ارز دیجیتال پپه

ارز دیجیتال پپه چیست؟

دسته بندی : معرفی رمز ارزها
تاریخ انتشار : 3 بهمن 1402

ارز دیجیتال پپه چیست؟ پپه یکی از میم های بسیار محبوبی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، و خیلی سریع توانست داخل لیست ۱۰۰رمزارز برتر قرار بگیرد، ارزدیجیتال پپه است. PEPE توانست خیلی سریع و هر روز تعداد طرفدارانش را افزایش دهد. درصورتی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، یکی از ارزهای دیجیتال، که می توان از آن درآمد کسب کرد،همین میم کوین PEPE است. بعد از اینکه با این رمزارز به خوبی آشنا شدید، می‌توانید ترید یا هولد آن را به درستی، انجام دهید و درآمد کسب کنید. PEPE هیچ ارزش ذاتی ندارد. اما پس چطور می‌تواند تا به این اندازه معروف شود و یک فرآیند کسب درآمد باشد؟ در این مقاله همراه فراچنج باشید تا درباره این میم کوین توضیحاتی را ارائه و بررسی کنیم.


ارز دیجیتال پپه چیست؟


پپه کوین یا ($PEPE) یک ارز دیجیتال محبوب میمی است که بر پایه زنجیره‌ متن باز اتریوم ساخته شده است. بعد از راه‌اندازی عمومی آن در آوریل 2023، پپه کوین به یکی از  محبوب ترین ارزها تبدیل شد و حجم معاملات آن به شدن افزایش پیدا کرد.

در این رابطه جالب است بدانید، برای اینکه سرمایه‌بازار دوج‌کوین (DOGE) به بیش از یک میلیارد دلار برسد، تقریبا چهار سال طول کشید. اما، پپه کوین توانست در سه هفته پس  از راه‌اندازی خود به این محدوده برسد. با اینکه قیمت PEPE از آن زمان نوسانات زیادی را تجربه کرده است، با این وجود تعداد دارندگان آن همچنان تاثیرگذار بالا است.

در وب‌سایت رسمی پپه کوین آمده است که $PEPE ارزش ذاتی ندارد و بر اساس یک میم ساخته شده است. اما با همه این ها این ارز دیجیتال در صرافی های معتبر زیادی لیست شده و  حال، بیش از صد هزار سرمایه گذار تا به امروز اقدام به خرید این ارز کرده اند.


نحوه ورود و عملکرد رمزارز پپه


ارز دیجیتال PEPE از یک میم با مزه‌ و معروفی به اسم پپه که در واقع نام یک قورباغه (PEPE the Frog) است، تشکیل شد. وب سایت رسمی ارزدیجیتال پپه بارها تاکید کرده که این رمزارز فاقد هیچ ارزشی است. نماد، PEPE شبیه به یک قورباغه سبز رنگ با بدنی انسانی نما است. خیلی از افراد تحلیل‌گر معتقدند که ارزدیجیتال پپه برای جذب مردم و سرمایه گذاران به سمت میم کوین‌ها بوده و این رمزارز توسط افراد معتبری پشتیبانی می‌گردد. چرا که سرعت صعود و حتی قرار گیری در صرافی بایننس برای رمزارز پپه بسیار سریع اتفاق افتاد. پس قطعا یک برنامه دقیق برای میم کوین PEPE وجود داشته تا از شیبا و دوج کوین سبقت بگیرد.

برای میم دوج کوین، ۴ سال زمان صرف شد تا این رمزارز به ارزشی بالای ۱ میلیارد دلاری برسد. اما میم کوین پپه تنها پس از معرفی به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار فعالیت را آغاز کرد و کمی بعد به مقدار ۰.۰۰۰۰۰۱۴۱۶ دلار رسید. Memecoin پپه، مکانیسم کاهش تورمی دارد که، توسط آن مقدار از توکن‌ها به همراه هر میزان تراکنشی سوزانده می‌شوند. این فرایند برای کاهش این مقدار و افزایش ارزش رمزارز پپه فعالیت خود را انجام می‌دهد. همچنین، رمزارزPEPE از یک مدل توزیع به صورت مجدد بکار می‌برد که طی آن قسمتی از هر تراکنش، مختص دارندگان توکن است. به این ترتیب، ارتباط کاربر و سرمایه گذار تقویت شده و افراد علاقه‌مند به انجام این فرایند می‌شوند.


عوامل تاثیر گذار روی ارزدیجیتال پپه در آینده


تعدادی ویژگی بسیار کلیدی وجود دارد، که روی میزان بیشتر شدن ارزش Pepecoin بسیار تاثیر گذار است. در ادامه برخی از آن‌ها را برایتان بررسی می‌کنیم.

  • لیست شدن داخل صرافی‌ها

میم کوین PEPE زمانی با سیر افزایش قیمت رو به رو شد که در فهرست رمزارزهای صرافی بایننس قرار گرفت. بعد از آن ارزدیجیتال پپه در یک صرافی بسیار نامی دیگری یعنی کوین بیس لیست شد. به خاطر وجود صرافیCoinbase داخل آمریکا و تابع قوانین آن، قرار گرفتن در فهرست این صرافی به مراتب بسیار سخ‌تر از صرافی بایننس است.

  • تاثیر هاوینگ بر BTC

هاوینگ BTC یک اتفاق به صورت برنامه ریزی می‌باشد  که طی هر ۴ سال ۱ بار رخ می‌دهد. هاوینگ باعث افزایش قیمت رمزارز بیت کوین می‌شود. در تاریخ ۱۴۰۳و ماه اردیبهشت زمان رویداد هاوینگ است و به صورت کلی تمامی رمزارزها در دنیای کریپتوکارنسی مانند ارزدیجیتال پپه با افزایش قیمت همراه می‌شوند. </p>

  • پیشرفت‌های دریافت کرده در آینده

اگر که PEPE قصد ادامه یا پیشرفت در بازار کریپتو کارنسی را داشته باشد، باید قطعا بعضی ویژگی‌های خود را تغییر و به روزرسانی انجام دهد. چرا که رمزارز پپه ارزش ذاتی ندارد. زیرا اگر به همین صورت فعالیت خود را ادامه دهد، احتمال کاهش و نابودی این میم کوین بسیار بالا است. در بازار ارزهای دیجیتال که بسیار بی‌ثبات است، پپه نیاز به یک برنامه ریزی عالی برای فعالیت دارد، تا بتواند دوام بیاورد.


تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال پپه


در مورد توسعه و گسترش همراه با پیشرفت یک رمزارز، تیم توسعه نقش بسیار پررنگی را ایفا می‌کنند. برای اینکه از آینده ارزدیجیتال پپه و همچنین سنجش شرایط و سرمایه‌گذاری روی آن مطمعن شوید، بررسی و تحقیق درباره تیم توسعه دهنده‌ی آن بسیار موثر است. داده‌های مورد نیاز و یا زیادی درمورد افراد توسعه دهنده رمزارز PEPE وجود ندارد. قبل از پپه، رمزارز بیت کوین و دوج کوین اطلاعاتی را از تیم توسعه دهنده خود ارائه ندادند. ولی با این وجود پپه یک تیم به صورت استقلال یافته با هدف افزایش و بهبود شرایط بازار ارزهای دیجیتال دارد. این تیم  برای رمزارز پپه، فعالیت می‌کنند. خیلی از تبلیغات‌های پربیننده توسط افراد توسعه دهنده داخل توییتر قرار می‌گیرد در نتیجه افرادی به آینده درخشان این رمزارز امیدوارد هستند.


کامیونیتی ارز دیجیتال pepe


یکی از ویژگی‌های بسیار عالی که موجب بیشتر شدن قیمت رمزارزها در آینده می‌شود، کامیونیتی است. این جریان درباره میم کوین پپه هم صدق می‌کند. زمانی که وارد سایت آن می‌شوید متوجه فعالیت این رمزارز در ۲ زمینه توییتر و تلگرام خواهید شد. در ضمن به وسیله تلاش افراد توسعه دهنده این میم کوین، یک فعالیتی را طراحی و اعمال کردند تا افراد بیشتر جذب استفاده از میم کوین پپه شوند. با توجه به این فرایند، مردم بیشتر علاقه پیدا می‌کنند تا از PEPE نگهداری کنند. در هنگام خرید و فروش رمزارز PEPE، مقدار هزینه آن بین تمام افراد هولدر یا کسانی که این رمزارز را دارند، تقسیم می‌گردد.


برنامه راه اندازی پپه


رمزارز PEPE برای اینکه وارد بازار ارزهای دیجیتال گردد، ۳ مرحله را انجام داد:

  • مرحله ۱: دقت به راه اندازی کوین و سرمایه‌گذاری و فعالیت در بخش‌های تبلیغاتی مثل توییتر.
  • مرحله ۲: تمرکز روی جمعیت تشکیل دهنده دنیای کریپتوکارنسی (Community Partnerships)همراه با قرار گرفتن داخل فهرست صرافی‌های بزرگ و نامی مثل بایینس و کوین بیس.
  • مرحله ۳: تشکیل آکادمی میم کوین پپه و ایجاد تبلیغات گسترده در تمام دنیا.

مقایسه ارز دیجیتال پپه با شیبا و دوج کوین


خیلی از تحلیلگران اعتقاد دارند که رمزارز پپه، برای سبقت از دو رمزارز دیگر، یعنی دوج کوین و شیبا به وجود آمده است. پپه به همه نشان داد می تواند سرمایه داران زیادی را تنها با یک نماد تعیین شده فاقد ارزش گردآوری کند. در دنیای رمزارزها و میم کوین‌ها شاید PEPE  قدرت حل مشکلی نباشدو در واقعیت هیچ استفاده کاربردی نداشته باشد، ام از نظر جمع آوری اجتماع موفق بوده است. خیلی از مردم تنها چون شخص ایلان ماسک را دوستدارند و او در تویییتر و خیلی مواقع از رمزارز دوج کوین حمایت می‌کند، این رمزارز را تهیه می‌کنند.

در بعضی اخبار، به این کته اشاره کردند که قرار است شیوه های پرداختی پلتفرم X یا تویتتر توسط این رمزارز صورت گیرد. دوج کوین همراه با مقدار ارزشی ۱۲.۰۴ میلیارد دلاری، رتبه ۹ بازار کریپتوکارنسی را به نام خود کرده است.در ادامه، ارزش بازار میم کوین شیبا حدودا ۵ میلیارد دلار است. به همین ترتیب این رمزارز در رتبه ۱۶ بازار رمزارزها قرار دارد. درحال حاضر شیبا قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۹۷ دلاری در بازار دارد.

طی یک بررسی ساده متوجه می‌شوید که رمزارز PEPEدر این سال‌ها با کاهش سود همراه بوده است و نسبت به قبل عملکردی پایینتر دارد. با این وجود، با تمام این داستان ها، خیلی از افراد سرمایه گذار دارای خود را صرف این رمزارز می‌کنند.


بررسی آینده ارز پپه


در این مقاله میم کوین بامزه، ارزدیجیتال پپه را بررسی کردیم و دانستیم که این رمزارز در مدت زمان بسیار کمی که وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده، افراد زیادی را جذب خود کرده است. اصلی‌ترین علت ایجاد چنین شرایطی برای این رمزارز جدید کامیونیتی بود که ارزهای دیجیتال دقت به این رمزراز یعنی PEPE داشتند. با این تفاسیر اگر که پپه به عنوان یک دارایی هیچ ارزشی نداشته باشد، خیلی مناسب برای سرمایه‌گذاری که ریسک پایینی داشته باشد، بهترین انتخاب نیست. ولی می‌تواند روند صعودی خود را آغاز کند و پتانسیل افزایش قیمت در گذر زمان را دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان