ارز دیجیتال رایگان

راه‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان با گوشی

تاریخ انتشار : 15 مرداد 1402

طی سال‌های گذشته خرید و فروش ارزهای دیجیتال خیلی بیشتر از قبل شده است. قبلا، ماینرها برای اینکه ارز دیجیتال را استخراج کنند به تجهیزات گران قیمت نیاز داشتند، اما امروزه چگونگی استخراج ارز به وسیله موبایل و ارائه اپلیکیشن‌های ارز دیجیتال در آن به امری عادی تبدیل شده است. احتمالا هر شخصی این توانایی را دارد تا با کم‌ترین هزینه، رمزارز را به وسیله گوشی دریافت کنند. به همین دلیل بسیاری از کاربران به دنبال راه‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان با گوشی هستند.

کسب ارز دیجیتال رایگان با گوشی، یک روش هوشمندانه است که می‌توان به کمک آن درآمدهای منفعل و قابل قبولی را داشت. در این مقاله از صرافی فراچنج به بررسی راه‌های کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال با استفاده از گوشی می‌پردازیم. پس اگر شما هم به دنبال یک روش بدون نیاز به سرمایه برای سرمایه‌گذاری در دنیای کریپتو هستید که بتوانید آن را با تلفن همراهتان انجام دهید، با ما همراه بمانید…

راه‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان با گوشی

در ادامه متداول تربن روش های راه‌های دریافت درآمد ارز دیجیتال رایگان با گوشی را بررسی می‌کنیم:

1-برنامه‌هایی برای استخراج ارز دیجیتال با گوشی (crypto mining):

خیلی قبل تر، اپلیکیشن‌های استخراج ارزهای دیجیتال در اپ استور اپل و فروشگاه گوگل پلی ممنوع شده بودند. مهم‌ترین علت این فعالیت به خاطر فشار بالایی که این اپلیکیشن‌ها روی پردازنده‌های گوشی تلفن وارد می‌کنند، است. اما همچنان برنامه‌هایی برای استخراج هستند که شما می‌توانید به کمک آن‌ها اقدام به ماینینگ ارزهای دیجیتال با تلفن همراه کنید. فقط باید بدانید که در حال حاضر این فعالیت سطح سختی بالایی دارد و در نهایت پاداش که به شما داده می‌شود، زیاد قابل توجه نیست.

مهم‌ترین چیزی که در استخراج رمز ارزها به وسیله موبایل باید بدانید، این است که دانلود برنامه‌های استخراج ماینینگ به طریق فروشگاه‌های هوشمند داخل موبایل خود امکان‌پذیر نیست. برای بدست آورد این اپلیکیشن دو راه وجود دارد، راه اول که سطح ایمنی بسیار پایین و خطرناکی دارد، دانلود از اینترنت است. دومین روش این است که از شخصی که می‌شناسید درخواست کنید، تا معتبرترین برنامه‌ها در جهت استخراج رمزارزها را برای شما به اشتراک قرار دهند.

در این راستا دو اپلیکیشن کریپتو ماینر و پاکت ماینر از جمله شناخته شترین نرم افزارها برای استخراج ارز دیجیتال با گوشی هستند.

نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

2-ایردراپ ارز دیجیتال (Crypto Airdrop):

یکی دیگر از راه‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان با گوشی ایردراپ است. airdrop یکی از روش های تیم های توسعه دهنده ارزهای دیجیتال برای ترغیب کاربران به سمت بازار کریپتو است.مثلا در سال پیش، به همه‌ی کسانی که ریپل داشتند یا  به عبارت دیگر هولدر ریپیل بودند، رمزارز اسپارت تعلق گرفت. این در واقع یک روش تبلبغاتی تیم توسعه دهنده ریپیل برای جذب کاربران بیشتر و وفاداری سرمایه گذاران قدیمی بود.

به طور کلی اغلب برای دریافت ایردراپ نیاز به فعالیت خاصی نیست اما  در برخی از ایردراپ‌ها می‌بایست، یکسری فعالیت‌هایی که توسط تیم توسعه دهنده برای گسترش پروژه تعیین شده است را انجام دهید. مانند پیام دادن در گروه‌های تلگرامی، عضو شدن در اینستاگرام و یا فالو کردن صفحه توییتر پروژه. پس به شکل کلی، روش ایردرآپ مطمعن است و کاربران برای به دست آوردنش نیازی به شتراک گذاری کلیدهای ندارند.

اولین فعالیتی که بیشتر ایردرآپ‌ها می‌خواهند انجام دهید، منتشر کردن پروژه‌های بلاک چینی است. با این وجود در بعضی موارد شاید یکی از فعالیت‌های پروژه برای ارائه خدمات ایر درآپ در جهت بیشتر آشنا شدن با شرکت را بر عهده کاربر قرار دهد. اگر شما هم می‌خواهید پروژه های ایردراپ را شناسایی کنید و از سود آن ها بهره مند شوید، بهتر است که تقویم سایت کریپتو کال (CoinMarketCal) را هر از چندگاهی بررسی کنید.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست

3-فاست ارز دیجیتال (Crypto Faucet):

به یک برنامه یا وب سایت که دربرابر انجام فعالیت‌های به خصوص، مقداری رمزارز به عنوان هدیه در بین افراد توزیع می‌کند فاست ارز دیجیتال می‌گویند. واژه‌ی فاست به انگلیسی به معنای شیر آب است. دلیل این نامگذاری به خاطر این است که، به صورت کم کم یا قطره قطره به عنوان هدیه بین افرادی که عضو هستند تقسیم می‌کند. هدف بوجود آمدن فاست‌ها و دادن پاداش به عنوان رمزارز به کاربران، جذب بیشتر افراد برای شرکت در بازارهای کیپتوکارنسی است. در این روش برای بدست آوردن رمزارز به صورت رایگان، باید فعالیت‌های آسان مثل دیدن ویدیوهای مخصوص محصولی، کلیک روی لینک ها، کامل کردن تعدادی کپچای راجن و دیدن تبلیغات‌ها انجام داد. با بهره گرفتن از این روش و با دانستن این موضوع که ارزش رمزارزها روبه افزایش است، کاربران می‌توانند همواره میزان معینی درآمد کسب کنند.

در بیشتر سایت‌های فاست میزانی تعیین شده تا هنگامی که پاداش‌ها به آن حدود رسید، کاربر می‌تواند آن را به کیف پول خود انتقال دهد. در تعدادی از فاست‌ها احتمال دارد چندین هفته زمان ببرد تا مقدار هدایا به حد تعیین شده برسد. برای مثال از سایتbestfaucetsites. com می‌توانید بالای ۵۰ ارز برای پیدا کردن فاست بهره ببرید.

4-دعوت از دوستان در صرافی‌ها (Referral Bonus):

یکی دیگر از راه‌های بدست آوردن ارز دیجیتال رایگان به کمک دعوت از دوستان یارفرال (Referral Bonus) است. در این راه شما می‌توانید با دعوت دوستان یا آشنایان به صرافی مورد نظر، با استفاده از لینک یا کد معرف خود بخشی از کارمزد معاملات آن ها را یا رمز ارز دریافت کنید.  در هر صرافی با درنظر گرفتن نوع برنامه اش، پس از احراز هویت و ثبت نام و ورود دوستان و اطرافیان با کد معرفی شما، مقداری هدیه به عنوان رمزارز به شما تعلق می‌گیرد. طی افزایش فعالیت و افزایش معاملات، درصدی از کارمزد نیز توسط صرافی به شما تحویل می‌گردد. پس با افزایش تعداد کاربران عضو شده شما، میزان دریافت هدیه شما بیشتر خواهد شد.

رفرال گیری

5-برنامه همکاری در فروش (Affiliate Programs):

این جریان تقریبا عملکردی مثل هدیای رفرال دارد؛ در این راه به جای این که از اطرافیان خود بخواهید از یک پروژه مخصوصی بهره ببرند، می‌توانید یک شبکه اجتماعی یا پلتفرم مخصوصی بسازید و افراد بیشتری را برای استفاده از یک صرافی ترغیب کنید. این برنامه‌های طوری فعالیت دارند که با برعهده گرفتن یک پلتفرم و شبکه اجتماعی خاص تعداد زیادی از افراد را به سمت استفاده از این برنامه مشتاق کنید. در واقع، شما با ثبت و انتشار محتواهای با ارزش درمورد پروژه ایی در وبلاگ خود یا رسانه‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری آن را گسترش می‌دهید. در شرایطی که هر کاربر از طریق شما یا پلتفرم شما عضو این پلتفرم گردند مبلغی به عنوان کمیسیون به شما تحویل می‌گردد.

6-کسب ارز دیجیتال از طریق آموزش (Learn and Earn):

کسب ارز دیجیتال رایگان از این طریق افراد می‌بایست یک نوشته یا ویدیوی آموزشی مرتبط با رمزارزها را مشاهده کنند و درآخر در یک تست آسان شرکت کنند. طراحی این برنامه‌های آموزشی به گونه ایی است که کاربران زمانی که پاسخ درست به سوالات می‌دهند، مقداری رمزارز به طور رایگان کسب می‌کنند. با وجود اینکه تعداد بی‌شماری از پلتفرم‌ها مقالات آموزشی در بلاک چین و رمزارزها را عرضه می‌کنند، اما فقط مقدار محدودی ویژگی Learn and Earn را با خود به همراه دارند. برای نمونه در صرافی  کوین بیس (Coinbase) بخشی تحت عنوان (CoinbaseEarn) قرار دارد و افراد از این طریق می‌توانندتا با دیدن ویدیوها و در آخر پاسخ دادن به سولات مقداری رمزارز دریافت کنند. همینطور در سایت کوین مارکت کپ نیز با مراجع به قسمت ارن (Earn) با تماشای آموزش می‌توانید درآمد بدست آورید.

7-وبلاگ‌نویسی و نوشتن مقالات آموزشی:

با پیدایش فناوری بلاک چین و دفتر کل توزیع شده، موارد زیادی از پلتفرم‌های محتوا تشکیل شدند. یکی از موارد جالب این پلتفرم دادن رمزارز به عنوان پاداش به کاربران ارزهای دیجیتال است که بعدها می‌توان آن را به ارزهای دیگر یا دلار تبدیل کرد. در صورتی که خواستار دریافت رمزارزها هستید یکی از ساده و بهترین راه‌ها وبلاگ‌نویسی است.

برای مثال کاربرانی که محتوای توکن بومی استیمیت Steemit را مدیریت و منتشر می‌کند، مقداری رمزارز استیم پاداش دریافت می‌کنند. هدف استیمیت Steemit از این هدیه، افزایش رشد و توسعه محتواها به دست کاربران است، تا خلاقیت و همکاری جامعه در جهت رشد رمزارز مورد نظر، افزایش یابد.

8-کسب رمزارز ها رایگان با فعالیت در وب:

در نظر اول این راه خیلی پیش پا افتاده و ساده بنظر می‌رسد. کاربر در این راه برای کسب رایگان رمزارز به دنبال مشاهده تبلیغات‌ها است. برای نمونه در مرورگر Brave به کسانی که ویدیوهای تبلیغاتی ببینند، توکن BAT هدیه می‌دهد. همینطور اگر فردی با کد معرفتان داخل این مرورگر ثبت نام کرد، مقداری بالاتر رمزارز به شما تعلق می گیرد. Brave به کسانی که جدیدا ثبت نام کرده اند، جهت استفاده و دانلود طی مدت زمان ۳۰ روز به مقدار ۵ دلار BAT هدیه می‌دهد. طی یک ماه افراد می‌توانند بین ۲۵ تا ۴۰ دلار توکن BAT بدست آورند. از سمت دیگر می‌توانید با تولید کردن محتوا وارد مرورگر Brave شده و به آن متصل گردید. درضمن افرادی که کاربر را فالو کرده‌اند جهت حمایت از نوشته‌های محتوای آن‌ها می‌توانند ماهیانه، میزانی توکن BAT به صورت خودکار یا دستی هدیه دهند.

9-کسب ارز دیجیتال با بازی‌های ویدیویی کریپتویی(crypto game):

با افزایش پیشرفت در صنعت بلاک چین و تولیدNFTها، بازی‌های رمزارزها در صنعت گیم بسیار افزایش یافت. به طور کلی همه‌ی بازی‌های مشابه به هم هستند، ولی میزان هدیه ایی که از آن بدست می‌آید متفاوت است. به صورت کلی بازی‌های که برای کسب رمزارزها و درآمد تولید می‌گردند افراد شرکت کننده را به ذخیره کردن آیتم‌های داخل بازی و گسترش جامعه خود حمایت کرده تا درآمدکسب کنند.

بازی ارز دیجیتال

بهترین بازی‌ها برای دریافت رایگان ارز دیجیتال:

  • اکسی اینفینیتی (Axie Infinity):

این بازی در ژانر PVP و کارتی در رتبه ۱ قرار دارد. برای آغاز بازی به ۳ توکن نیاز است و بازی به صورت لایو و زنده است. ارز هدیه در این بازی اتریوم و رونین است. توکن بومی این بازی، AXS است که در جهت دادن رای، استیکینگ، زاد و ولد اکسی‌ها و بازی کارایی دارد.

  • استپن (STEPN):

این بازی روی اندروید و IOS نصب می‌گردد و دارای رتبه ۹ است. برای شروع بازی افراد نیاز به ۵۱ GMT دارند و رمزارزهای سولانا بایننس و اسمارت چین را پشتیبانی می‌کند. این بازی رویای کسب درآمد از طریق ورزش را به حقیقت تبدیل کرده و کاربران با خریدن یک کفش دیجیتالی و بعد از آن با دویدن در طی روز می‌توانند توکن GST کسب کنند.

  •  اسپلینترلندز (Splinterlands):

بازی Splinterlands رتبه 61 را در بین بازی ها دارد و برای شروع به فعالیت در آن نیاز به هیچ هزینه ایی نیست. این بازی به صورت لایو و زنده است همچنین، قابل اجرا در سیستم اندروید وب و ISO  هست و رمز ارز Hive را حمایت می‌کند. پرداخت هدیه برد در این بازی با DEC است.

  • تتان آرنا (Thetan Arena):

رتبه این بازی ۱۲۵ است و در ژانر فانتزی، میدان نبرد بر خط چند نفره و بتل رویال به صورت زنده و لایو است. در بازی Thetan Arena شروع رایگان است و رمزارزهای کاردیا چین، بایننس و اسمارت چین را پشتیبانی می‌کند. افراد با باز کردن یک حساب می‌توانند وارد بازی شده و تیمی از دوستانش را به وجود آورد. زمانی که شما حساب تشکیل دادید ۳ کارکتر به شما تعلق می‌گیرد. توکنی که داخل این بازی کسب می‌کنید، تتان آرنا یا به اختصار THC و THGهست.

 

در این مطلب راه‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان با گوشی را بیان کردیم. امیدواریم که نکات این مطلب برایتان مفید واقع شود. نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان