کیف پول تتر

بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها+ معرفی 6 ولت برتر

تاریخ انتشار : 26 مرداد 1402

همانطور که می‌دانید تتر یک استیبل کوین است که ارز آن معادل یک دلار آمریکا است.   در ایران به خاطر اینکه دلار آمریکا ارزش زیادی دارد، ارز دیجیتال تتر بسیار محبوب است و بسیاری از معاملات با این رمز ارز انجام می‌شود. خیلی از مردم در ایران به جای اینکه از صرافی‌ها دلار کاغذی بخرند که دردسرهای زیادی دارد تتر خریداری می‌کنند. به این طریق از این دارایی برای هولد کردن یا ترید بهره می‌برند و همانطور که می‌دانید ما برای نگهداری از ارزهای دیجیتال نیازمند به ولت یا همان کیف پول هستیم. در حال حاضر نیز کیف پول‌هایی که از تتر پشتیبانی می‌کنند بسیار زیاد است. اما قطعا همه آن‌ها برای ذخیره سرمایه امنیت لازم را ندارند و برای شما گزینه مناسبی نیستند، چرا که شاید از ویژگی‌های یک کیف پول ارز دیجیتال معتبر و خوب برخوردار نباشد.

بنابراین این مسئله بسیار مهم است که بتوانید بهترین کیف پول‌های تتر را بشناسید تا بتوانید دارایی‌های خود را در آن‌ها ذخیره کنید. لذا ما در ادامه مطلب با توجه به اهمیت این موضوع چند مورد کیف پول تتر برای ایرانی ها که از نظر کاربران و از لحاظ کارایی خوب هستند را معرفی می‌کنیم. پس تا پایان با فراچنج همراه بمانید…

بهترین کیف پول‌های تتر را نام ببرید؟

قطعا لیست کیف پول‌های مورد استفاده ایرانیان جهت ذخیره تتر، بسیار زیاد است. والت‌های گوناگونی به شکل کیف پول برای تتر وجود دارند، که اهداف مختلف دارند. در ادامه تعدادی از بهترین والت‌ها برای استفاده در جهت نگهداری تتر به عنوان کیف پول نام برده و تحلیل می‌کنیم:

  • اتمیک والت (Atomic Wallet)
  • ترزور (Trezor)
  • متامسک (Metamask)،
  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • اکسودوس (Exodus)
  • کوین بیس والت (Coinbase Wallet)
  • کوینومی (Coinomi)

1-کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

کیف پول غیر متمرکز و رسمی بلاک چین بایننس که دارای نرم‌افزار رایگان و بدون حضانت است تراست والت نام دارد. این نوع والت دارای رابط کاربری ساده‌ای بوده که برای فعالیت افراد تازه وارد مطلوب است. همینطور مورد استفاده بیشتر از ۶۴ رمزارز گوناگون مانند آلت کوین ها، بیت کوین وNFTها است. همینطور هنگامی که تراست ولت روی زنجیره بایننس و اتریوم قرار دارد، این امکان را به کاربر خود می‌دهد تا بتواند برنامه‌های غیر متمرکز (DApp) را بررسی و تحلیل کند. همچنین جالب هست بدانید که با کمک این کیف پول می‌توانید ارزهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید مقاله “تبدیل ارز در تراست ولت چگونه انجام می گردد؟” را مطالعه کنید.

  • ویژگی‌های تراست والت

-کاربران تنها هنگامی می‌توانند کارمزد را پرداخت کنند که تراکنش درحال انجام شدن است و این به بلاک چین مربوط بوده نه کیف پول آن.

-در کیف پول USDT هولد کردن تتر بدون کارمزد است. همین امر باعث تبدیل تراست والت به بهترین کیف پول برای هولدرهای ارزهای دیجیتال شده است.

-کاربران در تراست والت می‌توانند تعدادی از رمزارزهای مورد نظر مثل بایننس را درون بلاک چین دلخواه خود سپرده‌گذاری انجام دهند و پاداش دریافت کنند.

-تراست ولت به کمک صرافی که در داخل خود دارد می‌تواند روی رمزارزها خرید و فروش انجام دهد. هرچند تعدادشان محدود بوده و باید مبلغی را به عنوان کارمزد پرداخت گردد.

-کیف پول USDT در دسترس iOS و اندروید قرار دارد و امروزه بیش از ۱۰ میلیون کاربرکه فعال هستند دارد.

  • نصب کیف پول تراست والت:

این کیف پول روی اندروید کروم و iOS می‌تواند نصب و همینطور دانلود گردد. در ادامه چگونگی نصب روی موبایل را تحلیل می‌کنید.

  1. اول از گوگل پلی و استور اپل دانلود می‌کنید و مانند هر اپلیکیشن دیگر نصب را انجام می‌دهید. زمان ورود به برنامه بعد از دیدن خوشامدگویی دکمه Get started را زده و مراحل نصب را آغاز می‌کنید.
  2. بعد گزینه Create a new wallet را انتخاب و در صورت دلخواه شما اگر با اتصال اطلاعاتتان با والت موافق هستید گزینه I Agree و در حالت مخالفت گزینه No Thanks را انتخاب کنید.
  3. سپس باید پسورد را وارد کرده و تایید کنید. استفاده این پسورد در باز کردن اپلیکیشن کاربرد دارد.
  4. بعد با کیف پول به وجود آمده در جهت استفاده از آن می‌بایست کلیک روی Start انجام دهید. گام بعد که مهم است تنظیم بازیابی است. برای ریکاوری والت به این عبارت نیاز دارید. پس روی Start کلیک کنید.
  5. سپس با انتخاب گزینه View، اطمینان حاصل کنید که هیچکس صفحه موبایل شما را نمی‌بیند. در این زمان ۱۲ کلمه به نمایش در می‌آیند که عبارات بازیابی بوده و باید در جایی امن نوشته و نگهداری گردد.
  6. با کلیک روی وارد مرحله بعدی شده و دوباره باید عبارت ۱۲ کلمه ایی را ساخته و روی Complete Backup کلیک انجام دهید.
  7. در آخر نصب تمام شده و می‌توان از کیف پول با کارای زیاد جهت نگهاری و ذخیره تترهای خود بهره برد.

بهترین کیف پول تتر

2-کیف پول متامسک (MetaMask)

نصب کیف پول متامسک (Metamask) به شکل یک افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم داخل iOS و اندروید صورت می‌گیرد. جدا از اینکه Metamask کیف پول تتر و تمامی رمزارزها است، این امکان را می‌دهد تا به وب ۳ و دیفای روی بلاکچین‌های اتریوم، آوالانچ، پالیگان وبایننس در کنار تمامی رمزارزها که بر پایه استانداردERC20 مبتنی هستند، مثل NFTها دسترسی پیدا کند.

به خاطر یکی بودن صرافی ShapeShift و کوین بیس  می‌توان دریافت و ارسال ارز دیجیتال همراه خرید و فروش آن‌ها ممکن است. درنتیجه می‌توانیم بعضی از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین اتر تتر و غیره را به این شیوه به دست آوریم.

به سادگی می‌توانید با این کیف پول فعالیت کنید چراکه برای تکمیل تراکنش‌ها به کپی کردن غلط و یا کد QR در دستگاه دیگری نیازی نیست. این والت برای برنامه‌های نامتمرکز (DApp) و قرار دادهای هوشمند بسیار پر قدرت است.

به این دلیل که متامسک از seed استفاده می‌کند و در مرورگر کاربران کلید خصوصی را نگهداری می‌کند موجب پایین آمدن امنیت می‌گردد. هم اکنون بالای ۱۰ میلیون کارب در متامسک استفاده می‌کنند.

  • نصب متاماسک

  1. برای این فعالیت باید اول Metamask را دانلود و درابتدای مراحل باید روی گزینه Create а new Wallet که در صفحه قرار دارد را کلیک کنید.
  2. بعد باید عبارت دانه یا seed که دارای ۱۲ کلمه است را یاداشت و در جای امن نگهداری کنید. این عبارت جهت بازیابی کیف پول لازم می‌گردد.
  3. اول روی I understand بعد Continue کلیک کنید. در مرحله سوم ۱۲ کلمه را مشاهده می‌کنید.
  4. شما در مرحله چهارم می‌بایست عبارت بازیابی را به همان صورت که ذخیره کرده‌اید بعد از کلیک روی دکمه Continue وارد کنید.
  5. سپس بعد ازینکه روی Continue کلیک کردید پیامی بر اساس موفقیت عملیات مشاهده می‌کنید و به سوی داشبورد هدایت می‌گردید.
  6. در آخر کیف پول شما حاضر است و می‌توانید تمامی رمزارزهای خود را به کیف پول خود وارد کنید.

کیف پول متاماسک برای تتر

3-کیف پول اکسدوس (Exodus)

در سال ۲۰۱۵ با هدف تولید کیف پول با امنیت بالا برای رمزارزها ساخته شد. پشتیبانی این کیف پول بالای ۱۰۰ رمزارز مانند آلتکوین ها، تتر و بیت کوین بوده و در دکستاپ، اندروید، لینوکس، موبایل و iOS می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. این را بدانید، که می‌توان بدون ثبت نام داخل این کیف پول رمزارز دریافت یا ارسال کرد ولی در سطح امنیتی خیلی پایین.

  • ویژگی‌های اکسدوس

جزء یکی از کیف پول‌های گرم بوده و دارای سطح امنیتی بسیار بالا نیست. هدف آن ساده کردن ترید همراه مبادلات به جای سپرده‌گذاری و هولد کردن است. درنتیجه مناسب برای ترید روزانه به همراه حجم کم سرمایه تولید شده.

این کیف پول، می‌تواند NFTها را مدیریت و زمینه استفاده از اپلیکیشن‌های وب ۳ را به وجود آورد.

اکسدوس همراه ShapeShift یکی است و تبادل رمزارز با این صرافی به شکل مستقیم و بدون اینکه از برنامه خارج گردید، ممکن است.

همینطور پشتیبانی از کیف پول‌های سخت افزاری مثل مدل ترزور وان و تی به همراه داشتن رابط کاربری آسان را انجام می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های به خصوص اکسدوس این می‌باشد که برای بازیابی آن به دو صورت با استفاده از ۱۲ کلمه‌ای همراه ایمیل است. یکی از ایرادات آن داشتن امنیت سطح پایین و نبود امکان برای تبدیل رمزارز به فیات است.

  • نصب اکسدوس

دانلود و نصب اکسدودس بر روی دکستاپ و موبایل صورت می‌گیرد. معرفی سخت افزاری همراه نسخه وب ۳ داخل صفحه دانلود اکسدوس معرفی شد. نصب نسخه وب ۳ به صورت یک افزونه روی کروم همراه Brave است. در ادامه به چگونگی نصب نسخه وب ۳ می‌پردازیم.

  • نصب نسخه وب ۳ اکسودوس

اول از همه باید دانلود افزونه وب ۳ والت اکسدوس را انجام دهیم. این دانلود مانند هر افزونه دیگری صورت می‌گیرد و همراه گزینه Add to Chrome ادامه می‌یابد.  با دانلود و نصب افزونه مراحل نصب آن به شکل اتوماتیک آغاز می‌گردد.

ابتدا گزینه Create New Wallet را برگزینید و بعد تنظیم پسورد عبور خویش را انجام دهید. سعی کنید پسوردتان به شکلی باشد که به هیچ وجه نتوان آن را پیش بینی کرد.

بعد از این مرحله، صفحه خوشامدگویی را می‌بینید، و والت شما در قسمت افزونه‌های کروم نمایان  می‌گردد. بعد از کلیک صفحه‌ای می‌آید و به این صورت راه اندازی کیف پول اکسدوس کامل شد.

کیف پول اکسدوس

4-کیف پول کوین بیس والت (Coinbase Wallet)

Coinbase Wallet یک کیف پول تتر است که می توان به طریق برنامه های موبایل و یا وب سایت به آن دسترسی پیدا کرد. به این وسیله می توانید ذخیره تعداد زیادی رمزارز را انجام داده و خیلی ساده به NFTها متصل باشید. از ایراداتی که این کیف پول دارد می توان به تغییر نکردن کد یاPIN و نبود ویژگی بازیابی کلید خصوصی اشاره کرد.

  • کیف پول کوینومی Coinomi

از بهترین کیف پول‌های تتر می‌توان به نرم‌افزار کوینومی اشاره کرد. Coinomi پول رایگان بوده و  امنیت خوبی دارد. این کیف پول از ۱۲۵ کوین پشتیبانی می‌کند. در اوایل کوینومی روی گوشی نصب می‌شد ولی مدتی بعد نسخه دکستاپ را وارد بازار کرد و از سگویت SegWit که در جهت به وجود آوردن شرایطی برای بهتر شدن کارایی بیت کوین ساخته شده، حمایت می‌کند. همین پشتیبانی از سگویت موجب استفاده شما از اتریوم یا بیت کوین با تراکنش با سرعت بالا و کارمزد پایین‌تری همراه باشد.

  • ویژگی‌های مهم کیف پول کوینومی

  • وابسته نبودن به صرافی و انجام معاملات درون آن
  • راه اندازی این کیف پول به راحتی انجام می گردد.
  • پشتیبانی از تعداد گسترده‌ای رمزارز و توکن
  • پشتیبانی از زبان‌های گسترده مثل اسپانیای، انگلیسی، چینی.

کوین بیس ولت

5- کیف پول ترزور (Trezor)

یکی از کیف پول‌های سخت افزاری تتر ترزور نام دارد. امنیت یکی از مهمترین اهداف این کیف پول است. در سال ۲۰۱۴ این کیف پول به شهرت رسید و کاربرد آن بیشتر در هولد کردن بوده و پشتیبانی از ۱۵۰۰رمزارز را انجام می‌دهد. کارمزد این کیف پول برای ذخیره کریپتوها رایگان است و تنها زمان تراکنش کارمزد دریافت می‌کند. دسترسی این کیف پول در همه جا امکان دارد.

  • ویژگی‌های Trezor

  1. فاقد اپلیکیشن موبایل و ذخیره‌سازی ابری و سرد
  2. داشتن واسطه کاربری آسان و استفاده راحت
  3. تروز مدل تی سازگاری با کیف پول‌های رمزارز دارد.

ذخیره کلیدهای خصوصی ترزور به شکل فیزیکی بر روی سخت‌افزار انجام می‌گردد. اینگونه در خطر آنلاین قرار ندارد. Trezorدر جهت ذخیره دارایی‌های گسترده‌ای از seed که دارای ۱۲ کلمه است بهره می‌برد. در صورت آسیب و دزدیده شدن از عبارتConfirm onTrezor، در جهت ریکاوری کردن سرمایه استفاده کرد.

با وندوز لینوکس وmacOS با OTG متصل به اندروید شده ولی هنوز پشتیبانی ازiOS را انجام نمی‌دهد. به وسیله USB اتصال به دستگاه شده و اندازه یک کلید است.

در آخر از کلید امنیتی FIDO2 همراه احراز هویت دومرحله‌ای و دستگاه تقریبا ساده را راه اندازی می‌کند. با تمام این تفاصیل قیمت ترزور بالا است و با داشتن تاکید بر امنیت در سال ۲۰۱۷ یک بار هک شد.

  • نصب ترزور مدل تی

  • هنگام خرید ترزور این گزینه‌ها را همراه خود دارد:
  • پک اتصال مغناطیسی
  •  راهنمای آغاز فعالیت
  • داشتن یک کابل USB-A به USB-C جهت اتصال این کیف پول به موبایل یا کامپیوتر.
  • دارای دوکارت عبارت جهت SEED ریکاوری
  • دارابودن از ۴ عدد استیکر ترزور
  • ترزور مدل تی
  • مراحل نصب کیف پول ترزور

  1. ابتدا به طریق کابلUSB دستگاه را متصل به کامپیوتر کنید. ممکن است مقداری فشار دهید تا خوب اتصال یابد. بعد به نشانی terzor. iO/start رجوع کنید. به طریق نسخه‌های آپدیت موزیلا فایرفاکس و کروم فعالیت دارد.
  2. بعد از انتخاب Trezor Model Tبه عنوان دستگاهتان، دانلود و نصب Trezor bridge را انجام دهید. در این زمان دکمه رفرش صفحه را فشار دهید.
  3. با تکمیل شناسایی دستگاه شما توسط والت، درخواست برای نصب فایرویر را صادر می‌کند. در این مرحله بر روی (Install firmware) کلیک کنید و به ادامه نصب بپردازید.
  4. درآخر عبارت Create a new wallet که روی اسکرین والت شما است را انتخاب کنید.
  • قسمت دوم نصب ترزور

در مرحله بعد، کیف پول دو گزینه پیش روی شما فرار می‌دهد: بکاپ Shamir و یک بکاپ. در روش بکاپ Shamir یکی از روش‌های تو در تو است که از رمزنگاری Vault12 بهره می‌برد. تشکیل این کیف پول بسیار پیچیده است و کاربر باید به مفاهیم گسترده پیچیده مسلط باشد. پس از نوع یک بکاپ بهره برده و در تصویر قسمت پایین دکمه سبزCreate with Single Backup را کلیک می‌کنیم.

سپس وارد صفحه بعد شده و هنگام Accept پیغام پاپ آپ برای پذیرش قوانین را مشاهده می‌کنید. بعد create a backup in ۳ minutes را فعال کنید.

سپس Recovery seed که کدهای بازیابی هستند و روی کارت‌ها هک شدند را وارد دستگاه کنید.

بعد یک مجموعه با ۱۲ کلمه انگلیسی تصادفی مشاهده می‌کنید، که باید با دقت کلمات را یاداشت و وارد کنید.

سپس PIN را تنظیم کنید. به واسطه کاربری وب رجو ع کرده و رویContinue کلیک کنید و تایید همراه تنظیم نام دستگاه را انجام دهید.

حروف ۹ یا ۴ حرفی را به عنوان پین وارد کرده و بعد داخل والت وب ترزور تعیین کنید که قصد دنبال کردن ترزور با ایمیل را دارید یا داخل شبکه‌های اجتماعی و بعد Finish را کلیک کنید. پس کیف پول در حالت آماده برای استفاده قرار دارد و امکان انتقال تترهایتان به آن فراهم است.

کیف پول Trezor

6-کیف پول اتمیک والت (Atomic Wallet)

اتمیک والت با هدف افزایش سرعت مبادلات رمزارزها طراحی شد. Atomic Wallet پشتیبانی از بالای ۵۰۰ رمزارز را انجام می‌دهد و نوعی کیف پول تتر است. نسخه دکستاپ اتمیک والت مراحل شناخت مشتری یا KYC برای امنیت را نداشته و میزان ۲۳ ٪ برای سپرده‌گذاری روی توکن‌های کاسموس، تزوس و غیره به کاربران پاداش می‌دهد. همینطور رابط کاربری ساده‌ای داشته و به همراه مابقی رمزارزها، بهره گیری از دارایی‌هایی که می‌توان سپرده‌گذاری (PoS) کرد و با ارزهای فیات را به وجود می‌آورد. این والت توانایی مبادله ارزهایدیجیتال با فیات را دارد.

  •  ویژگی‌های Atomic Wallet

قرار گیری در گروه والت‌های نامتمرکز و دارای پایین‌ترین معامله در آن ۱۰ دلاربوده به همراه ۲ درصد کارمزد.

داشتن نسخه دکستاپ برای ویندوز، macOS، موبایل و iOS است و از ذخیره‌سازی سرد بهره می‌برد. درنتیجه برای افراد مبتدی بسیار مناسب بوده و بخاطر اتمیک سواپ که یک صرافی داخلی است و امنیت کافی برای تبادل رمزارزها دارد.

کیف پول اتمیک والت از SEED که ۱۲ کلمه دارد بهره می‌برد، و می‌توان آن را بازیابی کرد. پسورد پایه این معاملات است.

در آخر این والت‌ها همراه  توکن بومی خود که نام AWC دارند، باعث دریافت امکانات و پاداش‌های بیشتر می‌گردند.

  • نصب Atomic Wallet

ابتدا اتمیک والت را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

پس از نصب وارد شده و New wallet کلیک کنید. در صفحه بعد پس از تنظیم پسورد خود رویSet کلیک کنید. دوباره پسورد را وارد کرده تا تایید نهایی صورت گیرد.

بعد باید عبارت ۱۲ کلمه‌ای SEED را تنظیم کنید. شما این عبارت را می‌بینید و با نوشتن آن در جای مطمعن از آن نگهداری کنید.

کاربر مسئولیت تمام و کمال تمام رمزها و عبارت‌های بازیابی را دارد و کیف پول از آن‌ها نگهداری نمی‌کند. با نابود شدن این عبارت‌ها دیگر نمی‌توان والت را بازیابی کرد. درنتیجه نصب پایان یافته و راه اندازی برنامه صورت گرفته است.

کیف پول اتمیک ولت برای تتر

چگونگی ساخت کیف پول تتر

نکته مهم برای ساخت کیف پول تتر این است که تتر در روی بلاک چین‌های گوناگون، طبق اطلاعات وبسایت رسمی‌اش پشتیبانی می‌گردد.

اسامی این بلاک چین هاعبارت‌اند از: پالیگان، ترون، Statemint، Statemine، اومنی، الگوراند، اتریوم، پروتکل دفترا استاندارد بیتکوین کش، آوالانچ، Near، EOS، لیکوئید نتورک، تزوس، سولانا و اتریوم.

در نتیجه تمامی کیف پول‌هایی که پشتیبانی از این بلاک چین‌ها انجام می‌دهند، پشتیبانی از تتر را هم انجام می‌دهند.

زمان استفاده از کیف پول دقت کنید که نشانی همراه استاندارد را طبق بلاک چین تنظیم انجام دهید. جز این احتمال نابودی تترها هنگام انتقال زیاد است.

در ضمن اکثر والت‌های تتر متن باز هستند و در بیشتر کشورهای جهان می‌توان رایگان به آن‌ها متصل شد که ویژگی عالی برای ایرانیان است.

والت‌های تتر، جزء یکی از معروف و محبوب‌ترین شبکه‌ها جهت تولید کیف پول‌های تتر به همراه انتقال آن به خاطر داشتن کارمزد خیلی کم قرار دارد.

اهمیت استاندارد تتر

اهمیت استاندارد تتر از این بابت است که زمانی که قصد داریم از داخل یک صرافی کار انتقال یا برداشت تتر را انجام داده لازم است، استاندارد مد نظر با استاندارد تتر داخل کیف پول یکی باشند.

درکل باید این استانداردها مساوی باشند ولی با پرداخت هزینه کارمزد می‌توان این جریان را عوض کرد.

اول از همه تتر را از داخل کیف پول تتر به یکی از صرافی‌های که پشتیبانی از استانداردهای فعلی تترها و استانداردهای که قصد تبدیل به آن را دارند ارسال می‌کنیم و زمان برداشت، بعد از انتخاب استاندارد مد نظر، باید آدرس کیف پول با استاندارد جدید مساوی باشد.

انتخاب بهترین کیف پول تتر

در ادامه برای اینکه بتوانید از میان موارد معرفی شده، بهترین انتخاب را داشته باشید، جدول زیر را آماده کرده ایم تا بتوانید با بررسی معایب و مزایای اصلی هر مورد بهترین انتخاب را داشته باشید.

نام کیف پول مزایا معایب
Trust Wallet رابط کاربری کاربر پسند و امکانات بسیار زیاد عدم امکان استفاده در نسخه ویندوز
MetaMask امکان مبادله ارز دیجیتال، امنیت بالا عدم امکان ذخیره بیت کوین، تجربه هک دارایی در گذشته
Coinbase Wallet امنیت خوب و کاربری آسان کیف پول میزبان است(یعنی همیشه باید به اینترنت متصل باشد)
Trezor Model T امنیت قابل قبول و بالا دارای طراحی نسبتا قدیمی و قیمت های بالا
Atomic Wallet کاربری ساده و همچنین پشتیبانی 24 ساعته نسبت به کیف پول های سرد امنیت کم تری دارد
Exodus برای استفاده در کامپیوتر و دستکاپ مناسب است تنها از توکن های TRC20 پشتیبانی می‌کند

با بررسی موارد بالا در نهایت می‌توانید یکی از کیف پول ها را برای نگه داری تتر انتخاب کنید.


نتیجه گیری:

یکی از معروف‌ترین استیبل کوین‌ها به خاطر مساوی بودن ارزشش با دلار آمریکا تتر یا USDT است. و در کشور ایران بسیار طرفدار دارد. کاربران در ایران می‌توانند، از کیف پول‌های متنوعی جهت ذخیره، سپرده‌گذاری و تبادل این ارز دیجیتال بهره ببرند. حتی توانایی ساخت کیف پول تتر در اختیار کاربران ایرانی قرار دارد. پس با در نظر گرفتن تفاوت قیمت دلار همراه بالارفتن تورم در آینده، ذخیره و سرمایه‌گذاری روی رمزارزتتر، کمک بزرگی به حفظ دارایی کاربران می‌کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

  • کاربر
    1402-07-04

    کیف پول هایی که معرفی کردین همش خوبه، من هم از کیف پول تراست ولت برای تتر و بقیه ارزها استفاده می کنم

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان