هدف بعدی قیمت بیت کوین در کجا قرار دارد؟

هدف بعدی قیمت بیت کوین در کجا قرار دارد؟

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 24 اسفند 1402

خرید و فروش ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین در روز گذشته به ۷۳ هزار دلار رسید و سقف تاریخی جدیدی برای خود به ثبت رساند. با توجه به افزایش شاخص ترس و طمع بیت در این روزها تحلیل گران در تلاش‌اند تا آینده این ارز را پیش بینی کنند. در این میان یکی از تحلیلگران مطرح بازار می‌گوید که هدف بعدی بیت کوین در ناحیه ۱۷۰ هزار دلار قرار دارد و امکان اینکه تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به آن برسد زیاد است. همچنین یکی دیگر از تحلیلگران بازار خاطر نشان کرده است که قیمت BTC در انتهای چرخه فعلی به محدوده ۳۳۷ هزار دلار خواهد رسید.

هدف بعدی قیمت بیت کوین در کجا قرار دارد؟

به نقل از فراچنج و به گزارش کوین تلگراف، علی رفم اینکه قیمت بیت کوین تا به این لحظه از ناحیه ۷۳ هزار دلار عبور کرده است، تحلیلگری به نام ویلی وو بر این باور است که چرخه بیت کوین تازه شروع شده است و قیمت به صعود خود ادامه خواهد داد. این تحلیلگر با انتشار شاخص «BTC Price Models» که توسط شخص خودش طراحی شده است، اعلام کرده:

بیت کوین 71 هزار دلاری تقریبا در وسط کانال قرار داد. سقف این کانال در ناحیه 337 هزار دلار است. بنابراین با توجه به این شرایط BTC هنوز باید به صعود خود ادامه دهد. موقعیت فعلی این رمز ارز شبیه به موقعیت بیت کوین در ناحیه 20 هزار دلاری قبل است.

 

همچنین در این بررسی، شاخص کلات بیت کوین که در تصویر زیر با رنگ آبی نمایش داده شده است وارد بخش آبی شده و نشان می‌دهد تحلیل فاندامتال هم رالی صعودی بیت کوین را حمایت می‌کند.

علاوه بر این تحلیلگر دیگری به نام دیو هم نموار هفتگی و شاخص‌های تکنیکالی مثل مکدی را بررسی کرده و با انتشار نمودار زیر اعلام می‌کند که قیمت بیت کوین تا اردیبهشت ۱۴۰۳ به مرز ۱۷۰ هزار دلار می‌رسد.
با این حال  در پاسخ به هدف بعدی قیمت بیت کوین در کجا قرار دارد؟ نمی‌توان پاسخ دقیقی داد، چرا که ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی دارند و کاملا قابل حدس نیستند. کتی وود مدیر عامل شرکت آرک اینوست هم در این راستا باورد دارد که قیمت بیت کوین در یک هدف بلند مدن تا پیش از سال 2030 به 1 میلیون دلار خواهد رسید.
او در این رابطه خاطر نشان کرد:
تایید صندوق های ETF بیت کوین نقطه عطف مهمی برای ارزهای دیجیتال بود. به همین خاطر ما بر این باوریم که قیمت بیت کوین تا پیش از سال 2030 به 1 میلیون دلار خواهد رسید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان