کیف پول اکسودوس

کیف پول اکسودوس+معرفی و راهنمای نصب و دانلود Exodus

تاریخ انتشار : 17 آبان 1402

یکی از کیف پول‌های کاربردی برای تریدرها و معامله گران در بازار ارزهای دیجیتال، اکسودوس (Exodus) است. این کیف پول چند ارزی که به اکسودوس یا اگزودوس والت معروف است، در نسخه‌های موبایل و دکستاپ برای استفاده کاربران ارائه می‌گردد. والت اکسودوس دارای طراحی بسیار ساده اما انعطاف‌پذیر همراه با پشتیبانی بسیار عالی و آنلاین است. اگر بخواهیم تنها اشکال این والت را بیان کنیم باید بگیم منبع نیمه باز بودن و کارمزد سفارشی شبکه است.

ولی با این وجود والت اکسودوس جزء بهترین کیف پول‌ها برای پورتفولیوی شخصی و انتخاب ویژگی‌هایی مثل رنگ تم و زمینه به دلخواه خود شخص است. به دلیل تحریم بودن کشور ایران، امکان دانلود و ثبت و استفاده از این والت برای ایرانیان مقدور نیست. در این مقاله از  وبلاگ صرافی فراچنج به کیف پول اکسودوس و معرفی و راهنمای نصب و دانلود آن را برایتان شرح می‌دهیم، پس همراه ما باشید.


کیف پول Exodus چیست؟


نوع کیف پول گرم/نرم افزاری
متن باز بله
چند ارزی +145
سال عرضه 2015

افرادی با نام‌های دنیل کاستاگنولی (Daniel Castagnoli) و جی پی ریچاردسون (JP Richardson) در سال ۲۰۱۶ کیف پول Exodus را افتتاح کردند. در واقع کارایی کیف پول اکسودوس به صورت یک کیف پول گرم و نرم افزاری و همچنین چند ارزی است که تریدرها و معامله گران می‌توانند، با بهره از آن خرید و فروش و ذخیره رمزارز بیت کوین همراه با سایر ارزهای دیجیتال را انجام دهند. شهرت این کیف پول برای سادگی در استفاده در کنار طراحی شدن با سبک جدید است که تعداد زیادی از رمزارزها را در خود جای می‌دهد. پوشش دهی والت Exodus از ۱۰۰ رمزارز بوده و توانایی نمایش ارزش حساب کاربران به ۳۰ ارز فیات را دارد. ارزهای دیجیتالی مانند بایننس کوین، مونرو، بیت کوین، ای او اس و بیت کوین کش همراه با همه‌ی توکن‌های اتریوم و ERC-20با والت Exodus پشتیبانی می‌گردند.

کیف پول اکسودوس روی دستگاه‌های گوناگونی مثل سیستم‌های عامل دکستاپ مک، لینوکس و ویندوز درکنار سیستم‌های عامل مربوط به اندروید موبایل همراه با آی او اس نصب می‌گردد. یکی از بخش‌های کلاینت دسکتاپی اکسودوس روی پرتفوی نظارت می‌کند و دو قسمت دیگر شامل یک کیف پول چندامضایی همراه با یک صرافی رمزارز داخلی می‌گردد. اعضای تیم توسعه دهنده کیف پول اکسودوس سازگاری آن را با کیف پول سخت افزاری Trezor فراهم کردند. همچنین شرایطی را به وجود می‌آورد تا هر شخصی که می‌خواهد، دارایی خود در کیف پول سخت افزاری را بررسی یا انتقال دهد از رابط کاربری اکسودوس بهره ببرد.


معایب و مزایای کیف پول Exodus


معایب مزایا
محدودیت در معاملات فیوچرز رایگان
پشتیبانی از تعداد محدودی از ارزها پشتیبانی از شبکه های بلاکچین مختلف(بیت کوین، اتریوم، پالیگان، سولانا وکاردانو)
پشتیبانی نسبتا ضعیف امکان کسب درآمد از روش هایی مانند استیکینگ

مزایا کیف پول اکسودوس:

کیف پول اکسودوس دارای یکسری ویژگی‌هایی است که برای کاربران فواید بسیاری دارد و در ادامه هر یک را نام برده ایم.

  • کیف پول اکسودوس از کیف پول سخت افزاری به نام ترزور حمایت می‌کند.
  • به صورت ۲۴ساعته پشتیبانی انسانی آنلاین دارد.
  • در هر ۲ هفته ۱ بار برنامه کیف پول خود را به روزرسانی می‌کند.
  • به صورت رایگان دانلود می‌گردد و هیچ نیازی به ثبت نام ندارد.
  • از بالای ۱۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی انجام می‌دهد.
  • دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ای است.
  • برای اینکه در این والت رمزارز را تبدیل کنید فقط به یک کلیک در یک لحظه نیاز است.

معایب کیف پول اکسودوس:

کیف پول نرم افزاری اکسودوس همانطور که دارای تعداد زیادی قابلیت مثبت است، یکسری ویژگی‌هایی را نیز دارد که در بخش معایب این کیف پول قرار می‌گیرند. این موارد مانند باز بودن کامل متن، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال با تعداد پایین در اپلیکیشن موبایل و همچنین تشکیل ندادن شرایطی در اپلیکیشن موبایل برای فروش رمزارزها شامل می‌گردد.

  • نیاز به اتصال به اینترنت برای برخی از ویژگی‌ها: برخی از ویژگی‌ها مانند به‌روزرسانی‌ها و ارسال تراکنش‌ها نیاز به اتصال به اینترنت دارند.
  • احتمال از دست رفتن کلیدهای خصوصی: در صورتی که کاربر کلیدهای خصوصی خود را از دست بدهد و نداشته باشد نسخه پشتیبان، ممکن است به ارزهای دیجیتال خود دسترسی را از دست بدهد.
  • ممکن است مورد حمله قرار گیرد: همانند سایر کیف پول‌های دیجیتال، اکسودوس نیز در معرض حملات مختلف قرار دارد، اگرچه از امنیت بالایی برخوردار است، اما هیچ کیف پولی 100% ایمن نیست.
  • محدودیت در پشتیبانی: در مقایسه با کیف پول‌های دیگر، ممکن است پشتیبانی از کاربران در اکسودوس کمتر باشد و درخواست‌های پشتیبانی ممکن است زمان‌بر باشند.

کیف پول اکسدوس از کدام ارزها پشتیبانی می‌کند؟


در کیف پول نرم افزاری اکسودوس از بالای ۱۱۷ رمزارز پشتیبانی می‌شود که تعدادی از این ارزهای دیجیتال عبارت اند از:

  1. بیت کوین
  2. اتریوم،
  3. اتریوم کلاسیک
  4. بیسیک اتنشن توکن (BAT)
  5. لایت کوین
  6. بیت کوین کش
  7. دش
  8. دیجی بایت (DGB)
  9. دیکرد (DCR)
  10. بیت کوین گلد (BTG)
  11. سیویک (CivK)
  12. نحوه عملکرد کیف پول Exodus

اهداف کیف پول اکسودوس


هدف از ایجاد پلتفرم اکسودوس بهره گرفتن، دسترسی و مدیریت ساده ارزهای دیجیتال بوده و برای همین علت به ۳ قسمت تقسیم می‌گردد، مثل

۱. کیف پول:

بیشترین زمان حضور افراد کاربر در پلتفرم اکسودوس در این قسمت برای دریافت یا انتقال سکه‌ها است. البته یکی از کیف پول‌های دیگری که به کاربران خود اجازه‌ی مدیریت سکه‌ها و دارایی‌هایشان را در دیگر پروژه‌های بلاک چین می‌دهد، کیف پول Jaxx نام دارد. ذخیره‌ی آدرس‌های عمومی، عبارت سید و کلیدهای عمومی داخل این اپلیکیشن صورت می‌گیرد.

۲. پرتفوی:در شکلی که از رمزارزهای گوناگونی بهره می‌برید بهترین گزینه برای شما اکسودوس است. به این ترتیب توانایی مدیریت تمام رمزارزهای خود در اپلیکیشن را دارید. طراحی پرتفوی اکسودوس به شکلی است که شما می‌توانید دارایی‌ها را همراه با مقدار ارزشی که دارند در جای نمایش دهید. درپس برای اینکه می‌تواند میزان ارزش دارایی‌ها را نشان دهد در هر صورت چه قصد خرید سکه‌های تازه را دارید و یا بخواهید در عرضه‌ی ابتدایی سکه‌ها (ICO) شرکت کنید بسیار کاربردی است.

۳. صرافی ShapeShift:

والت Exodus به وسیله‌ی ترکیب شدن با صرافی ShapeShift تبدیل به یک کیف پول کامل شد و به این ترتیب شرایطی را ترتیب داد تا اگر می‌خواهید ارزهای دیجیتال خود را تبدیل به دیگر رمزارزها کنید به پلتفرم دیگری احتیاج پیدا نکنید. در ضمن حریم خصوصی و میزان سرعت عملکرد شما افزایش پیدا می‌کند.


میزان کارمزد کیف پول اکسودوس


قطعا دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال توسط کیف پول اکسودوس هزینه‌هایی به عنوان کارمزد در بر می‌گیرد. تمامی این هزینه‌ها مربوط به شبکه است و هیچ سهمی از آن مربوط به والت اکسودوس می‌گردد. کارمزد در اکسودوس به شکل خودکار مشخص و تعیین می‌گردد. البته در مواقعی میزان این کارمزد بالا می‌رود و حدود ۲ تا ۵ درصد برای ماینرها و شبکه تصویب می‌کند.


ویژگی‌های شاخص در والت اکسودوس


کیف پول اکسودوس یکسری ویژگی‌هایی از جمله پشتیبانی ازافراد مشتری، عملکردی ساده، امنیت زیاد و انعطاف‌پذیری دارد که برای کاربران محبوبیت بسیاری دارد.

پشتیبانی از افراد مشتری: پشتیبانی افرادی که مسئولیت توسعه این کیف پول را بر عهده دارند بسیار عالی است و در سایر شبکه‌های اجتماعی فعالیت بسیار خوبی دارند.

عملکردی ساده: طراحی کیف پول اکسودوس به صورت بسیار زیبا و همراه با رابط کاربری ساده ساخته شد. داخل کلاینت دکستاپ والت Exodus به ۳ قسمت نظارت روی پرتفوی، یک صرافی و کیف پول تقسیسم می‌گردد و باعث نظارت کاربران روی ارسال و دریافت دارایی‌های رمزارز خود می‌گردد.

امنیت بالا: والت اکسودوس که یک کیف پول گرم است بعد از اینکه دانلود و نصب شد کاربر باید رمز عبور بسیار سختی مشخص کند. سپس کاربر یک عبارت ۱۲ رقمی را تحویل می‌گیرد که برای زمان‌های اضطراری کاربرد دارد. سازگاری این کیف پول با والت سخت‌افزار Trezor است.

انعطاف‌پذیری: عرضه‌ی کیف پول اکسودوس در نسخه‌های لینوکس، ویندوز و مک صورت گرفت. کاربران اجازه نصب والت اکسودوس روی گوشی‌های موبایل آیفون و اندروید را دارند. پشتیبانی از ۱۰۰ رمزارز معروف توسط این والت یکی از دیگر علت‌های محبوبیت اکسودوس است.


آموزش نحوه استفاده از کیف پول اکسودوس


در حالتی که می‌خواهید برای اولین بار از کیف پول اکسودوس برای معاملات روزانه خود بهره ببرید باید فعالیت‌هایی را که عنوان کرده و توضیح دادیم را طی کنید.

۱. دانلود والت Exodus

بهتر است از برای دانلود والت اکسودوس از سایت‌های رسمی که نام می‌بریم بهره ببرید. پس به سایت exodos. com بروید و روی نسخه دلخواه کلیک کنید.

۲. نصب به همراه تشکیل کیف پول جدید در Exodus

برای اینکه از کیف پول Exodus بهره ببرید لازم نیست در آن ثبت نام انجام دهید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که اپلیکیشن را در سیستم یا تلفن همراه خود نصب و بعد از ساختن رمزعبور از آن بکاپ دریافت کنید.
زمانی که نصب را تکمیل کردید، والت از شما درخواست تحویل یک رمز عبور سخت، طولانی، دارای اعداد و حروف بزرگ و کوچک می‌کند. در این زمان شما توانایی بهره بردن از اپلیکیشن‌هایی که رمزهای عبور بیار مشکل می‌سازند می‌توانید بهره ببرید. شما با کمک این رمزعبور می‌توانید به کیف پول خود متصل گردید.
بعد از آن یک عبارت ۱۲ حرفی به دست شما می‌رسد که باید به شکل آفلاین روی یک کاغذ بنویسید و آن را در جایی با امنیت بالا نگهداری کنید. این عبارت در مواقعی که کامپیوترشما با مشکلی روبه رو شد، با بهره گرفتن از این عبارت می‌توانید دوباره به والت خود متصل گردید. برای اینکه اکانت خود را بازیابی کنید، بعد از نصب اپلیکیشن باید گزینه Restore Wallet انتخاب کرده و عبارت مورد نیاز برای بازیابی را وارد کنید.

دریافت پشتیبانی از عبارت بازیابی و مشخص کردن پسورد (روی دسکتاپ)

اول از همه گزینه ستینگ که در قسمت بالا در سمت راست صفحه قرار دارد انتخاب کنید.

  • بعد از کلیک روی تبBackup و انتخاب یک رمزعبور بسیار سخت و به خصوص و روی گزینه Next را کلیک کنید.
  • برای بار دیگر، پسورد را وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید.
  • بعد ازاینکه ۱۲ کلمه از عبارات بازریابی به تصویر قرار داده شد آن را یاداشت کنید. برای ظاهر شدن کلمات عبارت بازیابی باید موس را در قسمت‌های نمایش قرار بدهید. سپس با دقت فراوان املای آن را روی یک کاغذ یادداشت کنید. بهتر است از چندین کاغذ برای نوشتن این عبارت بهره ببرید.
  • از این کلمات در ریکاوری والت شما بهره می‌برند و اگر آن را گم کردید دیگر نمی‌توانید به والت متصل شده یا آن را بازیابی کنید.
    سپس در این بخش، مانند ترتیبی که نوشتید، کلمات را برگزینید. این فعالیت برای مطمعن شدن از اینکه درست عبارات را نوشته‌اید انجام می‌گیرد. و
  • در آخر روی گزینه Finish کلیک کنید.

پس در این مرحله پشتیبانی از کیف پول اکسودوس به پایان رسید.

کسب پشتیبانی از عبارت بازیابی همراه تعیین رمز عبور (روی موبایل)

اول از هر کاری والت Exodus را بگشاید و بعد از اینکه روی آیکن به شکل آدمک در قسمت پایین صفحه کلیک کردید، گزینه Security را انتخاب کنید.

سپس روی Backup کلیک کنید.
با ضربه روی گزینه View Secret Phrase عبارت بازیابی که دارای ۱۲ رقم است را بنویسید.
انگشت خود را رویPress and Hold to Reveal تا زمانی که عبارت بازیابی به نمایش دربیاید نگه دارید و بعد روی کاغذ آن را بنویسید و در جایگاهی بسیار امن نگهداری کنید.
سپس با کلیک رویSecure With a Passcode برای کیف پول اکسودوس یک رمز عبور بسازید.
بعد از اینکه پسورد را انتخاب کردید برای بار دوم آن را انتخاب کنید تا هنگامی که مراحل برای انجام پشتیبانی تمام گردد.

مطالب مرتبط: آموزش کیف پول کوینومی |به همراه لینک دانلود


دسترسی به عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای


اگر به کیف پول اکسودوس متصل هستید ولی عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای خود را فراموش یا گم کردید، می‌توانید تمامی مراحلی که در بالا عنوان و توضیح داده شد را در نسخه دسکتاپ و تلفن همراه یا موبایل انجام دهید. در نسخه دسکتاب شما همراه با کلیک روی Backup از بخش ستینگ می‌توانید عبارت View Secret Phrase را ببیینید. این مراحل درست در نسخه موبایل نیز طی می‌گردد.


بازیابی کیف پول Exodus (روی دسکتاپ)


در حالتی که از قبل کیف پول Exodus را داشتید و حال می‌خواهید آن را ریکاوری کنید بعد از دانلود و نصب باید گزینه Restore from Backup انتخاب کنید.

  • بعد از آن کیف پول Exodus از شما می‌خواهد آن را بار دیگر اجرا کنید و بعد گزینهRestart انتخاب کنید.
  • عبارت ۱۲ کلمه‌ای برای بازیابی را با حروف کوچک به ترتیب بنویسید. سپس، در سمت راست فلش را انتخاب کنید.
  • بعد از چند ثانیه برایتان پیام All done ارسال می‌گردد. مقداری صبر کنید تا اکسودوس بتواند از روی بلاکچین اسکن انجام دهد و موجودی شما را نشان می‌دهد.
  • در آخرین مرحله باید یک رمزعبور برای افزایش امنیت برگزینید.

نحوه دریافت رمزارزها در والت Exodus (دسکتاپ)


بعد از اینکه کیف پول اکسودوس را دانلود و نصب کردید، می‌توانید آن را باز کنید و آیکون والت را در قسمت بالای صفحه بر گزینید. سپس روی رمزارزهایی که مدنظرتان است اضافه کرده را انتخاب کنید، بعد از آن روی گزینه Receive را کلیک کنید. سپس، در آن بخش آدرس به همراه کد نشان داده می‌گردد. آدرسی که مشاهده می‌کنید، در واقع آدرس کیف پول اکسودوس خودتان است، که شما می‌توانید در مواقع کسب رمزارز آن را برای خود فرستنده بفرستید.


چگونگی کسب رمزارز در کیف پول Exodus (موبایل)


ابتدا روی نسخه‌ی تلفن همراه روی آیکون والت در قسمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید و رمزارز مورد نظر را انتخاب کنید.  در مرحله بعدی، علامتی که در قسمت راست روی صفحه هست را برگزینید. در این زمان کدQR و آدرس مشاهده می‌گردد. همراه با انتخاب و فرستادن یک فرستنده، شما می‌توانید رمزارز را در کیف پول اکسودوس تحویل بگیرید.


چگونگی فرستادن رمزارزها در کیف پول Exodus (دسکتاپ)


برای اینکه رمزارز را در زمانی که روی نسخه دسکتاپ قرار دارد، بایدباردیگر، همان آیکنی که در سمت چپ کیف پول است را انتخاب کنید و کوین یا توکنی که قصد فرستادنش را دارید را برگزینید و گزینه Send را کلیک کنید.

  • درحال حاضر آدرسی که می‌خواهید برایش رمزارز ارسال کنید را بنویسید و میزانش را درون باکس تعیین کنید. بعد گزینه Send راانتخاب کنید. البته به جای اینکه به وسیله دستی آدرس را وارد کردید می‌توانید روی آیکونQR کلیک کنید و بعد از روی کدQR اسکن انجام دهید.
  •  هم اکنون، حتی در صورت اجبار برای انجام تراکنش باید یادداشتی را بنویسید تا بتوانید به سادگی آن را یادآوری کنید. سپس باید روی علامتی که به شکل چرخ دنده است در قسمت بالای صفحه کلیک کنید و همان نوشته مدنظر را که داخل باکس نشان داده شد را بنویسید.
  • در این قسمت می‌توانید برای اینکه میزان ارز دیجیتالی که می‌خواهید بفرستید را بنویسید و یا اینکه با نوشتن میزان دلاری که در کارد که به صورت USD نوشته شده به آن اجازه دهید تا توسط والت Exodus میزانی که معادلش است را مشخص کند. بعد گزینه Send را انتخاب کنید.
  • در آخر کیف پول اکسودوس از شما می‌خواهد تا با تحلیل و تحقیق برای بار دیگر روی اطلاعات، از درست بودن آن مطمعن گردید. برای بار دیگر گزینه Send را کلیک کنید. سپس در آخرین مرحله برای شما پیغام موفقیت شما به نمایش در می‌آید.

نحوه ارسال ارز دیجیتال در کیف پول Exodus (موبایل)


در این زمان می‌بایست برای بار دیگر بر روی آیکن مربوط به والت در سمت چپ روی صفحه قراردارد کلیک کنید و رمزارز دلخواه را برگزینید. بعد از انجام این کار علامت سمت چپ که دریافت است را انتخاب کنید.

  • همان اندازه که رمزارز می‌خواهید در جهت فرستادن وارد نسخه موبایل کنید و یا با تعیین میزان دلاری بگذارید اکسودوس همان ارزدیجیتال معادل
  • مقدار دلارتان با توجه به قیمت‌های لحظه‌ای مشخص کند.
  • در این زمان روی عنوان Tap to paste BTC address کلیک کنید و بعد آدرس مقصد را بنویسید. علامت را انتخاب کنید که بعد از این کار در قسمت راست می‌توانید کد کیوآر مقصد را اسکن کنید. بعد رویNext کلیک کنید.
  • داده‌ها را برای بار دیگر چک و تحلیل کنید و بعد از تایید در پایین صفحه یک علامت فلش قرار دارد آن را به طرف راست بکشید و به این شکل رمزارزها ارسال می‌گردند.
  • در آخرین مرحله پیامکی حاوی اینکه تراکنش شما با موفقیت صورت گرفته برای شما به نمایش در می‌آید.

تبدیل ارزهای دیجیتال در صرافی داخلی کیف پولExodus


به وسیله‌ی برخی از صرافی‌های مشارکتی، کاربران در کیف پول اکسودوس این توانایی را دارند تا به میزان مینیمم و ماکزیمم همان اندازه‌ای که برایشان مشخص کرده اند، رمزارزها را به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کنند. در این تبدیل یکسری محدودیت‌ها براساس تاثیرات نقدینگی جفت رمزارزهای مدنظر و چگونگی بازار مشخص می‌گردد.

  • نسخه دسکتاپ

والت اکسودوس را باز کنید و بعد تب Exchange را انتخاب کنید. از قسمت منویی آبشار که در سمت چپ قرار دارد، ارز دیجیتالی که می‌خواهید تبدیل کنید را بر گزینید و از قسمت راست رمزارزی که می‌خواهید بگیرید را بر گزینید. در این زمان همان میزانی که می‌خواهید تبدیل کنید را مشخص کنید. برای اینکار چندین روش وجود دارد:

  • All:برای تبدیل کردن کل موجودی
  • Half: برای تبدیل نصف از تمام موجودی
  • MIN:در جهت تبدیل پایین‌ترین مقدار از موجودی
  • نوشتن میزان رمزارزی که قصد انتقالش را دارید.
  • قرار دادن مقدار دلاری که می‌خواهید انتقال دهید.

برای تبدیل کردن این فرایند شاید نیاز باشد چندین ساعت زمان با توجه به شرایطی که شبکه بلاکچین را پشتیبانی می‌کنند صرف گردد.  در این بخش، همان مقداری که دارایی رمزارز دارید و میزان معادل همان را که می‌خواهید دریافت کنید، به نمایش در می‌آید. بعد از آن روی کلیک کنید که در قسمت پایین صفحه قرار دارد.  در نتیجه بعد از اینکه مراحل تبدیل را شروع کردید، دیگر نیازی به اینکه کار دیگری انجام دهید نیست. بعد از گذشت یک مقداری زمان، همان میزان دارایی که تبدیل کردید به والت شما وارد می‌گردد.

  • نسخه موبایل

روی نسخه تلفن همراه گزینه Exchange که در سمت پایین صفحه را انتخاب کنید. سپس، از داخل منوی آبشاری رمزارزی که داید و می‌خواهید تبدیلش کنید را اتخاب کنید و در قسمت پایین همان رمزارز، ارز دیجیتال موردنظر را بر گزینید. سپس برای تعیین میزانی مدنظری که می‌خواهید تبدیل کنید گزینه ۰.۰۰ را انتخاب کرده که برای این حرکت تعدادی راه پیش رویتان است مانند:

  • All: همه‌ی موجودی را می‌خواهید تبدیل کنید.
  • Half: قصد تبدیل تنها نصف موجودی را دارید.
  • MIN: می‌خواهید کمترین مقدار برای تبدیل را انتخاب کنید.
  • قصد دارید به میزان دلخواه تبدیل کنید.
  • قصد انجام میزان تبدیل بر اسا دلار را دارید.

بعد از این مراحل، گزینه Exchange Now را انتخاب کنید که در پایین صفحه قرار دارد. سپس بعد از اتمام تمامی مراحل، با گذشت مقداری زمان ارز دیجیتال مدنظرتان درون کیف پول شما دیده می‌گردد.


نتیجه گیری


رویدادهای بسیاری روی کیف پول اکسودوس رخ داده که ببسیار قابل توجه بودند. ویژگی‌های متعددی که این والت دارد، او را تقریبا به یکی از بهترین کیف پول‌های نرم افزاری برای استفاده‌ی معامله گران ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. با توجه به توضیحاتی که در این مقاله از صرافی فراچنج داده شد، شما به راحتی می‌توانید با مطالعه آن خیلی راحت در والت اکسودوس فعالیت کنید. تیم توسعه دهنده‌ی کیف پول اکسودوس تمامی اقدامات لازم برای ارائه بهترین خدمات به کاربران را همواره در راس وظایف خود قرار داده است. به همین دلیل جزء مشهورترین کیف پول‌ها است. در ضمن ناگفته نماند که یکی از نقاط قوت بسیار پررنگ کیف پول اکسودوس همگامی با کیف پول سخت افزاری ترزور است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان