستار میزان بالاتری هش هستید، با کلیلک روی Affiliate لینکی برای دعوت افرادزیر مجموعه خود دریافت کنید و با عضویت هر زیر مجموعه میزان هش بالاتری به دست آورید.

3. IQMining؛ بهترین سایت برای استخراج ابری ترون

یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین سایت‌ها برای استخراج ابری ترون آی کیو ماینینگ است. فعالیت این سایت از سال ۲۰۱۶ آغاز شد. در این سایت به جز ترون رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، مونرو، دش و لایت کوین را هم می‌توان استخراج کرد. درنتیجه اگر می‌خواهید بیت کوین استخراج کنید بررسی این سایت را توصیه می‌کنیم.

در داخل این سایت گزینه‌های گوناگونی وجود دارد که تعدادی از آن‌ها مخصوص کلود ماینرها است. درضمن به جزء جذب اعتمادشان، تنوع مناسبی برای ماینینگ ابری برای کاربران خود دارد.

مثلا می‌توان سرمایه‌گذاری را به صورت خودکار برای ماینرها قبل از بازه ماینینگ ایجادکرد. به این وسیله میزان توانایی و قدرت هش استخراج بالا می‌رود و ماینر این توانایی را دارد که ترون بالاتری را استخراج کنید.

 سرمایه‌گذاری در استخرهای نقدینگی

با توجه به مکانیسمی که در شبکه ترون به عنوان اجماع بکار رفته اثبات سهام، بهتر است برای کسب ترون به استیک کردن میزانی توکن شبکه پرداخت. در این جریان با انجام اعتبارسنجی کی توانید پاداش کسب کنید. در سایت‌هایی که استخراج  یا استیک کردن ترون مجانی است دیگر به سخت‌افزارها یا دستگاه‌های بخصوصی نیاز ندارید. با پیدا کردن یک صرافی یا وب سایت و یا کیف پول برای استخراج ترون بدون پرداخت هزینه‌ای می‌توانید از شبکه بهره ببرید. صرافی‌های پنکیک سواپ (Panckake Swap)، سوشی سواپ (Sushi Swap)، بایننس (Binance) و… جزء بهترین سایت‌ها جهت استخراج ترون به وسیله استخر نقدینگی هستند. با سپرده‌گذاری ترون داخل استخرهای نقدینگی می‌توان TRX به دست آورید.

اپلیکیشن و نرم‌افزار استخراج ترون

تعدادی از نرم‌افزارها یا ربات‌ها هستند که می‌توانند استخراج ترون را انجام دهند. این دسته موارد با طرفداران بسیار زیادی همراه شدند که با تبلیغات‌های جدید افزایش هم پیدا کرده است. البته بیشتر این ربات و اپلیکیشن‌ها کارایی ندارند. تنها اپلیکیشن‌ها یا ربات‌هایی معتبر هستند که ترون آن‌ها را تایید و حمایت می‌کند. یکی از اپلیکیشن‌هایی که در تلفن همراه می‌توانید در جهت استخراج ترون استفاده کنید، Mine Tron است. با مراجع به گوگل و سرچ می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید و بعد خیلی راحت ترون استخراج کنید.


جمع‌بندی:

در صورتی که می‌خواهید ترون استخراج کنید بهتر است ابتدا به دنبال سایت عالی برای کسب آن بدون پرداخت هزینه‌ای باشید و صبر کنید. شبکه ترون بر پایه مکانیسم اجماع گواه اثبات (PoS) بوده و نمی‌تواند ماینینگ یا استخراج انجام دهد. البته با استیکینگ کردن می‌توان ترون از این شبکه به عنوان پاداش کسب کرد. در بعضی از صرافی‌ها یا نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های گوشی همراه به استخراج و ارائه ترون پرداخت کرده اند. با این وجود تنها وب سایت قابل اعتماد فقط سایت خود ترون به آدرسtron. network  هست و به غیر از آن تعداد کمی از وب سایت‌های دیگر قابل اطمینان هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان