آموزش کیف پول کوینومی |به همراه لینک دانلود

تاریخ انتشار : 8 شهریور 1402

کیف پول کوینومی یکی از کیف پول‌های محبوب برای نگهداری ارز دیجیتال در بین کاربران محسوب می‌شود. داشتن کیف پول معتبر ارز دیجیتال برای افرادی که می‌خواهند دارایی خود را خارج از صرافی نگهداری کنند یا از صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده می‌کنند، امری ضروری و اساسی به شمار می‌آید. در این راستا ولت‌های زیادی وجود دارد، اما کوینومی یکی از محبوب‌ترین آن‌ها است که امنیت بالایی هم دارد. ما در این مطلب از صرافی فراچنج می‌خواهیم تا آموزش کیف پول کوینومی را در اختیار شما قرار دهیم. لذا در ادامه همه موارد مهم در پیرامون این مطلب را بررسی می‌کنیم.

مختصری از تاریخچه کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی یک ابزار نرم‌افزاری (آنلاین) برای نگهداری ارزهای دیجیتال (انواع مختلف کریپتوکارنسی‌ها) است. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود را به صورت کاملا امن، ذخیره کنند. فعالیت گرم این ابزار به معنای این است که برای فعالیت باید به اینترنت متصل شود و به طور مستقیم از  توسط دستگاه‌های مختلف از جمله تلفن همراه و کامپیوتر قابل دسترسی است. کیف پول Coinomi در سال ۲۰۱۴ طراحی و به بازار عرضه شد که به کمک آن امکان دریافت و ارسال بیش از ۱۲۰ کوین و ۱۷۷۰ توکن مختلف امکان‌پذیر است.


دانلود کیف پول کوینومی برای اندروید: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.coinomi.wallet

 کوینومی برای آیفون: https://apps.apple.com/app/coinomi-wallet/id1333588809

دانلود کیف پول کوینومی برای ویندوز: https://storage.coinomi.com/binaries/desktop/coinomi-wallet-1.3.0-win64.exe


  • ویژگی‌ها و امکانات کیف پول کوینومی شامل موارد زیر می‌شود:

1. پشتیبانی از ارزهای متعدد: کوینومی قادر به پشتیبانی از حدود 125 کوین و بیش از ۱۷۷۰ توکن ارز دیجیتال مختلف است، این ویژگی این کیف پول را به یک ولت مولتی کارنسی تبدیل کرده است.

2.دسترسی به کیف پول از طریق دستگاه های مختلف: با نصب نسخه‌های مختلف کوینومی بر روی دستگاه‌های متفاوت مانند تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر، کاربران می‌توانند به یک حساب کوینومی دسترسی داشته باشند و در هر زمان و مکانی دارایی های دیجیتالی خود را مدیریت کنند.

3. پشتیبانی از آدرس‌های سگویت: کیف پول کوینومی قابلیت پشتیبانی از آدرس‌های سگویت را دارد که این ویژگی باعث افزایش سرعت و کاهش هزینه‌های تراکنش‌ها می‌شود.

4. امنیت بالا: با ارتقاء تدابیر امنیتی پس از  اتفاقی که در سال ۲۰۱۹ برای این کیف پول افتاد، کوینومی به عنوان یک کیف پول امن شناخته می‌شود. تلاش برای ارتقاء امنیت و حفاظت اطلاعات کاربران از جمله اولویت‌های این کیف پول است.

5. کاربری ساده: کوینومی با طراحی ساده و کاربرپسند، به کاربران خود اجازه می‌دهد به آسانی از امکانات و قابلیت‌های آن استفاده کنند.

6. تراکنش‌های سریع و کارآمد: با پشتیبانی از آدرس‌های سگویت و بهبود ساختار تراکنش‌ها، کوینومی تراکنش‌هایی سریع و کارآمد را به کاربران ارائه می‌دهد که این مورد از جمله اصلی ترین دلایل برای محبوبیت آن در بین مخاطبان ارز دیجیتال است.

ویژگی های کیف پول کوینومی

بررسی نقاط قوت و ضعف کیف پول کوینومی

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف کیف پول کوینومی می‌پردازیم:

نقاط قوت کیف پول Coinomi:

1. حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن تراکنش ها: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول Coinomi، عدم نیاز به احراز هویت و استفاده از آدرس‌های ناشناس است. این ویژگی برای حفظ حریم خصوصی کاربران حائز اهمیت است که همین ویژگی سبب شده تا کاربران زیادی علاقه مند به استفاده از این کیف پول شوند.

2. ارائه کلمات بازیابی که فقط خودتان به آن ها دسترسی دارید: کیف پول Coinomi به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از کلمات بازیابی به اکانت خود دسترسی داشته باشند، در حالی که کلید خصوصی در سرورها ذخیره نمی‌شود. این امر امنیت کیف پول را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. با این ویژگی به راحتی می‌توانید هر زمانی که دسترسی کیف پولتان را از دست دادید، مجدد وارد ولت شوید.

3. پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف: کوینومی را می‌توان بر روی پلتفرم‌های مختلف پر استفاده از جمله دسکتاپ و موبایل استفاده کرد که این امر نشان دهنده کاربری آسان و راحت این کیف پول است.

4. رابط کاربری ساده و آسان: همانطور که چندین بار به آن اشاره کردیم رابط کاربری کیف پول کوینومی بسیار ساده و راحت است. این ویژگی سبب می‌شود تا کاربران در سطوح مختلف(مبتدی تا پیشرفته) بتوانند از این کیف پول استفاده کنند.

5.نیاز به رم و حافظه کم: از آنجایی که این ولت ارز دیجیتال بهینه‌سازی شده است، نیاز به حافظه و رم کمتری دارد که این امر به بهبود عملکرد در دستگاه‌های موبایل کمک می‌کند.

6. پشتیبانی از اغلب صرافی های معتبر: این کیف پول امکان اتصال به صرافی‌های معروفی مانند چنجلی، کوین‌سوآپ و توتال سوآپ را فراهم می‌کند.

7. پشتیبانی از کیف‌پول‌های FIO: امکان استفاده از کیف پول‌های FIO در Coinomi وجود دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد که از این ویژگی بهره‌برداری کنند.

نقاط ضعف کیف پول کوینومی:

قطعا این کیف پول هم مانند سایر موارد معایبی دارد که در ادامه به این موارد اشاره می‌کنیم:

  • مشکل امنیتی که در سال ۲۰۱۹ برای نسخه دسکتاپ این کیف پول به وجود آمد سبب ایجاد دیدگاه‌های منفی نسبت به این نسخه از کوینومی شده است.
  • امنیت این کیف پول آنلاین همانند سایر هم رده‌های خود نسبت به کیف پول‌های سرد همچون لجر کم‌تر است.
  • دسترسی به دانشنامه کوینومی برای ایرانیان محدود شده است.

اگه به دنبال بررسی سایر کیف پول‌های ارز دیجیتال هستید، کیف پول سیف پال یکی دیگر از ولت‌های ارز دیجیتال است که می‌توانید روی امنیت آن حساب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گزینه مقاله کیف پول سیف پال (SafePal) چیست؟ را مطالعه کنید.


آموزش نصب و استفاده از کیف پول coinomi

شما می‌توانید coinomi را از طریق سایت اصلی آن دانلود کنید. در ادامه این مطلب به آموزش نصب کیف پول coinomi در سیستم عامل اندروید می‌پردازیم. ( مراحل ثبت نام و راه اندازی این کیف پول در سایر پلتفرم ها مشابه است)

گام اول: کیف پول را از پلی استور دانلود کنید:

شما می‌توانید با استفاده از لینک قرار داده شده در این مطلب کوینومی را نصب کنید. البته به جهت موارد امنیتی می‌توانید از لینک‌های مستیقم سایت اصلی نیز استفاده کنید.

گام دوم: راه‌اندازی کیف پول Coinomi

پس اجرای برنامه Coinomi بر روی دستگاه اندرویدی خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. گام اول: انتخاب زبان و شروع برنامه

پس از اجرای برنامه، زبان موردنظر خود را انتخاب کنید و روی “شروع” کلیک کنید.

2. گام دوم: راه‌اندازی کیف پول

در این مرحله، سه گزینه را برای راه‌اندازی کیف پول مشاهده خواهید کرد:

– ساخت یک کیف پول سریع
– ساخت یک کیف پول کامل و پیشرفته
– بازیابی یک کیف پول دیگر

شما می‌توانید با توجه به آنچه که نیاز دارید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. در ساخت کیف پول از نوع سریع شما به آدرس عمومی از یک رمز ارز دسترسی دارید، اما در این روش نمی‌توانید کلمات بازیابی را بلافاصله یادداشت کنید و به همین دلیل اگر دسترسی به کیف پول را از دست بدهید، ممکن است همه دارایی تان از بین برود.به همین دلیل اما توصیه ما با توجه به موارد امنیتی راه اندازی نسخه کامل و پیشرفته است.

گزینه سوم هم برای کسانی است که از قبل کیف پول coinomi را داشته اند و می‌خواهند مجدد به آن دسترسی داشته باشند.

3. گام سوم: تنظیم کلمات بازیابی

در این مرحله از سمت کیف پول تعدادی کلمه در اختیار شما قرار می‌گیرد که به آن ها عبارات بازیابی می‌گوییم. توصیه اکید داریم که حتما از این کلمات محافظت کنید و آن ها را در جایی امن و به دور از دسترس دیگران ذخیره کنید.

4. گام چهار: تعیین رمز عبور

پس از تنظیم کلمات بازیابی نوبت به تعیین یک رمز عبور قوی و امن می‌رسد. حتما رمزی را تعیین کنید که قابل حدس و آسان نباشد.

در ادامه آموزش تصویری ایجاد کیف پول کوینومی را مشاهده می‌کنید.

آموزش تصویری کیف پول کوینومی

توجه: مراحل به ترتیب هستند و کافی است که مطابق راهنما پیش روید.

آموزش تصویری نصب کیف پول کوینومی

در آخر صفحه ای باز می‌شود که مربوط به تایید قوانین کیف پول coinomi است، با تایید این صفحه مراحل نصب به اتمام می‌رسد و می‌توانید از خدمات کیف پول استفاده کنید.


کیف پول کوینومی؛ ولتی امن و سریع برای کاربران کریپتو

انتخاب یک کیف پول امن و در عین حال کاربردی در صنعت کریپتو کاری آسان نیست. کیف پول اتمیک و کوینومی در این بین جزء محبوب‌ترین موارد برای کاربران هستند که تا به امروز توانسته‌اند خدمات رایگان و آنلاین خود را با بهترین نحو ارائه دهند. با این حال در این زمینه انتخاب نهایی با خودتان است.

ما در این مطب از صرافی ارز دیجیتال فراچنج تلاش کردیم تا بخش‌های مختلف و کاربردی کونومی ولت را بررسی کنیم. اما همچنان اگر درباره این کیف پول سوالی دارید در بخش کامنت‌ها بنویسید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگو سوالاتتان باشیم.


روش تماس با پشتیبانی کیف پول کوینومی به چه صورت است؟

  • بدین منظور می‌توانید با انتخاب سه خط سمت چپ کیف پول و ورود به بخش گزینه ها روی LIVE CHAT SUPPORT کلیک کنید و به صورت آنلاین با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

آیا کوینومی به مرورگر DAPPS متصل می‌شود؟

  • بله امکان اتصال COINOMI به پروژه‌های دیفای یا همان DApps وجود دارد.

کارمزد کیف پول COINOMI چقدر است؟

تراکنش ها در این کیف پول رایگان اند و در ازای خدمات از شما کارمزدی دریافت نمی‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان